't Levert je ook nog een achievement op, als je een 20-tal potions brouwt. Dat is de enige keer dat ik van het brouwen gebruik heb gemaakt.
Voor mensen die niet alle wapens hebben, en niet weten welke LPs ze missen: Complete Angelic Hymns Alle hymns zijn hier te vinden op filmpjes. Ze bevatten wel spoilers. Ik ga maar bij backtracken op easy zetten, zodat het wat sneller gaat.
Ja, je moet ze allemaal halen. Level 14 is ook weer zo'n irritant shooter level. Halen lukt gemakkelijik, maar ik wilde ook graag de achievement voor platina in de eerste twee verses. Na het een 20-tal keer geprobeerd te hebben,heb ik daar de moeilijkheidsgraad ook tijdelijk verlaagd. Onder mijn niveau, maar dan heb ik dat tenminste ook gehad.
Een arena van ik weet niet hoeveel verdiepingen waar je gevecht op gevecht op gevecht moet leveren om zo tot de top te komen.
Wat ik net heb gedaan (achievement gehaald), maar hoe kom ik dan in die modus? Zojuist Bayonetta uitgespeeld. Episch einde voor een episch spel. Al begrijp ik nog steeds niet alles van het verhaal. Wie was nou dat meisje? Spoiler Bayonetta zelf, in een alternatieve dimensie, toen ze jonger was?
Nadat je Angel Slayer hebt geunlocked moet je even een level uitspelen, ik weet ook niet waarom maar beste is om even 1ste level (is het korste) te doen. Hierna komt Angel Slayer in hetzelfde menu te staan waar je ook eerder gespeelde levels kunt selecteren.
I know. Ik heb zojuist de Prologue nog een keer uitgespeeld, maar er komt geen nieuw level bij in het select scherm. Echt vreemd.