[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Zo damn, echt een heel vet spel. De enige demo van afgelopen weken waar ik zeker te weten meer van wil spelen. Fantastisch, die hele sfeer. En de Cutscenes zijn o zo mooi!
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo was wel goed, maar ik weet niet of ik dit wel voor de volle prijs ga halen.
    Maar het was ieder geval beter dan ik had verwacht.
     
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Demo = _O_
    Ga hem zeker halen, maar denk niet meteen alsie uitkomt. Heb nog genoeg nieuwe games ook 8)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb zelf de demo nog niet gespeeld, maar ik vrees dat dit ook weer zo'n onbekende titel gaat worden..
     
  5. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette demo :thumbs:

    Misschien wel een aanschaf... in ieder geval een overweging waard:)
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    gemengde gevoelens na spelen van de game. Ik vind het kwa systeem erg lijktn op god of war hoe het speelt. Met name met de combo's hoe je die uitvoert, dat je kunt blocken en de magie. Ook de vijanden met name die grote bokken met bijl lijken rechtstreeks uit GOW te zijn weggelopen. Ik bedoel niet dat DI het gejat heeft, want het zijn gewoon mythologische en bijbelse figuren.

    Wel vind ik de setting en de hoofdpersoon niet zo cool als GOW of Bayonetta/DMC

    Weet iemand trouwens wat er gebeurt als je je evil of good balkje vol hebt?
     
  7. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond hem juist beetje tegen vallen, maar ik hou dan ook niet van hack n slash

    was allemaal weer te standaard voor mij

    vermoord deze 10 mofo's, loop stukje door, vermoord nog paar mofo's, gevecht met een eindbaas die hele tijd dezelfde moves uithaalt *zucht*


    ik hou niet van hack n slash nogmaals, maar toch vond ik het wel tegenvallen eigenlijk..aangezien 2009 ook alweer geweest is verwacht ik gewoon VEEL meer van games=(
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe kun je nou iets van een game verwachten als je niet van het genre houdt?

    Ik hou zelf niet zo van race games. Ik weet dat Forza 3 een ongelooflijk goed spel is, maarja als ik hem koop valt hij toch tegen omdat ik niet van racegames hou.

    En sowieso was afgelopen jaar goed en aankomend jaar weer. Er zijn games in alle genres langsgekomen:

    racing, sport, FPS, RPG westers/japans, freeroam etc.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop in elk geval dat Darksiders echt anders is dan deze game, want de demo van DI vond ik echt drie keer niks. Gewoon niet mijn ding, alleen maar mobs bashen. En ik ben gewoon slecht in combos maken. I admit :)
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In darksiders zul je ook wel combo's moeten gebruiken, het is niet zo simpel zoals in Zelda waar je alleen maar op 1 knop hoeft te rammen om vijanden te verslaan.
     
  11. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo heb ik net gespeeld en kan me er wel mee vermaken, zelfde als de demo van Bayonetta. Darksiders kan ik hiermee vergelijken of is die wat meer Adventure?
     
  12. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Zelda rockt nog altijd de pan uit.

    Net de Demo gespeeld van deze game.
    OMFG!!!!!!!!! Echt geweldig. Die sfeer, dat geluid, die actie!

    Maar als ik het goed begrijp is het dus echt alleen maar hakkie hakkie. Er komt geen puzzeltje in voor.......?
    Het is geen God of War, dat merk je wel gelijk aan alles, meer een soort Devil may cry, als ik het mag zeggen. God of War is toch net nog een kwalitatief tandje hoger.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waar ligt dat verschil tussewn GOW en DMC dan aan? Beiden hebben een geweldig combat systeem, verhaal en puzzel elementen
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het echt jammer, maar ik vind er geen ruk aan :+
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt vooral aan het gevoel wat ik erbij heb.

    DMC4 vond ik geen flikker aan, GOW's zijn (op de MGS's na) de beste games die ik gespeeld heb op de PS
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    GoW is Tombraider met ipv guns melee wapens, DMC is meer een soort street fighter met level design. Bij GoW kom je nog wel makkelijk weg met steeds dezelfde move te spammen maar bij DMC(en bayonetta) moet je veel meer variëren, waardoor je ook een hogere score krijgt(beetje de essentie van het spel)
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap echt niet wat je bedoelt met de vergelijking met Streetfighter maar voor de rest kan ik me goed vinden in je vergelijking Sjorrit.

    Ik vind Dante's inferno dan ook dichter bij GOW komen betreft de combat.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet kwa sfeer =(
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de demo gechecked en had wel meteen een God of War gevoel. Met manicaal gelach en bruut geweld sloopte ik iedereen. Erg vermakelijk. Ze filmpjes zijn ook oogstrelend trouwens!!!!
    Enige grote nadeel vind ik persoonlijk dat er niks met de camera kan gebeuren en je daardoor zo'n stomme rol maakt ofzo :confused: .

    edit:"De achievementlist is trouwens wel een beetje ruk :/

    IK heb hem in ieder geval gepreo-orderd!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  20. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook dat is typisch God Of War...
     

Deel Deze Pagina