[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Schiet jij gewoon via de richter van het wapen zelf dan? Dan vind ik RDS en HS toch wel fijner hoor, wat doet die shotgun upgrade eigenlijk? Ik speel nooit met de grenade launcher dus speel die nooit vrij, en wat is de noob tube, is dat die grenade launcher?

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    RDS en HS zijn echt nutteloze dingen imo. Je hebt dan gewoon een puntje, waarom niet die metale dingen? Je kijkt je vijand toch niet aan, meestal haal ik de linker trigger alleen over om extra accuraat te zijn en hoef ik dan alleen nog maar een klein beetje bij te sturen.

Shotgun = shotgun onder je wapen
    Noobtube = grenade launcher

3. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens.. Famas is een stuk beter met SP ook de M16 en M4 zeker bij de normale gamemodus Hardcore maakt niks uit..

Wat de FAL betreft ben ik het wel met je eens..

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mee eens. Als ik naar mijn Cold Blooded class wissel omdat de tegenstander veel hart beats en choppers e.d. heeft, dan merk ik direct dat er geen stopping power op mijn M16 zit. Je hebt tegenstanders haast niet meer met één burst en het wapen voelt ook gelijk een stuk zwakker aan. Zeker met de wapens die jij opnoemt merk je dit erg goed. Met de FAL is het inderdaad een stuk minder. Maar veel wapens zijn wel degelijk zwakker. Bij de burst wapens scheelt het zeker de helft in kracht.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik mijn optiek wordt er juist in Core veel meer gecamped dan in HC.

Je moet idd geen wapens met lage damage nemen zonder stopping power. Dan heb je teveel kogels nodig. De AK47 zonder is heerlijk. Gebruik zelf veel de SCAR met silencer in Core (met CB) maar heb dan wel Scavenger nodig.

Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Het blijft lastig, je hebt maar 1 of 2 upgrades en 3 perks en minstens het dubbele ervan is erg nuttig, maar SP is dus vooral voor burst wapens en SMG's. Ik gebruik eigenlijk nooit de perks als ninja, cold blooded en scrambler en zo of een silenver die ervoor zorgen dat je minder goed zichtbaar bent (scrambler is natuurlijk zoiezo dubieus), ik kies meestal voor snelheid of rapid fire/stopping power/fmj etc om het wapen sterker te maken.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon Hardcore spelen. Dan is perk 2 niet meer zo'n moeilijke keuze ;)

8. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    idd hardcore

Assault wapen ( ACR / M16 / FAL )
    bling ( silencer en holograph )
    hardline
    ninja pro
    Claymore
    stun

Perfecte combo.. voor mij dan

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke killstreaks heb je dan aan? Merk zelf dat ik weinig aan hardline heb. Als het mij lukt 4/6 kills op rij te maken lukt 5/7 kills ook gewoon.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hardline vind ik wel prettig hoor, na 3 kills al een care package :p nog 1 erbij een Predator en nog 2 een Hind.

Ik heb wel een paar keer hardcore gespeeld, het is leuk dat het dan wat tactischer is.

Gister speelde ik zo lekker met mn P90 met Rapid Fire. Normaal zweer ik bij RDS of HS, maar dan moest ik bling gebruiken om 2 upgrades te gebruiken, en ik gebruik marathon al bij perk 1, kan ik lekker rushen met mn P90, ik speel gewoon met de aimer van de p90 zelf, geen RDS of HS en als upgrade dan Rapid Fire, waardoor de Fire Rate nog hoger ligt, dan Stopping Power en Commando Pro zodat ik lekker kan knifen en dat leverde me in 1 potje 26 kills op in TDM, een record voor mij, ik was ook eerste van iedereen, wat me ook niet zo vaak lukt ;) Potjes erna gingen ook lekker, paar killstreaks ook, die class ga ik vaker gebruiken, weer een wapen erbij dat ik vaak gebruik (UMP, SCAR, P90, TAR) ik kan niet kiezen, zou er eigenlijk 2 uit moeten pikken en daarmee oefenen en upgraden, maar goed.

Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  11. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Care package
    Predator
    Chopper gunner

Haal ik makkelijk..

12. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het makkelijk haalt, kun je toch beter Hardline vervangen door een ander perk?

13. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    nee juist met hardline haal ik het makkelijk..O-)

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld ; een extra kill maken voor een killstreak moet toch niet moeilijk zijn als je toch zo choppergunner kan halen?

15. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en je hebt best goede perks die je in plaats van Hardline kunt gebruiken imo.

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gebruiken jullie ook wel eens Sleight of Hand bij een LMG? Mij lijkt het niet zo handig aangezien het toch wel even duurt voordat je magazijn leeg is. Ik gebruik Sleight of Hand eerder bij wapens waarbij het magazijn snel op is, zoals de Scar-H, maar met een LMG ben je wel langer kwetsbaar mocht je moeten herladen, dus dat is dan weer een nadeel. Gebruik bij LMGs liever Marathon, omdat je met een LMG niet erg snel bent, dus dat compenseert dan weer een beetje daarvoor.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik bij een LMG gewoon Sleight of Hand en bij een wapen waarbij het magazijn snel op is zorg ik ervoor dat ik Extended Mags haal. ;)

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dan doe ik liever Lightweight bij LMG zodat je ook gewoon dezelfde snelheid als iemand met een SMG.

19. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik zelf altijd deze class, kan hem echt aanraden!

Primary Weapon: M4A1+Red dot sight
    Secondary Weapon: PP2000+Red dot sight
    Perk 1: Sleight of Hand
    Perk 2:confused:topping Power
    Perk 3: Steady Aim
    Equipment: Semtex
    Attachment: Flashbang x2
    Camo's: Fall

Met deze class speel ik echt bijna altijd, en speelt gewoon zeer fijn!
    Weet eigenlijk niet of Steady Aim zo handig is, omdat ik juist Sleight of Hand erop heb gezet zodat ik sneller kan richten :+ maargoed, vond er voor de rest weinig interessants bij staan.

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik voor de nuke ga gebruik ik deze:

Scar H + Heartbeat sensor
    M1014 + foregrip

Claymore
    Scavenger
    Stopping power
    Ninja

= Killstreak gegarandeerd (als je een beetje slim omgaat met je heartbeat / claymores)

Killstreaks op 7, 11, 25 als ik hiermee speel meestal

Rush class:

Tar + FMJ + Holographic sight
    M1014 + foregrip + rds

Sleigt of hand
    Stopping power
    Steady aim

Dan vaak killstreaks op 3, 4 en 8.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina