[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah vind het spel nog niet echt super spectaculair. Vechten is bijna button bashen of anders de hele tijd "Y" om te counteren. Maar die moves zijn wel vet. Hoelang duurt de campaign?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Best lang als je ook voor alle secret gaat, uurtje of 12-15 geloof ik.

    Als je het vechten saai vind kan ik je echt aanraden om op Hard te gaan spelen, daar wordt het een stuk intenser van.
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig hoe ze 12/15 uur kunnen verwerken in zo'n kleine omgeving. (vergeleken met GTA IV en AC2)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wacht maar af, het word nog wel een stukje groter naar het einde toe.
     
  5. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, was te verwachten.
    Trailer:
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Die video is inmiddels van Youtube afgetrokken. Hij is hier nog wel te zien.

     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Arkham has moved....inderdaad inderdaad....Arkham, het gekkentehuis is verhuisd naar de stad. Gotham City zelf is nu Arkham geworden!!!!!!

    Dus misschien wel een soort open-world game? _O_
     
  9. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Batman AA via Ebay voor leuke prijs gekocht. Direct op Hard begonnen, en op sommige stuk is lastig. Zelf met gewone gevangen heb ik veel moeite 8) Ik moest lang met deze gasten knokken. Sommige persoon draagt mes, en die kan je niet counter. Klopt dat :confused: Wat houdt stunner in? Het is extra harde klap (denk ik), maar volgens mij draagt het geen bijdrage bij combo.

    Ik krijg nooit boven 10x combo :mad: Gelukkig word ik steeds beter. Alleen moet ik nog leren wanneer je over de persoon kan springen.

    Af en toe zie ik persoon die nog staat, en heeft een sterren om z'n hoofd. Maar die kan je niet uitschakelen met RT + Y :confused: Je kan alleen iemand bewusteloos slaan, als iemand op de grond ligt. Hoe kan je persoon die nog staat en duizelig, uitschakelen. Gewoon door knokken?

    Soms verschijnt een groene vraag op de scherm. Dat is raadsel. Moet je op die plek stoppen, en rondkijken voor de oplossing? Vaak valt er niks te zien. Ik heb maar 1 raadsel opgelost :{ Is er manier om riddler sneller te vinden/oplossen?

    Ik zit nu op 13% en heb volgens mij al meer dan 5 uren gespeeld. Kan je niet zien hoeveel uren je heb gespeeld?

    Verder is Batman AA vet \o/

    Ik heb op internet gekeken welke achievement je kan missen. En ik heb geen zin om opnieuw te beginnen voor paar achievement. Ene achievement is niet duidelijk.
    Het gaat om Party Pooper. Het stond op achievement guide dat je deal met Joker moet sluiten. Wat voor deal moet je afsluiten. Moet ik bepaalde antwoord geven. Zoals Yes of NO?

    Of kan ik gewoon in de gang meteen heleboel boeven aanvallen. Dan krijg je deze G voor. Of zie ik verkeerd?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Over die achievement.

    Het kan pas tegen het einde aan van de game. Zonder veel te spoilen staan er allemaal guards in een gang feest te vieren en die vallen je niet aan. Daar moet jij ze dan neerslaan voor een achievement.
     
  11. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Batman AA uitgespeeld \o/ Deed ongeveer 15 uren over om 1 verhaallijn uit te spelen. En zit nu op 75% en heb 650G gehaald :thumbs:

    Nu hoef ik alleen alle riddles te vinden en challenge afronden. Ik probeer 1000/1000 te halen. Het zal niet makkelijk worden met gevechtsysteem.

    Ik schrok me dood, toen:
    xbox raar deed, en ik dacht dat het aan NTSC-J lag 8) Ik stond op de punt om xbox uit te schakelen, maar wou niet save kwijtraken :+

    Jammer genoeg heb ik niet alles gelezen wat het allemaal gezegd wordt, want ik was te druk met vechten. Het speelt wel heerlijk, en heeft veel weg van bioshock, vind ik.

