Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat ga ik direct doen zodra ik de game weer ga spelen. Hopelijk voelt het dan een beetje aan als bij de Ace Combat serie, lekkere simpele en makkelijk te hanteren besturing. Ik heb dit nooit geweten, tegen mij is ook hier altijd gezegd dat er een standaard besturing was. :cool:

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind het heerlijk om te vliegen hoor! Ik heb ook de besturing aangepast en als ik omhoog wil dan moet ik de stick naar me toe trekken.

Ik had laatst een melding gemaakt over mn nieuwe record met 38 kills en 973 punten:

maar records zijn er om verbroken te worden en zonet gedaan...

47 kills met 1241 punten!!! BANZAI :b:
    (dat wordt niet gemakkelijk om te verbreken voor me).

en gestegen naar de 18 de plaats wereldwijd :cool:

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes! :)

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Heel netjes idd :) Die tegenstanders zullen wel gek geworden zijn van je :)
    Was je voornamelijk weer in je tank bezig? Hoe zorg je er dan voor dat je niet opgeblazen wordt, en welke view gebruik je meestal als je erin zit?

Beste potje van mij gisteren was geloof ik op Guadalcanal, 16 kills en zelf 0x dood, en alle kills alleen maar door snipes en bommetjes. :) Was een wonder dat ze me niet te grazen namen of dat er geen airstrike op mijn hoofd viel.

Vliegtuig vind ik op zich wel 'leuk', alleen op een SD TV zie je gewoon nauwelijks een fuck van wat er op de grond afspeelt, dus het is heel moeilijk om tanks enzo aan te vallen, tenzij je ze toevallig ziet of wanneer ze zo'n rood vlakje boven zich hebben (wat individuele poppetjes wel eens hebben...)

Op een HD scherm denk ik dat ik het een stuk 'leuker' zal vinden :)

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Echt verslavend spel... kan niet stoppen als ik eenmaal begin :D Zeker de 560 punten waard. Na Shadow Complex de beste arcade game :cool:

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Wacht maar tot je nog beter wordt Grave, want dan wordt t pas ècht verslavend!

Ik heb zelfs nog ongespeelde games in de verpakking zitten, maar dit battlefield is gewoon tè leuk :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yay, net 1e van mijn team (3e overall) en daarna gedeeld 1e (2e overall). :+
    Hele prestatie voor mij.

Maar wat is het verschil tussen deze 2 achievements:

Komt dat niet op hetzelfde neer?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Een squad is wanneer je met meerderen in een groep zit, binnen een team. Dus dan kan je bijvoorbeeld bij die personen uit het team respawnen, wel handig wanneer je met vrienden speelt. Je ziet dit ook bij de stats staan aan het einde van het potje. Een team is gewoon het volledige team. Maar die achievement is geglitched. Ik kreeg hem toen in ik niet een squad zat en dit geldt voor de meesten.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag dat ik die postcard/stamp al 6 keer verdiend heb, maar ik heb nog geen enkele keer in een squad gezeten. 8)

Mijn profiel

Zoals altijd een geweldige k/d ratio. :+

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik denk dat bijna iedereen in het begin wel een negatieve k/d ratio heeft :)

Die van mij staat inmiddels op ongeveer 2,5/1, en ik heb toch regelmatig potjes dat ik 0 of maar 1/2x sterf, en er minstens 6 neerleg.

Gisteren was geloof ik mijn slechtste potje dat ik 4x doodging in 1 match, en had zelf maar 2 kills op mijn naam. Was ook het enige potje dat ik gisteren speelde met een 'negatieve' k/d ratio.

Volgens mij kloppen bepaalde stats ook niet helemaal: zo staat er bij mijn favoriete class US Marine Scout, en dat klopt wel...

... en er staat 1845 kills, en dat zal ook wel ongeveer kloppen...

... maar er staat vervolgens bij dat ik maar 96x dood ben gegaan, en dat lijkt me nogal weinig, aangezien ik eigenlijk alleen maar als sniper speel, dus zowel japanse sniper als us scout, en dat zou beteken dat ik als japanse sniper bijna 1900x dood ben gegaan, en als US sniper maar 96x (!)
    Lijkt me niet echt 'balanced'(!) :)

Hoe kom ik aan de URL om mijn profile te showen? Kut EA sites altijd :mad: Altijd onnodig ingewikkeld voor simpele dingen. :mad:

Daarnaast laat de site mijn postcards niet zien.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand zo een potje doen?

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister maar voor 5,60 gekocht en het is gewoom echt niet te zien op m'n sdtv :+ beetje zonde mja voor dat geld kan je hem niet laten liggen.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, dat is bij mij niet alleen in het begin. :+
    Mijn rambo stijl van spelen is niet echt bevorderlijk voor de stats. Maar wel fun. :D

Ik heb het gedaan door gewoon op mijn eigen naam te zoeken:

Die url die dan in de adresbalk komt gebruiken

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Eerst idd even wennen na COD, speelt heel anders, maar wel veel meer fun. Nu ik de mappen wat ken na 15 uur spelen gaat het steeds beter. Als ik dood ga is het meestal omdat ik weer een airraid op mn kop krijg of dat ik recht voor een enemy tank spawn. Dat is soms wel irritant. Tank blijft mooi bij spawnpoint staan en daar gaat je killratio 8) Naja zit eigenlijk bij elke match in de top 3 players.

Vetste zijn die rifle grenades, kan em nu bijna de halve map overschieten vanaf een berg en dan nog iemand ermee raken }:]

Echt hele vette game, lang niet zoveel plezier gehad van een online game :thumbs:

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    echt verslavend inderdaad, mijn ratio is zelfs positief :+ maar spel lijkt dan ook wel een beetje op bad company :)

Ik kwam er btw pas na 3 uur spelen achter dat ik steeds op 3 verschillende eilanden zat 8)

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Thanks, dat werkte idd :)
    http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/201302676/360

Zie hier die gekke stats voor mijn US Marine Scout |:-

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    WTF jij bent dus een echt goede snipert:)
    Zou best een keer met je willen gamen, Ik voeg je wel toe en mis kunnen we morgen een paar potjes doen?

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik gaf al aan dat die stats niet kloppen ;)
    Was het maar zo :D

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    http://battlefield1943.com/soldier

ff kijken of mij dit ook lukt. Jawel!
    (let ff op Leaderbord Placement èn ik ben over de 1 miljoen punten heen!) :)

Ik had eerst ook een behoorlijk negatieve gemiddelde. Heeft me aardig wat moeite gekost om dit omhoog te krikken.
    Nu speel ik ongeveer 3,5 kills tegenover 1 killed, maar het duurd lang voordat mn gemiddelde op 2-1 komt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina