[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, de heartbeat sensor voor de p90 bestaat niet (voor geen enkele sub) vandaar mijn knipoog ;)

als secondery met een sub neem ik meestal een thumper.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat dacht ik al, kwam me al niet bekend voor ;) net zoals Rapid Fire bijvoorbeeld helaas niet voor AR's bestaat.

3. Royalnoobie

Royalnoobie Member

Leuk Bevonden:
    0
    O, dat wist ik niet ;) Wat kan ik dan het beste nemen?

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik gebruik Rapid Fire op mn P90, Red Dot Sight of Holographic sight kan ook fijn zijn, maar dat hangt van je eigen voorkeur af. En misschien gaan voor FMJ of Extended Mags?

5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Shotgun als secondary bij de P90 lijkt me niet zeer handig, omdat de P90 van zichzelf al close-range is. Een Thumper of Stinger lijkt me handiger, omdat je dan meer kan met die class.
    Rapid fire IMO. FMJ werkt bij mij niet zo goed met Subs, weet niet precies waarom (niet dat het effect weinig is, maar komt weinig voord dat ik er ook werkelijk iets aan heb) en Extended Mags voord de P90 is een beetje krom, omdat het een Sub is met een groot magazijn.

6. Royalnoobie

Royalnoobie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt voor het advies

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je mags kunnen niet groot genoeg zijn :p Daarom speel ik de laatste tijd ook af en toe met een LMG :p Want met AR's gebeurt het me te vaak dat ik tegen 3 of meer vijanden aanloop, er 1 of 2 neerknal, maar je wordt dan toch altijd neergeschoten.

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik pak dan meestal mijn USP en knal de derde ook meteen neer :cool: Serieus, de USP is echt underrated.

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak altijd out of ammo met mijn UMP dus heb altijd de raffica bij me.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Raffica is in mijn eigen het beste secundaire wapen wat je kan hebben. Helemaal als je hem Akimbo pakt, dan draag je gewoon even een extra FAMAS met je mee die nog iets sneller schiet ook.

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Loop ook altijd met USP, nostalgie. In Counterstrike had je namelijk altijd zo'n toffe map: aim_usp, te verslavend was dat. :+

12. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die deagle is echt heel scheef of ligt dat aan mij? Deagle was in counterstrike altijd geweldig om mee te spelen.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Deagle is inderdaad nogal scheef ja.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    M9 is koning :cool:

15. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Ump 45

Bling (red dot + silencer)
    hardline ( was ik ff uitproberen en werkt goed voor korte killstreaks
    steady aim (handig voor blindfire)

ranger is de 2e model ;)

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar 'blind fired' er iemand eigenlijk echt? Want zelfs als je echt rusht kan ik me moeilijk voorstellen dat je niet snel even (LT) indrukt, misschien wel terwijl je al begonnen bent met vuren maar toch..
    Ik zie het nut er misschien nog eerder van in bij akimbo wapens, en eventueel sniper (met Pro).

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In bijvoorbeeld Favela in die kleine gangetjes kun je handig blindfire toepassen. Maar om dáár speciaal Steady Aim voor te kiezen?

Ipv Silencer zou ik trouwens Rapid Fire kiezen, want een silencer op een Submachine gun vind ik niet zo goed. Ze hebben al een minder bereik en dan word dit nog minder.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Steady Aim = Spray & Pray

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad, was echt vet. Je had ook een Deagle variant :D

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dat vroeg ik hier ook ergens, kon me dat ook al niet voorstellen, ik gebruik eigenlijk altijd LT, behalve in Akimbo, maar dat gebruik ik eigenlijk nooit meer, vroeg me dus ook al af waarom je steady aim (pro) dan zou gebruiken.

Dat is voor mij de reden om eigenlijk nooit een silencer te kiezen, maar misschien moet ik ,als ik minder deaths wil, wat meer investeren in stealth met cold blooded, ninja en silencers etc, of niet? Ninja hoor ik trouwens vaak, maar die vind ik niet zo geweldig, of is ninja pro dan zoveel beter?

/Mod Posts weer samengevoegd, voor de zoveelste keer, er is een edit knop én een Q+ knop - Cookie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina