[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar ben ik het mee eens, maar bedenk me nu dat ik er wel iets aan wil toevoegen:

    Het begin is vrij origineel, maar de uitvoering vind ik iets minder. Dat rare accent van Wikus, wat mager acteerwerk van mensen om hem heen.
    Het einde is zo standaard, maar wel prachtig uitgewerkt.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond hem in het midden precies goed :+

    Maar je hebt zeker een punt. Er had wat meer balans in mogen zitten. Had misschien ook te hoge verwachtingen. Iedereen lulde erover en dan valt ie wat tegen. Ik verwachtte de heilige graal..
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Even mijn cijfers erbij gezet

    en ik zie dat het tijd is om binnenkort The Lovely Bones te gaan checken!
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  4. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    I love you, man gezien gisteren.


    grappig genoeg om 'm nog eens een keer te bekijken over een jaartje ofzo :thumbs:
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    ช็อคโกแลต (ook wel: Chocolate) gezien vanmiddag.

    [​IMG]

    Kwam bij de film door een filmpje van Tarantino dat hier een tijdje terug gepost was. In dat filmpje noemde hij deze film in zijn top 8 van 2009 van dat moment.

    Moet zeggen dat dit een vermakelijke martial arts film is van Thaise bodem. Zoals wel vaker in dergelijke films stelt het verhaal weinig voor. Pluspunt is het aardige acteerwerk van met name de hoofdrolspeelster. Verder een film met (in de tweede helft) overtuigende en vermakelijke vechtscenes. Met name de vechtscenes in het begin van de film zijn nogal matig geëxecuteerd, wat niet helpt bij het feit dat de film ook nog eens vrij traag op gang komt. Desalniettemin wel een aanradertje in het genre. 7/10.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat is geen raar accent...dat is een zuid afrikaan die Engels spreekt. Als je het nog niet door had, ze spreken daar gebroken Nederlands...giet daar een tiental accenten van andere bevolkingen overheen en ga dan nog maar een perfect engels spreken :+

    Ik ben gek op de film, in mijn ogen de beste film van afgelopen jaar.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik dacht dat je altijd zo'n fan van Iron Man was, dan is een 8 toch veel te laag? :+
    afgelopen dinsdag/woensdag Lotr: return of the king weer stuk gekeken die op tv was.
    Blijft echt nog steeds de allerallerallerallermooiste film die ik ooit heb gezien. :+
    10000000/10
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Spirited Away

    Was vanmiddag op tv en had em nog nooit gezien. Ik ben geen enorme liefhebber van anime/manga ed. maar dit was een fantastische animatie over een verwend meisje dat in een wereld vol geesten terecht komt en nadat haar ouders veranderd zijn in varkens leert over volwassenheid in een kapitalistische wereld. een 8
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hij is zeker van epische proporties, maar ik vind The Fellowship of The Ring zoveel leuker om te zien! Als je de Director's Cut er bij pakt, is de eerste DVD (van de originele D Cut release) echt zo leuk. Wordt daar helemaal vrolijk van. 8)
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ponyo

    Van miyazaki (spirited away, princess mononoke, howls moving castle etc) Erg leuke film. Wel een stuk kinderlijker dan zijn andere films, maar zeer mooi en lief gedaan.

    8.5/10

    The Pineapple Express

    Seth Rogen is natuurlijk altijd briljant. Vond James Franco ook erg leuk spelen als stoner met het iq van Kelly. De film haalt niet het niveau van een Superbad, harold en kumar go to white castle etc, maar zeker vermakelijk als je in de stemming bent.

    7.5/10
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind Seth Rogen z'n lach altijd zo irri.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Gehe, you either love it or hate it :+ Ik wordt al melig als ik aan zijn lach denk ;)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Morgen naar Avatar in 3D, ben benieuwd. :D
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Moet ik ook nog heen inderdaad. Hoor gemixte verhalen maar we gaan het zien :D
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ponyo FTW!!!!

    :+

    Gister gezien geef het een 9
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb meestal een hekel aan van die overdreven schattige films, maar Ponyo is echt heel cool. Hij had miss iets korter gekund, maar voor de rest is het echt zo'n film die iedereen kan en moet zien. Van je neefje van 6 tot je oma van 85 :+
     
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ninja Assassin
    Ienieminiefrutsieklein verhaaltje wat in een paar zinnetjes uit te leggen is.
    (ik ga het niet doen want dan verklap ik de hele film al :+)
    Maar wat een gave actie zeg.
    Als ik zo door lees wat jullie allemaal kijken voor films hoeven jullie weinig tot geen waarde te hechten aan het punt wat ik zometeen ga geven *)

    De vechtscenes (meer dan 80% van de film) zijn lekker om naar te kijken. Soms wat té donker maar dat hoort nou eenmaal bij het idee van ninja's en schaduw.
    Hersencellen uitschakelen en lekker kijken.
    7/10 Gewoon omdat ik dit soort films ook goed kan pruimen.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Inderdaad! Moest soms echt lachen om de droogste stukjes.
    Verder gewoon erg schattig en blijft boeien.

    Kon bijvoorbeeld erg lachen als Ponyo de hele tijd met dat lampje op haar hoofd blijft rondrennen door het beeld!

    Schitterend :thumbs:
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Let the right one in
    Een Zweedse arthouse film over een 12 jarige jongen die gepest wordt op school en dan bevriend raMt met een vampier.

    Zeer sterk geacteerd,omgevingen zijn zeer passend gefilmd,vrij trage flow maar het verveelt nooit.

    This is not your average vampire-movie !

    Ben blij dat ik hem heb gekeken, voor mij de verrassing van afgelopen jaar.

    8.5/10
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Snatch.
    Was op tv dus maar weer gekeken terwijl ik hem eigenlijk gisteren wou zien. Tijd geleden ook gezien, maar blijft geniaal. Sfeer is tof, verhaal is tof en de muziek is tof. Boris _O_ 9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina