Ik zag toevallig iets van een message of the day. Daar stond dat ze alleen voor vandaag alle multiplayer modes 4 vs 4 deden zoals in Gears 1. Vraag me niet waarom. Zal ik doen Voltreffer. Zekers een leuk spelletje, eigenlijk heb ik 'm veels te weinig gespeeld.
Iedereen de beste wensen en dat we dit jaar maar veel grubs mogen decappen en scratchen..!! Hier mijn goede Horde voornemens voor de komende tijd; Skeletons in your Closet Trial by, and on, Fire Never Eat Red Snow Ride It All Night Long No, But His Face Rings a Bell Lost in Transition Blood on the Sand Iemand zin om te helpen, mee te doen of een groep te vormen..?? Voeg me dan ff toe en mail me om wat af te spreken..!! Tag: apenootje
DLC: Dark Corners Zijn nieuwe maps en nieuw stukje campaign: Die kan je zowel stealth als guns blazing spelen.
Hoelang duurt Triple XP eigenlijk nog? Want ik ben level 15 ongeveer (heb de level 15 achievement al wel) en ik zou dan graag voor level 25 willen gaan. GOW1 heb ik een aantal dagen geleden ook weer eens gespeelt voor wat achievements, het is een goede multiplayer maar imo niet meer dan dat. (zal wel komen omdat ik er niet zó goed in ben )
Hoe doe je dat dan? Ik kan volgens mij nog bepaalde Horde achievements halen maar ik moet even uitzoeken welke precies aangezien ik niet elke DLC heb.
Horde op Sentury. Je krijgt nu geloof ik 450 xp per ronde op Insane. Je speelt ronde 1 +- 2 min. En vervolgens loop je allemaal in de lazer. Dan begin je weer op 1 en zo ga je door. Gaat vrij rap moet ik zeggen.
Ja het is mij goed hoor. Hoelaat wil je beginnen, 2 uur of nu direct? Ik stuur je wel een bericht zodat we elkaar kunnen inviten. Met hoeveel man moet je dit doen of kan het ook makkelijk met z'n 2en?
Eerst had je een ander soort skill systeem, van 1 tot 5. Dat is op den duur een keer omgedoopt tot levels van 1 tot 100 (met oude systeem op de achtergrond, niet zichtbaar). Levels zeggen niet alles. Je gaat er van uit dat iemand met een hoog level goed is, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Kan ook gewoon zijn dat iemand slecht is maar enorm veel speelt. Naast dat achievements zou je het kunnen zien als 'pats' level ("ik heb al level xx"), maar anderzijds ook als levensloos-meter. Valt me de laatste tijd wel op, dat wanneer je veelal met.tegen hoge levels speelt, het aantal chainsaw noobs lijkt te zakken. Af en toe komt het nog wel eens voor en moet zo nu en dan ook wel kunnen, maar gasten die echt non-stop met hun zaag aan ziet rennen en dat enkel kunnen zie ik niet zo veel meer.
Kan met z'n 2en maar meer is altijd makkelijker omdat het redelijk pittig is met zo'n 2en en met meer gaat het sneller Als Vincent nou ook een potje mee doet hebben we er al 3 '
Dan speel je toch samen met een vriend die dan op casual speelt? Dan is het heel makkelijk. Moet je maar eens op gearsofwar.com kijken. Ze hebben wel vaker tijdelijk van dit soort grappen. En vandaag als ik me niet vergis 6x xp op submission!
Damn, 6x. Maar goed, anders is het een kwart of de helft ofzo, alsnog leuk meegenomen. Laatste tijd doen ze wel veel extra XP.