    Ik kwam pas later dat je kunstgebit kan kapotmaken voor XP. Als ik dat had geweten, had ik eerder gedaan. Maar ja, heb niet goed opgelet bij uitleg.

    Hopelijk wordt deel 2 net zo goed als deel 1.

    Ik las ergens oude post dat batman niemand dood. Maar ik moest 1 boef opofferen, zodat hij door de plafond valt. En ik bij elektrische kast kan komen, en kapotmaken met claw. Dan gaat
    giftige lucht weg.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar ook die boef had je kunnen redden als je snel genoeg was :)
     
  13. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle riddles gevonden. De meeste riddle kon ik zelf vindde. Ben begonnen met challenge mode. Het valt niet mee om 3 batman bij gevecht te halen 8)

    Het moet absoluut perfect zijn, zoals niet geraakt worden en lange combo maken. Helaas werkt de systeem niet altijd goed. Soms staat de boef voor de neus van batman, en batman slaat andere kant :confused: Of de vijand staat buiten de beeld, waardoor ik hem niet kan zien. Hierdoor gaat de combo verloren.

    Ik ben van plan om alle challenge te halen. Ik ben al 1.5 uren bezig met shock and wave. Hoef nog maar 1500 punten te halen, dan ben ik klaar met deze map. Maar het lukt me helaas niet :mad:

    Combo van 40x heb ik gehaald \o/
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet dood ;). Toen ik bij hem stond hoorde ik hem nog kreunen.
     
  15. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld, eerste keer, ik heb er erg lang over gedaan op hard.. soms was het echt niet te doen.

    1 van de beste games van het jaar.
     
  16. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, het wil maar niet lukken met 2 laatste mappen :mad:

    Het gaat om:
    - Shock and ave (extreme);
    - Rumble in the jungle (extreme);

    Gisteren kwam ik achter dat je ook bonus kon halen door alle moves in 1 combo te intergeren. Dan krijg je 5000 punten voor.

    Ik heb 50.040 punten gehaald voor Sewer bat (extreme) 8) Net gehaald dus, want je moet 50.000 halen :9

    29.730 punten voor Shock and awe (extreme) :mad: Net te weinig, en je moet 30.000 punten halen. Ene keer was ik net te laat. Vijand klim over de hek om vuurwapen te pakken. Daardoor ging de combo verloren, en ik moet achter hem rennen.

    Heb hekel aan vijand met vuurwapen, of vijand die de kast naar me gooit. Ik ben druk bezig met vechten, daardoor let je niet altijd goed op.

    Ik herstart de game meteen, als het mislukt. 1e 2 ronden moet perfect zijn. Dat heb ik zeker meer dan 75x gedaan 8)

    Maar ja, ik blijf proberen. Als het me lukt, dan heb ik 100% uitgespeeld \o/ Ik geef voorlopig nog niet op.

    Heb een vraagje:
    Volgens mij is het onmogelijk om meerdere vijand achter elkaar ground takedown uit te voeren. Als ik 2 vijand op grond zie, en ik doe ground takedown. 1e vijand lukte me wel, maar bij 2e vijand wil niet lukken. Batman doet dan niks, en combo gaat hierdoor verloren =( Ik druk gewoon op RT + Y :confused: Wat doe ik fout? Moet ik soms rondspringen, dan kan je pas ground takedown uitvoeren?

    Update:
    Ja, hoor. Het is inmiddels geluk om goud bij Rumble in the jungle (extreme) te halen. In 1e 2 ronden ging erg goed, en daardoor verdien ik veel punten. Bij rond 4 had ik 60.000 punten gehaald :D Nu nog laatste map "Shock and awe (extreme)" te gaan. Ik verlies steeds omdat het tijd om is :mad: Het kost me net zoveel tijd als bij campaign om alle challenge mode te halen.

    Update 2
    Yes, heb nu 100% uitgespeeld \o/\o/\o/ Het heeft me veel moeite gekost bij map "Shock and awe (extreme)". Totaal 41.195 punten heb ik gehaald voor deze map. Bij vierde rond had iedereen bijna wapen. Je moest goed uitkijken wie je aanval. Het gebeurt vaak dat ik iemand met wapen aanval, waardoor ik gewond raakt en combo kwijtraak :mad:

    Ik was zeker 15 uren bezig met challenge mode. Dus evenveel als campaign. Ik had challenge mode nooit gehaald, als ik niks over variable bonus wist.

    Enkele tips voor challenge:
    Soms heb je niet genoeg punten voor automatische takedown. Dat is lastig als je kerel met mes/stroomstok wil uitschakelen.
    -Je kan kerel met stroomstok aanvallen door over hem te springen, en vervolgens in rug aanvallen.
    -Je kan kerel (in rode kleding) met mes aanvallen door hem te stunnen, en snel andere kerel aanvallen, en dan sla je weer terug. Het werkt meestal alleen als je hoge combo heeft.
    -je kan snelle aanval uitvoeren door stick gericht te sturen, en op (X) drukken. Het werkt alleen als je hoge combo heeft. Dan kan batman over grote afstand klap uitdelen.

    Hopelijk heeft iemand hier wat aan.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff iemand nog meer tips voor Rumble in the Jungle extreme en Shock and Awe extreme?
    Ook de enige twee die ik nog moet.. Shock and Awe heb ik ruim genoeg punten, maar kom meestal in de 3e of 4e ronde veel tijd te kort! Probeer ze nu zo veel mogelijk over het hek heen te slaan, maar dan moet je ook weer rekening houden met die kerel die de gun pakt.
    Erg lastig..

    Laatste twee en dan heb ik ook 100% :mad:

    Edit: Die tips van jou wist ik allemaal wel. Beswel logisch dat allemaal..
    Probeer ook meestal een variaty bonus te halen van minstens 7, dan heb je weer snel punten erbij. De punten zijn het hem niet zozeer.. Alleen die tijd!!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  18. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had ook alle combos challenges gehaald, behalve die 2 laatste mappen. Dezelfde mappen zoals jij. Ik kom ook steeds tijd te kort bij Shock and Awe (extreme). Pas na 100x poging kreeg ik hem 8)

    Rumble in the Jungle (extreme) is iets makkelijker. Deze map hoef je geen rekening houden met de tijd. Wat ik belangrijk vind, is dat je hoge combo maak. Als de reuze naar je rent, gooi je de batmanrang. Dan val je de reuze meteen aan, intussen wordt je aangevallen door de gasten. Die kan je gerust counter en vechten. Je krijg combopunten voor. Vervolgens vecht je verder met de reuze. Dan spring je op de rug, en je kan de klap uitdelen.

    Later moet je de rug van reuze wegspringen. Dan val je de gasten meteen aan. Houd de reuze in gaatje, en gooi de batmanrang als het nodig is.

    Volgens mij bevat het ook een rond zonder reuze. In deze rond moet je verschillende moves gebruiken, dan krijg je variate bonus.

    Misschien weet je dat al. Maar als je genoeg combo maak, kan je automatisch ground takedown uitvoeren. Je kan de gewenste persoon kiezen door stick juiste richting te sturen en op 2 knoppen drukken.

    Ik las dat het geen probleem is om voldoende punten bij Shock an Awe (extreme) te halen. Misschien kan je aanval versnellen door meer auto ground takedown te gebruiken. En minder over de vijand springen. In de laatste rond van deze map druk ik bijna alleen (X).

    Hopelijk heb je hier iets aan. Veel succes.
     
  19. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergister aan begonnen. Erg vette game tot nu toe :).
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze nog steeds uitspelen.
     

Deel Deze Pagina