De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 23]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    het zier er naar uit dat het bijde woord.
    Zowel een nieuwe TV als een brilletje

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Wanneer kunnen we die nieuwe Panasonics hier in NL verwachten?

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk weer zo rond mei/juni?

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Was het afgelopen jaar niet rond eind maart ofzo?

@Ferry: Jij hebt nu een hele goede FullHD plasma. Kun jij eens bekijken hoe GTA4 er bij jou uitziet?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Philips werkt al een hele tijd aan een 3D zonder bril.
    Als ze nu al kiezen voor 3D Blu-ray , dan is de kans zeer groot dat de 3D techniek van Sony overgenomen wordt.
    Eindelijk is dit ook de beste keus omdat de PS3 (>30 miljoen) namelijk zeer simpel geschikt gemaakt kan worden voor 3D weergave.

Actor Tom Hanks wears prototype 3D glasses during Sony CEO Howard Stringer's keynote.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ja, dat zal ik s doen. Was het bij jou minder?

Philips had eerder aangekocht te stoppen met de ontwikkeling van deze schermen, maar volgens mij zijn ze daar weer op terug gekomen?

3d zonder brilletje zou volgens berichten nog wel een jaar of 5 van ons vandaan liggen.

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  7. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hier een paar maandjes een LED van samsung en zijn er zéér tevreden mee. Ikzelf heb boven nog een CRT staan maar deze gaat weg bij de solden. Ik kan het niet meer aanzien... :9

Ik heb nog een foto kunnen vinden van een normaal kanaal:

Ik zal één van de volgende dagen eentje maken met prime HD.

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat je maar veel moois mag zien in HD (of misschien wel 3D)!

9. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!

mijn vraag is ik ga misschien een nieuwe tv halen voor op men slaapkamer maar ben het twijfelen tussen de 50PZ800 en de TX-P50G10. welke van deze 2 zou het beste zijn? ( Doe veel xboxen dus welke zou het mooiste en beste zijn?)

bedankt

groet arno

Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  10. henri-aalten

henri-aalten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVD kijken in breedbeeld met de XBOX 360

Ik wil een DVD Afspelen in breedbeeld formaat met de XBOX 360.
    Ik kan alleen niet de instellingen vinden.

De spellen worden wel op breedbeeld formaat gezet.

Hoe los ik dat op ????

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Als je tijdens het afspelen op de Y knop drukt, dan komt er een balkje met instelmogelijkheden te voorschijn. Je ziet dan ook de pauze- of doorspoelknop.
    De één na laatste knop (weergavemodus) doet de beeldverhoudingen.

Druk steeds op A om het beeld te veranderen in volledig scherm - aangepast aan scherm - breedbeeld met zwarte stroken.

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op papier is de G10 de beste keuze. Hoger contrast, (veel) lager energieverbruik en het is de opvolger van de PZ800.

En hij is nog veel goedkoper ook _O_

13. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He Loonens,

dankje voor je hulp alvast :thumbs:

ja de g10 is inderdaad nieuwer en wat goedkoper, voor 1450 heb ik em helemaal klaar thuis, en de pz800 is wat duurder paar honderd maar dat is het probleem dan niet.
    ma mij gaat het erom welke beter zou zijn, met xboxen etc.
    welke zou jij pakken als je moest kiezen?

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het beste is als je ze kunt vergelijken, maar dat wordt moeilijk.

De G10 zal beter zijn door het nieuwe PDP paneel en dus is de zwartweergave en motion resolution verbeterd.

De vraag is hoeveel je hiervan zal merken bij het xbox360 gamen. Als de G10 een stuk duurder zou zijn, dan zou ik nog kunnen twijfelen.
    Aangezien de G10 echter ook nog s goedkoper is, lijkt de keus mij niet moeilijk en zou de G10 mijn keuze zijn.

15. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat er wel wat te merken valt met dat PDP paneel, ze doen het niet voor niks toch? de G10 is idd mooie tv. zal dan denk ik ook overwegen voor de g10. ik game nu op een pana 50inch van 2007 dus dat zal wel stuk beter worden, en aangezien ik veel game loont het zich wel, en wil dus echt niet groter dan 50inch op men slaapkamer

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeker de G10 pakken. Bekijk de volgende link maar eens:

http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product[]=49855ADFEB3EBD79C125757C003727EB&product[]=29F94B20E225F366C1257584004BEB84&product[]=37554698B018563AC125757B004A450C

De PZ800 is minder goed dan die 3. Hij is 10 kg zwaarder, verbruikt bijna het dubbele, heeft een lager contrast, ouder paneel, 1 HDMI ingang meer en 5 W. vermogen meer wat zijn audio betreft.

Daarnaast is de G10 het goedkoopste van die 3 van die link, de V10 heeft wat extra features, maar het beeld blijft nagenoeg hetzelfde. De GW10 is volgens mij helemaal hetzelfde?

En de PZ800 is nu nog zo duur, omdat veel winkels deze vorig jaar hebben ingekocht bijvoorbeeld. Deze willen ze niet met verlies verkopen dus laten ze die zo hoog staan in de hoop dat er mensen zijn die denken: duurder = beter. En dan verkopen ze ze alsnog.

17. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had je link bekeken, inderdaad zelfde schermen, alleen die dure heeft wat extra dingetjes (die ik toch niet gebruik).
    wat is dat gepraat over die 600hz over de g10 eigelijk, wat houd die 600hz precies in weet je dat misschien?

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld wordt 600x per seconde getoond.

Panasonic website:
    Ik weet niet of dit ook helemaal klopt en of het uberhaupt wel kan, maar het is denk ik ook een soort van weerwoord op alle LCD-fabrikanten die met steeds meer Hertz op de proppen komen. Consumenten lezen in 95% van de gevallen de specs, en als er dan een 200Hz LCD naast een 100Hz plasma staat, gaan ze vaak met de LCD naar huis. Ook al weten ze niet eens wat het inhoudt.

Maar, omdat Panasonic nu 600Hz d.m.v. sub-fields heeft weten te generen, is die twijfel nu vaak richting de Plasma. Ik zou me er niet teveel mee bezig houden, het is meer marketingtechnisch dan dat je het verschil echt goed gaat zien.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het is niet zeker of het beeld inderdaad 600x per seconde wordt getoond, want er is nòg een uitleg van de 600hz.

Deze gaat over het berekenen van de tussenframes (ifc), waarbij er 12 subfields worden berekend, waarna de beste door de tv wordt getoond.
    12 subframes x 50 hz is 600hz.

Deze subframes worden dus helemaal niet getoond en er wordt niets op 600hz getoond. De tv toont de beelden dus gewoon op 100hz.

Of deze uitleg of die van Loonens klopt, kan niemand met zekerheid zeggen. Persoonlijk denk ik dat deze uitleg van mij eerder klopt, aangezien de vorige serie 8 subframes berekende en dus 400hz was, terwijl er niet groots werd geroepen dat de tv 400hz was.
    Dat zou toen echt een unicum geweest zijn, net als de 600hz nu.

Het is precies wat Loonens en ik al lang zeggen: mensen staren zich blind op specs op de kaartjes en dus heeft de fabrikant er belang bij dat deze zo mooi mogelijk lijken.

20. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ja had al gedacht dat de beelden niet op 600hz werden getoond.
    maakt verder ook niet uit, heb ook wat testen gelezen en zeggen dat het zeker een super tvtje moet zijn dus. en heb zelf al jaren lang ervaring met pana ook pioneer, deze 2 merken hebben ons nog nooit teleurgesteld met plasma's
    dan wordt het de tx-p50 g10 alleen kijken waar ik hem haal of bestel, zolang het maar een nl model is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina