[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het begint alweer. Kwam net in rust groundwar met infinite ammo=(

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nooit gezegd dat ik als jong-persoon dit zou zeggen, maar jezus wat erger ik me aan die piepstemmetjes. Vooral als ze me een voice message sturen met clan trials shit, versta er misschien 10% van en voor de rest niks.

3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik ben ook best jong, maar ik zit teminste niet te schreeuwen of te zingen tijdens de game...Erger me er echt dood aan.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zeker, dat ze een 18+ spel spelen oké, dat deed ik ook. Maar ga dan niet lopen schreeuwen met je irritante piepstem, daar heb ik absoluut geen belang bij |:-. Kan me overigens ook niet herinneren wanneer het laatste potje was waar ik niemand gemute had :eek:

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Die kleine Engelse gasten zijn echt irritant om aan te horen, maar ben er ook een paar tegen gekomen die focking beest zijn. Zou je niet zeggen 8)

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik wist ff niet hoe dat ding heette, precision airstrike was het idd dacht ik.

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Best een fail toenstraks gehad. Had ik in een potje domination een nuke gehaald. Ik denk wacht tot het eind en zet hem dan aan. Krijg ik dan met de stand 190-100 een chopper gunner. Had ik geen tijd meer om mijn nuke te activeren|:-

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, ik had net 7 kills met die Stealth Bomber :D

9. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of als iemand anders in het team of de tegenpartij ineens een nuke haalt, dan ben je ook zwaar de lul.:+

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat houd ik wel altijd in de gaten. Maar goed ik heb dat rond draaiend symbooltje toch al.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb vandaag ook m'n eerste Nuke gekregen (meteen 2 ook :9) en ik heb een vraag.
    Hoe kan het dat ik een killstreak van 29 hebt en een maat van mij een van 33 terwijl we hem beide hebben ingezet op de 25 kills.

Want afentoe zie je dat degene die de Nuke inzet, zelf word gekilled na 2 kills en de andere keer word hij weer gekilled terwijl de Nuke al 5 kills heeft gemaakt.

Hoe word dit bepaald, dus waar komt de Nuke terecht; in het midden van de map of aan de buitenring van de map? En word je eerder of later gekilled als je in een gebouw zit of in een open gedeelte loopt?

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik mij ook al af.

Je zou denken dat je als gene die het inzet als laatste word gedood omdat jij degene bent die hem haalt.. niet dus.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat ik me afvraag, bij de eerste prestige kreeg je een extra custom class. Krijg je dit bij de 2e prestige ook? En hoeveel kan je er in totaal halen?

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja en weet ik niet :D

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee, pas weer bij de derde.

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Volgens een MW2 wiki;

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het toch onwijs vet om op Karachi (Domination) B te capturen terwijl de kogels om je oren vliegen van alle kanten en je ze te slim af bent. Heeeeerlijk. Glimlach op mijn gezicht. Mijn game van het jaar dit.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Pfff, vandaag iets van 5 keer uit een game geflikkerd terwijl ik maar even heb gespeeld. Ik heb nu 580 losses en ik denk dat een stuk of 150 losses te wijten zijn aan de host die leavde. In 4 was de game over als de host wegging maar hier gebeurd het nog steeds te vaak dat de game eindigt. Waarom kan het bij een spel als Halo wel goed gaan en moet IW het op dit gebied weer zo verzieken. Hetzelfde met Matchmaking. Bij bepaalde spellen duurt het wat langer omdat hij zoekt op rank. MW2 doet dit niet en toch duurt het vaak langer dan bij al die spellen bij mekaar als je met 3+ man zoekt :emo: Ik ben wel weer klaar voor vandaag, bleh.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nou ja, zo geweldig was het bij Halo ook niet met die host. Heb echt heel vaak dat op het moment dat de host in Halo 3 weg gaat, dat het uitkiezen van de host zo lang duurt en het scherm zo lang zwart blijft dat ik zelf maar terug ga naar het dashboard.

Maar het is inderdaad jammer dat IW het niet heeft kunnen perfectioneren.

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Gister duurde zo lang 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina