Mwah, op groundwar op een map als Afghan lukt het nog wel eens hoor. Een vriend van me had zes kills met een AT-4 rocket op Invasion. Dat is pas het noeme waard
Ik had net eerst een Predator op Wasteland, 2 kills, toen een bomb strike uit een care package, 4 kills Dat vond ik toch wel mooi op zo'n grote map, meestal levert het amper 1 kill op.
Woeeehoe, mijn eerste Tactical Nuke binnen net in een Domination potje op Scrapyard. Ging wel lekker tot Harrier, neemt een paar kills mee, daarna Chopper Gunner, lekker op hun spawn points schieten. Daarna nog een beetje gekloot en uiteindelijk met een score van 41-5 de boel opgeblazen. Was ook nog voor de grap een potje eigenlijk, aangezien ik al de nodige biertjes op heb. Zo zie je maar weer. Zat echt juichend achter mijn monitor, haha.
Bomb strike? Bedoel je geen harrier/precision air strike, anyway gooi gewoon dat ding boven de ingangen van de grotten of aan de uiteinden van de heggen, komt altijd veel verkeer langs op wasteland.
ik blijf lkkr lvl 70 heb geen zin om alles overnieuw te gaan doen kwa wapens en zowieso om het voor die extra classes en wat titles te doen dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk:$
Master gast, want ik heb er persoonlijk ziekelijk hard moeite mee om met alcohol op te spelen, het lukt me gwoon echt niet, zonder ben ik wel master (H)
Eerder IW dat er weer gigantisch overheen heeft gekeken en maar met halve updates komt. Het is niet zozeer een nieuwe manier.
Aah, ik en m'n homies hebben echt niks te doen in MW2. Als er een aantal clangasten zijn fixen wij ook altijd hun clantag. Altijd leuk als ze boos worden
Niet dus, FMJ verandert niks van de dmg. Heb een paar pagina's terug een youtube filmpje gepost met het verschil tussen de oude model's en de nieuwe en er is weldegelijk een enorm verschil.
IK was domination aan het doen, en ik kwam boosters tegen. Eerste keer was op Karachi, toen zat ik ze ook al het leven zuur te maken en daarna nog op estate. In Estate zaten ze met hun drieën in de kelder even een granaatje in pleuren en die andere met de Famas, even het vuilnis opgeruimd... Voor de rest van de game kill ik die 2 bij het andere team alleen maar, en nog beter was dat ik een predator op 1 van die boosters deed en een harrier op de andere. Hun namen zijn: NME Extremaugo RabizYelle NW DragonHansen NW Het zijn een stelletje achterbakse spelers die het plezier van anderen bederven, en dat ze me nog niet dood kregen ondanks dat ik een ump hanteerde zonder stopping power en zij een m16a4 over middel-long range zegt nogal wat over hun vaardigheden. Die hebben ze niet. Als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het boosters/glictchers/cheaters etc
Inderdaad. Ik kreeg pas ook een message van iemand uit mijn lijst die wilde boosten met riot shields en ik heb hem dan ook direct verwijderd. Ook hij is iemand die niet al te best is in het spel. Het maakt me niet veel uit als iemand wil boosten, dat moeten zij weten, maar het irriteert me wel dat ze dit doen ten koste van anderen. Wij hebben nu ook al een aantal keer iemand in het team gehad die zich expres liet killen zodat de ander een nuke kon krijgen, dan is het spel opeens een stuk minder tof. Zeer trieste mannetjes die dit doen.
Ik ben één keer in zo'n game gegaan, zaten we nog in de lobby. Dus ik vragen welke class ik precies nodig heb en damn, wat een antwoorden ik kreeg. Begreep er echt geen reet van, die stemmetjes waren zo hoog