[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Staat 1 pagina voor je ;) Neej, ook die werkt niet tijdens EMP (volgens de bronnen hier dan).
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik nog wel meevallen, behalve op hill 44 dan. Ik vind COD games eigenlijk sowieso niet zo moeilijk. Ik heb meer moeite met TimeShift :+ (maar dat komt omdat het gewoon een %^&game is en ik geen zin heb om 'm uit te spelen:9)
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of duty 2 _O_. Wat een game, heerlijk. Ik ben daar echt meer dan 100 keer doodgegaan, weet het gewoon zeker :D
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind de Regular mode bij CODMW2 moeilijker dan bij CODMW1, maar ik speelde laatst bij een vriend een leveltje op Veteran in CODMW2 en dat vond ik dan wel weer erg makkelik gaan. Maar qua singleplayer haalt CODMW2 tot nu toe het niet bij CODMW1, en Pripyat is de beste gamemissie ever!!!:)
     
  6. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    En 'Death From Above'. :D
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, das in die AC130 toch? Vooral die bevestigingen als je iemand geraakt heb, "yep, you nailed it", "we've got a runner", "are you gonna get that? _O_ :D Zo heel relaxed alsof je op de kermis staat te schieten voor een knuffelbeer, waaruit meteen de onschendbaarheid en superioriteit van dat gunship duidelijk wordt }:]
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die uitspraken zijn geniaal. ''Whoopsiedesie'' blijft voor mij koning:lol:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Al iets bekend over de DLC? Als deze er ( IW kennende ) uberhaupt nog komt?
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    je doet net als of het spel al een jaar uit is ofzo, een beetje geduld kan toch geen kwaad.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook wel toe aan nieuwe mappen :)
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat mag tegenwoordig wel, DLC is meestal al klaar voor de release. :emo:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, lol. Het is niet zo dat ik het NU wil zien .. maar Infinity Ward staat er bekend om om dingen te beloven en dan niet te doen.

    Waar zijn de andere 2 MAP-PACKS voor COD4? Daarom denk ik dat deze map-packs gewoon weer tegenvallen ...
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond de map pack die er kwam uiteindelijk best aardig alleen het viel wat in het niet vergeleken met alle dlc die treyarch voor deeltje 5 heeft gemaakt
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Treyach is naar hun community wat, actiever, vergeleken met IW.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    EN wat ik dan zo stom vind is dat MW2 zo enorm populair is dat ze ons bij wijze van spreken elke week wel een paar nieuwe mappen aan zouden kunnen smeren. Maar om 1 of andere reden lijkt dat geen prioriteit te hebben.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Langs de andere kant moeten ze misschien de kerk wat in het midden houden. Volgens mij zijn er anders waarschijnlijk ook wel meer 'casual gamers' die dan beginnen roepen dat ze het spel niet hebben gekocht om een dikke maand later terug opnieuw content te moeten aanschaffen om alle playlists etc. te kunnen blijven spelen.

    Ikzelf vind ook 'hoe meer, hoe beter' aangezien ik ze toch aanschaf, maar ik kan begrijpen als je dat er niet voor over hebt het ook wel rot is als je na zo'n korte tijd a la Halo 3 een deel van de playlists zonder DLC nietmeer kan spelen. Dat zouden ze op zich ook wel gemakkelijk kunnen aanpassen natuurlijk... maar anders heb ik er geen verklaring voor.
     
  18. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Lente 2010 komt de eerste DLC voor MW2. Wat deze DLC precies inhoud werd niet duidelijk gemaakt door Activison-Blizzard.
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Lente = gay.

    Dan heb je nog 6 maanden voordat Treyarch met hun COD uitkomt en, geloof me, die ga ik zeker aanschaffen. Na de eerste DLC zal IW weer niks doen. Laten ze de game sterven zoals ze gedaan hebben bij COD4
     

Deel Deze Pagina