Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat ziet er wel tof uit! :eek:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die beklimming van de Eiffeltoren ziet er wel leip uit zeg! :thumbs:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Dat komt misschien omdat de game niet zo goed ontvangen is door de pers? Ik ga de game sowieso ooit eens kopen als de prijs onder de 30 euro ligt en ik denk meerdere mensen met mij.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb precies hetzelfde. :)

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Precies!

En tegenwoordig liggen de prijzen in het buitenland al snel onder de 30 :)

6. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxworld is aardig te vreden over het spel :+

http://archief.xboxworld.nl/article/940/review-saboteur

Uitstekend!

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net besteld voor 34,- incl verzendkosten:)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag bij broer een heel tijdje de game gespeeld, en ik kan het absoluut niet eens zijn met al die negatieve reviews. Ik ben er behoorlijk onder de indruk van. Zeer mooie graphics, vooral de characters zien er echt prachtig uit, zeer sfeervol en een mooie uitziende omgeving. Autos rijden goed, het klimmen werkt zoals het moet,wellicht niet zo soepel als ACII maar nog steeds voldoende.

Hele toffe missies, het begint erg nice met een missie in de huidige tijd en dan krijg je ineens een missie die zich een paar maanden er voor afspeelde, en dat is erg cool gedaan. Weer een duidelijk voorbeeld dat reviews echt niks uit hoeven te maken persé. Net een review gelezen op Giantbomb ervan en ik ben het er dus echt niet mee eens.

9. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal met je mening eens, heb deze game met uitgespeelt en ben onder de indruk, ik heb ervan genoten. Wat een onderschatte game zeg, wat een onderschatte graphics. Als je van de game Mafia op de oude Xbox hebt genoten , zul je hiervan ook genieten (de sfeer en de setting en de heerlijke soundtrack)

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, sfeer is echt uber. Ik heb de game nu bijna uitgespeeld en ik moet zeggen dat het een tijd geleden is dat ik zo onder de indruk was van de sfeer in een game. De meeste kritiek die de game krijgt is dat het wat luchtig omgaat met WOII maar dat is in mijn ogen kul. Er is toch ook niemand die dat zei over The Last Crusade toen Hitler zijn handtekening gaf aan Indiana Jones?

Voor liefhebbers van Mafia is dit inderdaad een game die je niet mag missen.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De game deed mij in het begin ook denken aan Mafia inderdaad, die race enzo ook. En die race vond ik ook echt heel erg cool zelfs.

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil hem echt gaan kopen nu die maar 28 euro bij zavvi is :)

Want de soundtrack heb ik eventjes geluisterd en die is suberb!

13. Shotgun Edd

Shotgun Edd Alaaf!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel al een aantal daagjes in huis. Dit is zeker een topspel. Snap ook de review van xboxworld!

Er zijn wat kleine foutjes te vinden maar dit spel wordt zwaar onderschat!

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een toffe game dit, nu ook eindelijk is binnen. Wereldje tof en sfeertje is ook tof. Killing Nazi bitches, it is. _O_

Muhwawa, wat een helden game. Wou naar de Eiffeltoren maar was een weg blokkade en kon er niet langs. Ik snel verder op een Nazi in elkaar slaan en zijn kleding overgenomen, vervolgens fluitend langs die blokkade lopen als Nazi, Eiffeltoren opklimmen en van het uitzicht genieten. Spring ik vanaf boven naar beneden, kom ik net tegen de rand van de stoep en niet in het water. :lol:

Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dubbelpost, maar is het wel waard. Ik zeg een ding; Als je hem goedkoop vind en van free roaming games houd: KOOP HEM!

Wat een héérlijke game, zoveel sfeer (Verschillende kleuren, eerst alles grijzig omdat de Duitsers alles hebben overgenomen en langzaam maar zeker krijgt alles kleur, heel tof.) en zo'n fun. Is een mix van GTA/Godfather/Mafia en Assassin's Creed. Je kan gaan en staan waar je wilt in een prachtige Parijs + offroad (boerderijen, La Havre en nog wat shit) en een stuk van Duitsland. Verhaal is goed, en het speelt lekker. Gewoon echt tof om over de daken te springen, ondertussen Nazi's te vermoorden of van alles op te blazen.

Missies zijn ook echt super. Geweldige missies, echt. Net een missie gedaan waar je eerst naar een platform moest gaan in het water, vervolgens een zeppelin oproepen, daarin klimmen en dan ermee vliegen tot hij boven de Notre Dame komt. Dan eruit springen, ervoor zorgen dat iemand niet vermoord wordt en dan een helse achtervolging. Missies zijn ook zeer varierend, verschillende manieren om alles te doen. Of je knalt gewoon iedereen neer die je ziet, of je springt van gebouw naar gebouw en maakt silent kills verkleed als Nazi. _O_ Zeer ondergewaardeerd imo.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag eindelijk ontvangen (voor de PS3 weliswaar).
    En wat een ongelofelijk goede game.

De sfeer is echt zo mooi en goed gedaan en tel daarbij de fantastische soundtrack bij op.
    Ook is het verhaal meer dan vermakelijk en zijn de missies inderdaad hartstikke leuk en vooral varierend. Ook is het leuk om gewoon door de stad heen te rijden en willekeurig te gaan saboteren :D

Zoals als vaker hier gezegd, gewoon kopen!

17. TBY83

TBY83 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer toffe game :)

I want more !!!

18. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet mijn eigen belofte nu eigenlijk ook nakomen he ;) Voor deze prijs is hij nu te krijgen. Toch maar doen dan..

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    10 pleuro nog toch ofzo? Weet even niet meer waar.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Al een tijdje te koop voor 10-12 euro op enkele sites.

Deel Deze Pagina