Inderdaad, doe niet mee. Was meer dat ik tergelijkertijd mijn eigen doel had nog net over de 25k te komen. Aangezien ik geen nieuwe 360 spellen meer heb liggen ben ik voor nu door mijn "simpele" achievements heen.
Ben vandaag weer voor het eerst online geweest sinds de vakantie, dus krijg morgen in 1 keer 320G erbij van de achievements van AC2 die ik in de vakantie gehaald heb! Dat jullie t ff weten ! Niet dat t wat uitmaakt, want ik haal er hooguit de 30ste plek mee volgens mij !
Ik zou het dolgraag willen, maar (en nu zullen sommige me wel een pipo vinden) ik krijg die grafiek en de tussenstand maar niet normaal in beeld
Ik moet mijn meerdere bekennen in Nosferatu deze challenge *gooit zijn koning om*. Was een leuke challenge maar ik verwacht geen 3K te halen en ik verwacht dat de top 2 niet zal veranderen deze 2 dagen
WWWWOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!! \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/ Yesyesyesyes *rent door het hele flatgebouw* Laat ik wel dit zeggen, dit was mijn eerste challenge en het wordt ook gelijk m'n laatste, want ik ben hier net ff te fanatiek geweest. Anders wordt het echt een aanslag op m'n sociale leven. @ Xerofox: Je was een waardig tegenstander :b: Spoiler En deze is van mij
Uhm, nee, die is nog altijd van Xerofox ! Want hij was de overall winnaar van het eerste seizoen XboxWorld.nl Challenges! Je bent 'slechts' winnaar van één challenge ! Je mag echter wel jezelf uitleven in photoshop maken en een sigbar maken met iets van "SjaccoClaus' X-mas Challenge Winner" !
Ach je kan je in ieder geval Challenge King van 2010 noemen dutchd @sjacco, hoeveel challenges heeft een seizoen dan?
Nounou, wat een ophef, tuurlijk ga ik niet met de banner die iemand anders gemaakt heb in m'n signature rondlopen. Dat is hetzelfde dat ik de avatar van Sloober wel gaaf vind, dus neem ik die ook. Check de smilie en de spoiler er omheen. @ VanDen: Wat je wint zijn: Bragging Rights Zonde om er niets mee te doen natuurlijk, ze zullen tot in Pakistan weten dat ik gewonnen heb.
Laatste dagje van de challenge! Kijken of ik nog paar puntjes met AC2 kan pakken om nog een plekje te stijgen, vind 28ste toch net iets mooier staan dan 29ste !
Oh, loopt de challenge nog. Dacht dat ie al was afgelopen. Dan komen die 500+ punten van vandaag wel van pas.
Ik heb mijn doel bereikt. Ik wilde HenkvdWeerdt zijn totale achievement score inhalen en dat is gisteren eindelijk gelukt. Nu heb ik in ieder geval thuis de bragging rights.