[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Die van mij stijgt alleen nog maar.. jammer dat het altijd zolang duurt voordat ik beter ga spelen. Speel best wel vaak met Riot shield + Throwing knife, gewoon omdat het grappig is om mensen te killen met een throwing knife. Knife class gebruik ik amper want ik ben meestal al dood voordat ik bij de persoon ben. 8)
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net 43-1 op Wasteland _O_. Zou eerder een AC130 kunnen halen maar ik werd neergeschoten :p
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bah, ik mis de kleinere maps.
    Vind ze in MW2 eigenlijk bijna allemaal wel te groot IMO.
    Heb er echt een hekel aan om eerst weer een minuut te lopen voordat ik bij de vijanden ben...
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die is wel kenker space 8)
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Jezus wat een retard. :emo:
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Trouwens het schijnt wanneer je de One Man Army perk hebt en een class met hardline je bv een chopper gunner krijgt bij 10 kills, en wanneer je terug wisselt naar een andere class NOG een chopper gunner krijgt bij 11 kills. Dus...:emo:
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een heerlijk potje op Favela, ging rushen met de Spas 12. Eindigde met 37-2, zou een commentary video kunnen geweest zijn. Haha. Killstreak max staat nu op 31, jeuj.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Zijn er meer mensen die als ze online een potje hosten dat xbox live weleens gedisconnect word?
     
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog niet meegemaakt, wel dat hij eruit klapt, maar niet dat xbox live in zijn geheel niet meer reageert.
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had het gister met Ground War twee keer. in combinatie met Amerikanen met een bout verbinding. ;)

    Omdat ik de disk op me harde schijf heb geinstalleerd en 1 vd betere verbindingen heb wordt ik vaak gekozen tot Host onlangs met mijn vorige router veel problemen gehad elke keer als ik host was.

    Nu nieuwe router geregeld maar gister helaas toch twee keer eruitgeklapt.

    Denk dat het mede komt door het vele netwerkverkeer wat je krijgt als je host bent.
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het trouwens nog zo dat de game sneller is qua reactietijd ofzo als ie op je HD staat? Ik ga toch weer proberen hem te kopieren, want ik heb gister weer een paar keer de foutmelding van bekraste disc gehad, kopieren lukte tot nu toe ook niet omdat ie dan ook die foutmelding geeft, maar ik speels soms ook uren zonder foutmelding, dus dan zou kopieren ook moeten lukken.
     
  13. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik heb het zelf ook wel is. ik weet alleen niet hoe het komt...
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje van mijn kant (jaja, ik zit vol vraagjes:+): Wat gebruiken jullie om het geluid te horen in deze game. Dus, een headset? Of gewoon via de boxen? In het geval van headset: welke gebruiken jullie dan?

    Het maakt erg veel verschil in deze game wat je hoort, mijn game is wel beter geworden sinds dat ik met headset op speel, alleen is de mijne niet zo heel pro. Zit serieus mezelf te bedwingen om geen Turtle Beaches Earforce X41 aan te schaffen8). Prachtige dingen man. Kan je enemies horen aan de andere kant van de map bij wijze van spreken. Lijkt me heerlijk.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij mij gewoon het geluid via de boxen en het gelul via de headset, wist niet eens dat dat ook anders kon, zou het veel verschil maken dan? Als je voetstappen goed kan horen kan dat wel handig zijn natuurlijk, maar ik vraag me af of het veel verschil maakt.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik gewoon de boxen van m'n Panasonic plasma. Aan headset totaal geen behoefte behalve om te communiceren (standaard xbox headset dus).

    Als je ze echt wilt horen zul je inderdaad aan de duurdere headsets moeten denken. Maar een €200+ headset komt er bij mij niet in.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de Turtlebeach X4 headset/headphones en om eerlijk te zijn vond ik ze het geld niet helemaal waard. Begrijp me niet verkeerd het is een erg goede headset maar er zijn wel een paar dingen die mij tegenvielen.
    -Er is ruis op de achtergrond te horen wanneer je het geluid een beetje omhoog schroeft, dit valt weg wanneer er wat meer actie op het scherm is( bijvoorbeeld het geluid van 1 geweer etc)
    -Draadloos, ontzettend irritant met batterijen als je geen oplaadbare hebt. Mic valt ook weg wanneer de batterijen laag zijn(1/5?)
    -Ik merk dat ik behoorlijk hard praat in de mic want anders hoor ik mezelf niet praten, dit zou niet het geval zijn omdat de headset de voice volume regelt samen met het ingame geluid, en ook je eigen stem terug speelt door de koptelefoon. Ik merk niet heel veel dat mijn eigen stem ook weer door de koptelefoon komt.
    -In tegenstelling tot mw1 heeft mw2 ontzettend veel geluidseffecten, teveel zelfs. Hierdoor kan ik haast geen voetstappen horen wanneer er bijvoorbeeld air support in de lucht zit.

    Ondanks wat ik hierboven zei zijn er genoeg momenten dat deze koptelefoon mijn leven heeft gered(niet alleen gekocht voor gamen btw :p) Wanneer niet al dat air support in de lucht zit kan je mensen HEEL goed horen lopen(veel granaat en geweer geluiden kunnen het alsnog vaak lastig maken). Ik kan ze niet alleen horen lopen maar ook reloaden/claymore plaatsen/het oproepen van een UAV(klik geluid van het knopje) geritsel in gras/bosjes etc. Ik heb zelf mensen gehoord met Ninja Pro aan alleen dan moet het wel erg stil zijn.

    Ik weet niet in hoeverre jij in staat bent om mensen precies te plaatsen maar ik kan je wel zeggen dat ik goed weet of ze boven/onder/links/rechts of aan de andere kant van de map staan.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb de sharkoon X-Tatic maak ik weet het niet, hij is nu al een maand onder reparatie. 8)
     
  19. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je een slecht mens als je op een emergency airdrop van de tegenstander afrent, aldaar aangekomen twee teamgenoten killed (Hardcore TDM) en dan twee pakketjes pakt? (met daarin een Precision Airstrike en een Attack Helicopter.)
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de Astro A40, niets dan lof.. Ik weet precies wanneer waar iemand komt.. Zeker bij TDM hardcore.. Weinig tot geen rushers.. Het geluid is subliem..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina