32-bits is inderdaad genoeg voor je, je hebt niet meer dan 3-4gb geheugen dus dan vallen alle voordelen wel zo'n beetje weg. Volgens mij zitten ook beide versies op 1 disc (32- en 64-bits), maar dat weet ik niet meer zeker. Als dat nog wel zo is kan je tijdens de installatie gewoon kiezen welke je wilt installeren. Dus de keuze is aan jou, qua installatie "moeite" zal het waarschijnlijk niks uitmaken.
Hoe installeer je internet explorer voor windows 7 ?? Ik heb dus via bootcamp op me macbook windows 7 gezet tijdje geleden (programma voor me werk werkt alleen via internet explorer en windows..) Internet explorer is ineens verdwenen en op de M$ site zie ik niet de versie voor windows 7 (kan xp, vista versies niet installeren..)
Verdwenen? Dat kan bijna niet.. maar goed http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/. (verander de compatibiliteit van de installer naar vista)
jep vaag maar waar.. heb zelf niks geuninstalled in windows.. geprobeerd maar lukt niet, dan zegt die 'This installation does not support your operating system's current Service Pack version.'
Als je gewoon internet explorer in je zoek balkje typt, zie je dan ook niks verschijnen? Straks is alleen je snelkoppeling weg .
nOpe, dan ziet die ook niks edit// once again, f*ck windows .. Ik heb maar Internet Explorer 5.2.3, en het werkt voor me werk dus ik ben blij, thnx 4 de help Gerjan
Gisteravond maar eindelijk eens de stap durven nemen en Windows 7 op me Desktop PC geinstalleerd met een Gratis Legale key van School via MSDNAA en wat ben ik blij dat ik het heb gedaan, het loopt echt als een zonnetje, in de prestatie index alles boven de 7.1 dus ik ben happy In me pc zit onder andere AMD Phenom X4 9850 Black Edition Ati 3870 X2 512MB 4GB RAM 750GB HARDDISK etc etc
Prestatie-index van de pc op mijn werk. Intel Quad Core 2.5Ghz 4GB RAM ATI Radeon 4650 1024MB 750GB HDD
Misschien ook maar eens overstappen naar 7. Hoor er alleen maar goede verhalen over. Alleen de prijs staat me nog tegen. Ben ook geen student meer dat ik wat korting krijg.
Waar kan het goedkoopst 7 krijgen? Ben geen student meer. Jammer dat ik een maand te vroeg een nieuwe pc heb gekocht.
"Windows Anytime Upgrade"-program Dat is volgens mij alleen voor als je bijvoorbeeld een windows 7 starter editie hebt die je wil upgraden naar een win 7 ultimate of zo. Dus niet van Vista naar win 7. Dacht ik..
En wat is OEM? En merk je als "amateur" pc gebruiker(lees gamen/internetten/muziekluisteren/msn/films kijken) verschil tussen home premium en Ultimate?
Een OEM versie hoort specifiek bij één systeem. En nee, daar merk je geen verschil in. Op m'n werk heb ik Windows 7 Ultimate omdat ze me anders niet in het netwerk konden hangen.