4200 natuurlijk, dat is gemiddeld per punt goedkoper namelijk ! 2100 heb je voor 19,50, keer 2 is dat dus 39 euro, terwijl je al 4200 punten hebt voor 36,70! Tel uit je enorme winst !
Al even gespeeld, zitten wel weer leuke banen bij . Moet alleen Hard + 1 Expert nog, maar ben nog maar 1x 1 bit tegen gekomen, dus die zit er niet veel in. Zijn wel leuke banen. Er zijn ook nieuwe versies van de skill games. Wel een leuke add-on voor 400 punten, veel vernieuwing is er niet.
Ben em nu ook aan het downloaden. Is maar 8 MB, lijkt wel erg weinig. Hoe weten ze daar 35 nieuwe banen in te proppen.
Omdat er misschien veel objecten hergebruikt worden? Ik weet het nog niet of we deze gaan halen. Ik vond Trials HD erg grappig, maar eigenlijk ben ik er wel klaar mee.
Ja, klopt ook wel. Maar 8 MB... ziet er gewoon heel weinig uit. Bedoel er ook verder niks mee, viel me gewoon even op hoe weinig het was.
Hmm die achievements lijken volgens mij niet helemaal te werken Wat heb nu alles al gehaald, behalve de Tournaments
Leuke add-on! Meteen weer aan me custom banen verder gegaan. @ friendlist: 2 nieuwe banen online gezet. Tires Heaven en Try Finish This! Enjoy
Alle hard banen gehaald . Ging me nog maar een keer wagen aan hill climb en eindelijk gehaald. Prison break is een erg leuke baan in de dlc. En weer een custom af -> Up You Say
AAAARGH!! Jolly Jumper Marathon achievement Zo weer eens proberen. Jolly Jumper... Dé baan die me blijft dwarsbomen. Bij het oefenen met gemak 0 fouten, maar bij het Endurance toernooi...Pfff... Ik snap er niks van. Zal wel plankenkoorts hebben. edit: Kuuuut. Weer JJ. Op een stuk waar ik nog nóóit ben afgegaan. Daarna bij die eerste grote sprong. *zucht* Maar ik blijf proberen! Morgen is er weer een dag.
YEAH! Ik heb al eens een betere tijd gehad, maar dan met 8 fouten (12:08:00) Spoiler Kijk eens hoe mooi ie tussen completed games staat. Ben ik trouwens de enige die voor deze achievement gaat/ging? Ik zie niemand anders in mijn fl vorderingen maken
Respect! Ik vind het tot medium erg leuk om te spelen maar hard en vooral extreme is uhm.. extreem klote. Die banen haal ik niet een tot het eind binnen de 30 minuten
Gisteren eindelijk Inferno II gehaald! Nu alles (incl. DLC) gehaald, nu nog een hoop tijden en medailles verbeteren
Heb ik serieus 95 fout als beste tijd? Gerjan heeft ook wel een verdomd goede Inferno II run zag ik gister... Die moet ik toch voorbij kunnen