[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Toch maar wel Sjacco. ;)
    @ Gallardo, invites kunnen iig niet van mij zijn. Zat vanmiddag op school en stuur niet zo snel invites voor GoW2. :)
    Submission achievement heb ik niet en hoef ik ook niet zo zeer. Is me te tijdrovend voor die 10 puntjes en ook wat te veel geluk. Sta je er in met die meatflag, wordt ie in laatste tel gedropt, pakt een ander hem snel op en die scoort wel.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Beat the Meatflag
    Captured 10 meatflags (public party)
    10 [​IMG] (10-11-2009)

Eindelijk :)! Had voorheen ook altijd last van wat 2k al zei, dan heb je eindelijk de meatflag down en alle enemy's dood, wordt ie voor je neus weggekaapt, of je bent dan eindelijke helemaal naar de ring gelopen en dan krijg je weer een smoke voor je voeten :{! Maar had m vanmorgen zowaar twee keer gecaptured en zojuist ook weer twee keer, dus hij is eindelijk binnen! Nou nog ff snel level 50 worden en dan kan GOW2 weer de kast in ;)!

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké, dan was het misschien lethal of zo. Het was overigens zaterdag en gisteravond dat ik invites kreeg.

Die submission achievement kan je op zich best snel krijgen als je met een aantal bekenden speelt. Ik heb hem overigens gewoon zelf gehaald. Speelde veel Guardian/Submission playlist en zo doende heb ik hem in al die potjes uiteindelijk wel gehaald.

Ik moet nog steeds de campaign op Insane uitspelen. Alleen ik speel het spel echt nooit meer. Misschien vind ik het over een jaartje wel weer interessant en speel ik het alsnog eens uit. Ook Memorial Horde lvl 40 moet ik ook nog.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Moet trouwens zeggen dat t met submission best wel hard kan gaan nou met die triple xp! Als je een beetje goed potje hebt (wat dus wel redelijk lang duurt), kun je makkelijk 5K+ xp halen! Had gister zelfs een keer 10K xp met submission en vanmiddag 7K :)!

5. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik heb een klein probleempje ben ik bang. Ik heb Gears of War 2 op een xbox gespeeld die de TU3 nog niet geìnstalleerd had. Hoe kan ik er nou het beste voor zorgen dat ik mijn lvl 50 niet kwijtraak? Ik moet memorial horde lvl 40 nog steeds. Maar om nou helemaal omhoog te werken tot lvl 40 on-line heb ik niet bijzonder veel trek in.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er nog mensen die in de kerst vakantie gears 2 public spelen?
    Voeg me maar toe.

7. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf niet on-line te komen. Ik ben bang dat mijn lvl gereset is :+

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, wat hebben ze nou weer voor tijdelijke achterlijke update. Bij een smack ben je gelijk down, nu is het helemaal feest voor 2piecers. Vanmiddag had ik er nog geen last van, maar dit zo is niet leuk. Is nu gewoon geluk hebben dat je als eerste (raak) slaat.

9. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook niet zo boeiend. Ik heb trouwens mijn gamertag recover gedaan en heb iig mijn lvl gehouden. Alleen na een paar potjes kwam ik erachter dat lvl 100 zelfs met 6x experience toch niet gehaald zal worden door mij. dat komt neer op nog een 1000 potjes spelen. Hoe tering veel is dat wel niet :+

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, level 100 is echt bizar gewoon. Dan moet je en goed zijn, veel kills weten te maken en elk potje, ondanks slechte verbinding, weten te scoren, en ook nog eens ziekelijk lang blijven spelen.
    Vanavond nog een paar potjes geprobeerd (vanmiddag had ik er nog geen last van, merkte wel al gouden wapens en extra xp op), maar vind het zo echt niet leuk spelen.

11. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast heeft het zijn charme een beetje verloren voor mij. Overigens heb ik 3 potjes gespeeld, waarvan er weer één was die gewoon onspeelbaar was door de lag. Op de host na gebruikte niemand kogels. Iedereen probeerde gewoon iedereen down te meppen. Beetje jammer.

Ik hoop echt dat Epic met een deel 3 komt, waarvan ze de multiplayer eens goed uitwerken. Gears of War verdient het gewoon, vind ik. Het heeft op zich ook alles om een goede multiplayer te hebben. Het enige wat gewoon het grote probleem is, is de lag.

12. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    het enige probleem is het lang blijven spelen
    met zo'n k*t lag is het echt niet lang voltehouden zelf ben ik level 64

ik wil niet opscheppen maar kills maken dat kan ik wel bij gears of war

:thumbs:

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zo af en toe is het wel even lekker om weer flink te knallen. Beetje haat/liefde verhouding met de game.
    Extra exp boeit me nu ook weinig meer, of ik nou level 50 of 90 ben zal me een worst wezen, 100 haal ik toch niet (ben nu 54). Dan heb ik al te vaak last van off-host, maken ze het nog even erger met 1hit down bashen. De lancer en shotgun duels lijken nu behoorlijk te verdwijnen, zie zelf weinig gezaag (dat is dan weer een voordeel), gewoon sprinten, met geluk eerder op B rammen en je hebt de ander al. Botjes zijn nu wel weer vervelend, die schietend blind nu ook flink hard raak en hebben je zo down, terwijl andersom mijn lancer of hammerburst nu wat zwakker dan anders lijkt.

Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier een paar mensen die zin hebben om binnenkort eens Horde op de Snow Blind maps tot 50 te doen?

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Valt me tegen...

16. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil wel:) voeg me maar toe stubborngymnast:)

17. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel behoefte aan iemand die me wil helpen met horde op de Nowhere en Memorial map. Die van het snowblind mappack heb ik echter allemaal al:+

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net ff die All Fronts pack gekocht. Ik was al bijna alles apart aan t downloaden, dat had me nog eens een keer zonde geweest.

Nu ben ik weer begonnen met de campaign op Insane uitspelen, dan ga ik die extra act doen, en dan pas volop multiplayeren. :9 Valt tot nu toe wel vies tegen op insane. :eek:

19. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Hit me up als je gaat multiplayen, blijft een vette game en af en toe een avondje horde / random matches blijft fun.

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is gaurdian 4 tegen 4???

was toch altijd 5 tegen 5 8)

Deel Deze Pagina