Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Windows 7 en Printer

Hallo,
    Ik heb sinds zaterdag windows 7 op mijn laptop staan (Professional 32bits), maar ik kan niet printen.

De printer staat in de meterkast via usb aangesloten op de router, mijn laptop is draadloos verbonden met die router. Toen ik nog vista had kon ik wel printen maar nu niet meer. De driver word wel gevonden en geinstalleerd door windows 7.

Kan iemand mij verder helpen?

Groetjes Michel

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Naar apparaten beheer gaan en 'm inschakelen/activeren al geprobeert?

3. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Goeiedag allemaal!

Ik heb een klein probleempje met de computer (of monitor). Vanmidag was ik gewoon even op het internet aan het zoeken, en ineens vliegt mijn monitor naar stand-by met de text: Power Saving Mode. Ik kon de monitor uit zetten, en weer aan, maar zodra hij aan ging, stond er gelijk weer: Power Saving Mode, en sprong gelijk weer naar stand-by.

Ik heb de computer uit gezet, en weer aan, waarna alles het weer doet, ook het beeld. Maar zodra hij mijn bureaublad en nog wat dingen geladen had, sprong hij gelijk weer naar power saving mode. (ik heb de computer 3x herstart, en 3x kreeg ik die melding).

Nu doet mijn computer het weer gewoon, maar ik heb geen idee waar het aan lag. Iemand enig idee hoe het kan komen?

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    nvm

Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn pc start langzaam op de laatste tijd.
    Van het windows balkje naar het login scherm duurt soms wel anderhalve minuut. Dan is het scherm gewoon zwart. Hij start al op met beide cores.

6. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, wie kan me advies geven?
    Ik heb nu een saitek cyborg muis. Deze is het helaas aan het begeven.
    Nu zit ik te twijfelen tussen de razer lachasis en de razer mamba..

Ik twijfel nog behoorlijk tussen die 2.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Start > uitvoeren > msconfig.msc > tab opstarten > alles uitvinken wat bullshit is/lijkt. Weet je niet wat iets is, typ het even in bij google, krijg je wel wat informatie.

8. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    its just a mouse -_-"

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke cool thanks.
    Ik zie ook onder het kopje Computer opstarten timeout staan 30 seconden.
    Moet die 30 seconden zijn of is dat niet het probleem? :)

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is niet het probleem. Dat is voor als je meerdere besturingssystemen op één PC hebt, zodat je aan het begin kan kiezen. Die zie je ook in dat veld erboven dan. Je hebt dan 30 seconden de tijd om te kiezen als je net je PC aanzet.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vooral dat (msconfig opstartende applicaties uitvinken -> adobe reader, groove, java, quicktime etc) en je computer scannen met malwarebytes en ccleaner draaien.

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb een klein probleempje met xboxworld...
    Mijn xboxworld-account blijft opeens niet meer automatisch ingelogd, terwijl hij dat vorige week nog wel deed, zelfs als ik mijn computer afsloot. Maar nu blijf ik niet eens meer ingelogd als ik 1 minuut mijn browser afsluit of als ik 15 minuten inactief ben. Heeft iemand hiervoor een makkelijke oplossing, want ik kon niks vinden bij 'Opties wijzigen' bij gebruikersinstellingen of 'Internetopties'

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien even je cookies wissen en dan opnieuw 'blijf ingelogd' o.i.d aanklikken?

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    zal het eens proberen

EDIT: Het werkt niet. Ik log nog steeds automatisch uit na 10 minuten

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  15. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Vraagje over firefox:

Het valt mij op dat firefox na het opstarten de eerste halve minuut traag reageert. Let wel, het is alleen als ik firefox voor het eerst opstart.

Voorbeeld:
    Na firefox voor het eerst te hebben gestart ga ik naar de pagina: www.speedtest.net. Je ziet dan dat het java venster happert (sterretje beweegd schokkerig). Dit duurt dan eventjes en daarna loopt alles soepel.

Is hier wat tegen te doen of hebben andere hier ook last van? Zou het graag willen weten. :)

16. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag heb ik een nieuwe laptop. Bevalt allemaal prima, alleen me Shift toetsen (@,#,$ enzo) zijn anders dan normaal, ipv @ doet hij ". Ik weet dat ik dit kan veranderen door op ctrl+shift te drukken. Alleen moet ik dit nou elke keer doen en dat is best irritant.

Hoe krijg ik het weer gewoon normaal?

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ga naar je configuratiescherm, kies voor Land en Taal instellingen.
    In het scherm dat verschijnt ga naar tab Toetsenborden en talen, en klik op Toetsenborden wijzigen...
    Zorg dat het er net zo uit ziet:

Dus Nederlands bovenaan (die ik even geselecteerd heb voor de duidelijkheid) en daaronder VS.

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmh, das vreemd. Daar stond hij in het begin ook op en toen deed hij het dus niet goed. Toen heb ik VS boven aan gezet maar het veranderde er niks. Nu ik hem weer terugzet (zoals op het plaatje) is het nog steeds hetzelfde.

Miss opnieuw opstarten?

Edit: Hij doet het weer

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm heb het nog steeds. En ik heb veel dingen uitgezet.
    Het vreemde is dat er soms ook dagen zijn dat die wel snel opstart en dat ik niet dat zwarte scherm krijg een minuut lang.

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn computer doet op het moment ineens een beetje vreemd. Hij is normaal goed qua snelheid maar sinds de vakantie is het anders. Zo heb ik bijvoorbeeld in wow ineens 9 fps. Bij vlagen is hij erg langzaam en krijg ik veel vastlopende programma`s.

Vermoed zelf dat het door een virus ofzo komt? Iemand goede ideeën/ eigen ervaringen voor me?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina