Ik krijg geen notificaties erover, vandaar! heb het even aangepast! Vanavond de patch uittesten, zin in
Je besteed er zoveel tijd aan om alles te volgen. Dan zou ik voor 25 euro de game gewoon halen (bij de Engelse sites) en het zelf uitproberen. Scheelt je een hoop tijd om alles door te lezen... :b:
ik moet zeggen dat ik deze pes veel leuker vind online dan fifa. Online loopt het nu eindelijk ook lekker bij pes en dat is echt vet! Bij fifa gaat alles zo standaard en maak je altijd dezelfde goals. Bij pes daarintegen gebeurt er van alles en is juist geen wedstrijd hetzelfde ! Pes is geen top game maar ik vermaak me er uitstekend mee online en dat speel ik toch alleen maar dus voor mij echt pes in plaats van fifa. Wat wel heel irritant is is dat heel veel spelers real of barca kiezen en dat is echt geen zak aan. ronaldo kaka en messi zijn allemaal heel erg snel en lopen iedereen er uit dat verneukt het wel. Ikzelf tik meestal gewoon lekker rond en probeer van afstand te schieten wat ik ook erg leuk vind. Maar met ronaldo, kaka en messi is er niets aan.
Van dit forum heeft Kwdtje het heel goed gedaan in ons laatste toernooi op digitaalgras. Hij werd tweede \o/ We zitten al te denken aan een nieuw toernooi. Wie denkt Kwdtjes prestatie te kunnen evenaren of zelfs te verbeteren? Laat even weten of je interesse hebt op http://www.digitaalgras.nl/viewtopic.php?f=12&t=632
Nu we het er toch over hebben ik wil ook wel eens meedoen aan een toernooi online. maar ik mag nooit meedoen het is altijd vol, zijn zulke toernooien allang georganiseerd? of ligt het gewoon aan mij? als iemand een antwoord weet alvast bedankt.
kan je nog wel als je een private match speelt tegen een friend je eigen master league team uploaden om daarmee online te spelen zoals bij 2008/9? Kan het namelijk niet vinden en zou het echt zwaar kut vinden als die optie weg is aangezien ik altijd met mijn ml team tegen het team van een vriend van me speel. edit; gevonden, gelukkig!
hoe moet je in vredesnaam ballen erin krijgen in een penalty shootout, alles gaat recht op de keeper of keihard naast.
Het penalty-systeem in PES zuigt simpelweg. Het werkt voor geen meter, op deze manier kun je geen penalties met goed fatsoen nemen. Bij mij gaat ie ook op zijn Seedorfs naast of recht door het midden. Ik heb nog liever een vrije trap. Bij een penalty hoor je het te zien met het doel recht voor je en niet schuin van boven. Zo kan je geen penalties nemen. Degene die dat heeft verzonnen moeten ze ontslaan.
ja jezus, deed gisteren voor het eerst penalties met een vriend van me in een shootout, na 5 rondes hadden we ze alle 5 gemist. Uiteindelijk won ik na 7 rondes doordat de keeper m door sn benen liet gaan.
niet echt, dat is nog een normale penalty. In een penalty shootout sta je wel recht voor de goal, maar krijg hem er niet in (behalve door het midden).
Ik vind dit anders een duidelijk filmpje. Waarom zouden we daar 'niet echt ' wat mij kunnen? Tenzij je geen Engels verstaat natuurlijk