Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tjonge jonge Gakkie, gwoon over het hoofd gezien! ;)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het probleem is dat ze me never nooit niet die quest geeft... Ik heb het al opgegeven.
    Zou ook wel eens een bug kunnen wezen:

    Net de laatste origin story gecomplete...
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    weet zo niet vanaf welk level je mana clash kan kiezen, het is de laatste spell van de mana drain tak. Maar naar level 10-12 gaan is niet zo erg lang. Maar goed, dat is aan jezelf.

    Het is wel mogelijk met warriors en rogues om de 250 achievement te halen, maar zo makkelijk als met een mage is het niet. Maar dat is altijd zo, mages zijn enorm krachtig als je ze goed weet te gebruiken. Bovendien is deze spell alleen te gebruiken tegen mages en arcane horrors

    Die leliane quest heb ik trouwens in 2 playthroughs gehad, en 1 in niet omdat ik haar toen zo goed als genegeerd heb, zal dus geen bug zijn. Je moet alleen vanaf het begin met je party members praten en af en toe naar kamp gaan, dan ben je nooit te laat voor zover dat kan. Ik vond zelfs dat ik redelijk lang moest wachten voor ik de quest kreeg de tweede keer, dus dat lijkt me niet het probleem het zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het is WEL een bug:

    Ik heb net mijn laatste camp save geladen en ben een gesprek gestart met Leliane.
    Ik heb een optie gekozen waarbij ik haar beledigde en haar approval ging 26 omlaag!!

    Gelijk weer een conversatie gestart en hopla, nieuwe dialoggopties, waaronder over marjolein!!! Om een lang verhaal kort te maken; een paar keer travellen, paar keer praten, boss fightje, nog meer praten en... I got her :)

    Damn bug...
     
  5. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook die bug met teveel approval denk ik want ik heb de approval bijna op max bij leliana en het spel heb ik uitgespeeld maar nooit een romance conversatie gehad.

    Ik vind het het percentage completed van het spel ook een beetje raar.
    deze staat op 58% terwijl ik het spel heb uitgespeeld en echt alle sidequests heb gedaan wat ik tegenkwam behalve 2 messageboard quests en de downloadable content.
    Het kan toch niet dat ik zoveel gemist heb terwijl ik elk gebied in het spel verkent heb en ik verken zo'n spellen altijd zeer uitgebreid omdat ik alles gedaan wil hebben.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoe kan je bij personages kijken hoeveel approval ze hebben voor je?
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet trouwens zeggen die werewolves zijn toch verdomd veel handiger dan die elves. Heb ze gebruikt en hoefde zelf alleen maar op de iets sterkere tegenstanders te focussen en de rest viel wel neer.

    Nu alleen nog ff dat draakje weer verslaan, heb dit keer loghain meegenomen. Was lastig om Allistair te verliezen maar wou toch een keer kijken wat achter zijn character zit. En zo'n mega bad guy is het toch eigenlijk niet.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zit inmiddels bijna op het einde van het spel. Moet nu zorgen dat de vergadering kan beginnen.

    Maar damn wat was ik bij toen ik die Broodmother versloeg. Ik ownde die bitch ook nog. Geen enkele partymember ging dood en ik heb ook geen aparte tactieken hoeven instellen. Heerlijk gewoon.

    Als ik de game heb uitgespeeld gaat die weg.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wilde toch nog een ander einde zien dus ik heb vanavond de complete final battle sequence opnieuw gespeeld:

    Ik wilde graag het einde zien waarbij je niet voor Morrigan's optie kiest, maar een van de Grey Warden's moet opofferen. Daardoor miste ik Morrigan tijdens de final, en dat maakte het voor mij een stuk pittiger! Ik nam Wynne mee, en die kan wel healen, maar dat weegt niet op tegen de devastating powers van Morrigan. Uiteindelijk bij ons draakje aangekomen en hem, natuurlijk, platgelegd. Vervolgens ole'noble me opgeofferd. Mooi einde :)

    En gedurende de tweede finale haalde ik ook nog eindelijk mijn final blow van 250+ (yihaaa! ;) ) en ging de 1000ste Darkspawn neer (blight killer achievement).

    Nu heb ik het echt genoeg gespeeld. Heel misschien ga ik nog wat DLC doen...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lekker tegenstrijdig in één post. ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    De reden dat ik de game weg doe als ik hem uitgespeeld heb is omdat ik een stronthekel heb aan al die vastlopers. 8)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb geen enkele vastloper gehad in 75+ uur DA:eek: ...
    Tijd voor een retourtje MS ?

    Gelukkig heb je de game wel uit kunnen spelen!
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou ik vind het al geweldig dat je hem 1x uitgespeeld hebt :thumbs:. Na al dat gezeur van jou had ik verwacht dat je hem al lang het raam uitgegooid zou hebben. Wil hem zeker nog ff met me dual wield uitspelen en nog een keer mage (3x arcane warrior) Nightmare proberen en nog een keer een archer starten maar dan niet helemaal uitspelen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Mijn garantie is al verlopen en als mijn 360 komt de overlijden haal ik een elite. Ik heb heb onderhand ook al drie keer naar Duitsland moeten sturen. Weer drie jaar garantie bij een nieuwe zou ook wel weer fijn zijn als mijn huidige 360 stuk zou gaan. :)
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou mij 360 heeft al paar jaar geen garantie, deze baby is nog eerste generatie en pas 1x opgestuurd moeten worden. Snap niet hoe jullie ermee gaan, zet je hem weleens in de was, laat hem een keer uit?
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn launch ging ook na 3,5 jaar kaduuk. Heb nu ook nog niet zolang een nieuwe elite...
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Een goede vriend van mij heeft ook een elite gekocht. Zijn 360 was helemaal gaar, dat terwijl hij hem minder lang had dan ik. Helaas zegt dat ook niet zoveel, maar ik hoop dat de mijne het nog ff doet. Aan de andere kant kijk ik ook wel uit naar de elite.

    Mijn broertje, HN, maar zeuren of die mijn HDD mocht hebben van 120 gig. Kind heeft al genoeg van zijn grote broer gehad. :+
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nou de 360 is er al wel lang, word over een paar jaar tijd toch dat ze gaan introduceren dat er 1tje komt die weer een stukje meer paardenkracht zal hebben. Technologie veranderd zo snel, me mobieltje kan al bijna de spellen van de 360 aan.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou dat zal nog wel even duren, de 360 zal echt nog wel een tijdje meegaan. En daarbij komt die Natal onzin er ook nog aan, als dat een beetje ingeburgerd is op de 360 dan zal er wel ruim daarna nieuwtjes gaan volgen omtrent de nieuwe X Box maar dan zijn we weer een tijdje verder.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tijdje terug heb ik m'n oude console ook vervangen voor een Elite. MS hoeft geen nieuwe console uit te brengen, we kopen allemaal een Elite omdat onze oude 360's steeds kapot gaan :+

    Ben erg benieuwd naar Natal, het introfilmpje ziet er wel nep uit btw...
    [yt]p2qlHoxPioM[/yt]

    Ik doel vooral op de jongen die z'n skateboard inscanned en het stukje met de jurk.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina