[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe heb je je killstreaks precies opgezet? Is van groot belang namelijk. In het begin, als je nog niet zoveel kills maakt. Kan ik je adviseren om een lage killstreak uit te kiezen, naar de 4 kills lukt vaak nog wel. In een care package zitten vaak leuke dingen, maar het vergroot je risico om gekilled te worden omdat de enemy weet waar je uithangt. Probeer eens om bij de 5 predator in te stellen, bij de 7 harrier en dan chopper gunner of pavelow. Als je dan tot de 5 kunt komen en met je pred missile 2 kills maakt, lukt je het ook wel om de chopper gunner te halen. Als je een killstreak als harrier haalt, laat je dan even terugzakken en ga een beetje campen. Anders loop je het risico dat je een willekeurig schot tegen je hoofd aan gesmeten krijgt. Het is ook een beetje een persoonlijke keuze, ik kan je zo niet zeggen welke speelstijl het meeste succes oplevert. Ik zou zeggen, probeer verschillende dingen uit en blijf bij dat wat je fijn vindt.

Voor mij: teruggestrokken en verdedigend blijven spelen totdat ik mijn killstreaks krijg, dus inderdaad een deel van de map constant blijven controleren, of bij een objective blijven hangen. En dan komt de rest wel.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet niet als kip zonder kop rondlopen, wanneer je goed bezig bent en nog 1 of 2 kills moet voor bijvoorbeeld die choppergunner maken mensen over het algemeen de fout om actief naar tegenstanders te gaan zoeken. Ik zeg niet ga campen maar positioneer jezelf in een kleine gedeelte en blijf die scannen op tegenstanders, wanneer ze niet meer komen zoek je een nieuw gebied en deze struim je opnieuw af naar tegenstanders.

Ga geen lange stukken opeen rennen, hierbij verlies je overzicht en word je zo in je rug gekilled. Het is ook beter om het midden van maps te vermijden tenzij je bijvoorbeeld het hoogtevoordeel hebt. Let op waar je teammates dood gaan en blijf ook die plekken checken waar vaak mensen zitten. Ga geen vijanden mijlen ver achterna lopen want hierdoor krijg je tunnelvisie en dat loopt geheid slecht af. Tja voornamelijk standaard dingen maar voor een ongeduldige speler(zoals ik:+) worden deze punten nogal snel vergeten.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn killstreaks zijn:

-uav
    -care package
    -predator

Gebruik als perks :

-bling pro
    -hardline pro of stopping power
    -ninja pro

Tsja , naar de 4 kills lukt ook wel, tis alleen vaak zo dat ik me niet kan beheersen om ergens te blijven en dat ik gewoon ga rondrennen.

Zal is kijken of ik tussen campen en me ''eigen'' stukje het balans kan vinden.

Thx voor je advies.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Faaaaaaaak!

Die SitRep Pro perk, is daar ook een makkelijke manier van om deze te halen? Fucking hell.

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, maar in een normale TDM zul je noit meer dan 6 kills halen (wat al best zeldzaam is, + je moet dan ook nog is UAV instellen omdat bijna niemand die heeft). Dan heb je meer aan bvb harrier + predator. Gegarandeerd meerkills.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had er pas 5 met TDM in Wasteland omdat ze allemaal in dezelfde greppel liepen. Maar dat is inderdaad een uitzondering, normaal ben ik blij als ik er 2 heb met een airstrike/stealth bomber. Maar zovaak zitten ze gelukkig niet in de care packages.

Ik heb nu Care Package > Harrier > CG. Predators vind ik niet geweldig en een nuke vind ik zonde omdat ik liever nog wat kills maak en zo vaak haal je hem toch niet.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Attack Helicopter -> Pavelow -> Chopper Gunner

Helikopter rampage!8)

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Pavelow voor een CG zetten is irritant. Dan kan je de CG niet doen als je hem hebt. Daarnaast moet dat echt één van de meest waardeloze combo's zijn die je kan maken :+

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het was maar een idee, vond het wel stoer klinken als de tegenstander continu helikopters op z'n kop heeft hangen.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat hebben ze toch wel :cool: Vorige week hingen er een harrier, CG en ook nog eens een AC in de lucht. Uiteindelijk gewonnen met iets van 7500-1000. Dan zijn echt de leukste potjes :+ Maar het blijft vervelend als iemand een Pavelow in de lucht heeft en jij daardoor niet je chopper kan doen. Tegen de tijd dat hij dan vrij is dan is het potje meestal al voorbij. Zijn de kanspercentages van care packages eigenlijk bekend? Ben wel benieuwd hoe klein de kans is op een CG/AC.

Edit://
    The probability of any given item is as follows (according to PC code):
    14.78% - UAV
    14.78% - Ammo
    13.04% - Counter-UAV
    10.43% - Sentry Gun
    10.43% - Predator Missile
    9.57% - Precision Airstrike
    6.09% - Harrier Airstrike
    6.09% - Attack Helicopter
    4.35% - Pave Low
    4.35% - Stealth Airstrike
    2.51% - Chopper Gunner
    2.51% - AC-130
    0.87% - EMP

Als het zo is dan is het toch wel een nette verdeling.

11. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Carepackage - Predator Missile - Harrier op SnD en op andere gametypes vaak:

Harrier - Pavelow - Chopper Gunner
    Pavelow - Chopper Gunner - Nuke

12. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl ik de meeste keren een AC130 of CG tegen kom.. helaas.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het lijkt ook wel of de tegenstander meer kans maakt op een goede drop wanneer ze achter staan. Het gebeurd echt te vaak dat het nog close wordt omdat de tegenstander een AC of CG krijgt uit een care package terwijl ze het hele potje niets hebben in te brengen.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ziet er best realistisch uit, enkel heb ik dacht ik volgens de challenge progress bar al een totaal van 530+ care packages (kan zijn dat er ook emergency airdrops bij worden geteld, maar aangezien ik die echt amper gebruik kunnen dat er niet meer dan 3 zijn) en nog nooit een EMP gehad...

Then again, "There's 3 kinds of lies; lies, damned lies and statistics" :)

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    LOL!

Deze game blijft ook echt TE grappig. Net een Emergency Airdrop, sta ik met 8-0 in het begin van de match. 4 kratten komen neer met daarin;

2x Chopper Gunner
    1x AC130
    1x EMP

Fijn ... so much for statistics of niet Cookie :+ Nu moet ik zeggen, ik heb over het algemeen altijd wel geluk met zulke packages.

16. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Harrier Strike-->Chopper Gunner-->Tactical Nuke.

Nu ik dit heb ingesteld heb ik bijna nooit een Harrier te pakken. 8)

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Harrier -> Chopper -> Nuke

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mensen vergissen zich soms in zichzelf.

Care Package - Harrier - Chopper Gunner ( - Nuke )

Wat mensen dan vaak vergeten is dat een Care Package niet doortelt ( Althans, wat je eruit krijgt ) naar de volgende Killstreak. 9/10 heb je dus zelf een streak van 7 om een Harrier te bemachtigen. Je gaat echter wat makkelijker spelen vanwege zo'n carepackage killstreak.

Snappen jullie het nog? :+

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee.:+

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.