Ik heb sinds een weekje mijn internet doorgetrokken naar boven. Ik heb ADSL en ik heb de ADSL-kabel naar boven getrokken waardoor er zo'n 15 meter bij is gekomen. Waar ik eerst standaard 1000kB haalde, schommelt het nu tussen de 540 en de 940. Ik geloof dat er telefoonkabels zijn met 4 draden en met 2 (binnenin) en ik heb die met 4. Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Je heb tegenwoordig ook van die adapters voor in het stopcontact waarbij je overal in huis over de net stroom internet kan hebben. Dit werkt tegenwoordig erg goed en is ook betrouwbaar en stabiel. misschien heb je er wat aan
yep ik ken ze en achteraf misschien wel een beetje spijt dat ik dat niet heb gedaan...... maar goed dat helpt me niet bij mijn huidige probleem.
lijkt me sterk, ik heb wpa beveiliging aan staan (geloof dat het zo heet). Het ww heeft iig veeeeeeeeeeeel tekens en trust me, is compleet onraadbaar
Bij ADSL is het beter om de kabel van modem naar pc te verlengen dan de kabel tussen ISRA-aansluiting en modem. ISRA= de plek waar de telefoonkabel het huis binnenkomt. Je krijgt namelijk al heel gauw signaal-verlies als je de kabel langer maakt. Maak je gebruik van een ADSL-splitter of gaat de ADSL-kabel rechtstreeks naar de modem ??