[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Het is een film, een vette. Met een LEUK verhaal en vette effecten. Het is een film gemaakt door een perfectionist en dat kan je zien. Jij gaat voor de 3D maar weet bij voorbaat al dat het niet-zo boeiend is. Word dat verhaal dan beter in 3D?

    Is jou argument nou nog geldig? :+

    Ieder zijn ding ... Ik vond hem erg strak in ieder geval, zowel 2-als-3D
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    omdat ik het een fucking vette film is, in 2d.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Avatar een 9,5 geven op basis van het verhaal vind ik nog veel belachelijker:+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk niet dat Rampage dat doet. Hij noemt het verhaal expres LEUK, omdat het niet bijzonder (of) goed is. Maar het is wel een leuk verhaal om deze film zo goed te maken en de effecten zó vet te maken.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Verhaal van Avatar in een notedop

    [​IMG]
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, prima materiaal voor deze film vind ik. :+
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik vind het gewoon jammer dat er in al die tijd (Cameron was min of meer al een jaar of 15 met de film bezig) en met zo een budget niet een wat beter en dieper verhaal verzonnen had kunnen worden.

    Avatar zit trouwens al boven de 1 miljard qua opbrengsten. Return of the King en Dead Man's Chest heeft Avatar ook bijna ingehaald zodat Cameron binnenkort de 2 films heeft gemaakt met de hoogste opbrengsten ooit :eek:
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    serieus?!?!
    RETURN OF THE KING OWNT EN MOET OP 1 BLIJVEN!!
    Ik ga niet meer naar avatar. :+
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ga dan niet, Return of The King staat toch al op 2. Titanic staat namelijk op 1 met bijna 2 miljard aan opbrengsten. ;)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    over de gruweldaden in de bio-industrie

    Earthlings

    [​IMG]

    Ik ben onlangs vegetariër geworden vanwege al deze gruwelijke misstanden. Ik hoop dat ik elke vleeseter hier zo gek krijg om deze film te kijken :)

    Wishful thinking waarschijnlijk. Maar ik ben wel van mening dat je iig op de hoogte moet zijn van wat je eet, ipv de struisvogelpolitiek die 99% van de mensen nu hanteert.

    film en trailers zijn gratis te zien op:

    http://www.earthlings.com/
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb de trailer gezien en ik hoef de docu nu eigenlijk niet te zien. Ik wil niet voor de rest van de dag met mijn kop in de plee te zitten. Ik begrijp echter je punt though. Behoorlijk heftige shit inderdaad. Ik hink hier op twee gedachten. Ik ben er degelijk van bewust dat het vlees wat ik eet niet op een diervriendelijke manier op mijn bord is gekomen. Er is in ieder geval niks meer over van het heroïsche jagen van vroeger, waar je met z'n allen in berenvel de toendra op ging om te overleven. Aan de andere kant zal ik vlees blijven eten. En waarom? Omdat het lekker is. Een flauw argument, maar ik kan er verder niks van maken. Laat dit dan maar mijn zonde zijn.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zeg toch niet dat het verhaal beter wordt in 3d? het vette aan de film is die 3d effecten het verhaal is zo slap als maar kan. Ik wist bij voorbaat al dat het verhaal niet zo boeiend zou zijn ja maar het hele 3d gebeuren was geweldig waardoor het zeker wel boeiend was.
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gedeeltes van de film gezien maar ik word geen vegetariër, wél zet het je aan het denken en sommige dingen die worden getoond kunnen echt niet door de beugel.

    Afgelopen week 2 films bekeken...
    Slumdog Millionaire: Gewoon erg goede film en het breekt totaal weg van al die over the top actie films die hollywood uitspuugd, dikke 8.
    Carriers: Erg matige film, leuk voor een keertje maar alles behalve bijzonder. Eén en al cliché. 6je
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, maar weiger je ook medicijnen als je ziek bent? Daar zijn in de meeste gevallen net zo goed gruweldaden aan vooraf gegaan voordat ze op de markt kwamen. Ik vind het een beetje hypocriet, ook om dan vervolgens 99% van de 'anderen' van struisvogelpolitiek te betichten terwijl je zelf ook je leven lang vlees hebt gegeten, en ik zeker weet dat je niet dacht dat vlees aan de bomen groeide.

    Het heeft allemaal zo weinig zin, helaas.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Er zijn bepaalde regels opgesteld voor vee dat specifiek is voor het slachten, in deze film word duidelijk dat de veehouders zich hier niet aan houden en gewoonweg aan mishandeling doen. Wat word verdoezeld is de manier waarop de dieren leven en hoe ze worden geslacht.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je punt? Dacht je dat de medische- en cosmetische wetenschap zich wel allemaal aan de regels voor proefdieren hielden?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit en dat je een vegetariër uit eigen beweging word. Niet dankzij een film waarbij je met de neus op de feiten gedrukt word. Ieder zijn ding natuurlijk ... maar als je een beetje weet hoe de mens is als dominant ras, dan weet je dondersgoed dat er dieren mishandeld worden. Overal ...

    Persoonlijk hoef ik niet naar zo'n gore-fest te kijken ( als dat in de documentaire zit dan :+ ) om ergens een mening of overtuiging ( voor mezelf ) uit te halen. Maargoed, wel netjes Kevf.

    It took Earth 20.000 times longer to create life than it takes humanity to destroy the planet.

    ONTOPIC

    Public Enemies 7/10
    Vond hem wel ok. Begin was leuk, daarna erg langdradig.
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ging even in op de veehandel, alleen wat jij zegt over dieren bij het maken en ontwikkelen van medicinale doeleinden kunnen inderdaad evengoed die gruweldaden voorkomen. Ik bedoel met mijn vorige post dat aan de bevolking word verteld dat zulke dieren een "goed" leven hebben voordat ze worden gebruikt voor andere doeleinden, een goed leven zoals staat aangegeven in de wet en dergelijke.

    Jij denkt dus dat iedereen zich er al van bewust is wat er precies gaande is in die industrieën, nou niet dus want anders werd deze film niet gemaakt. Als ik mijn burger naar binnen werk, of een medicijn gebruik ga ik er vanuit dat dit allemaal is gedaan volgens de regels, hoewel ik niet naief genoeg ben om te denken dat er af en toe niet een breuk is van deze regels. In de werkelijkheid is het juist velen malen erger.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dus dan maar helemaal niks doen? |:-

    Je laatste punt raakt ook kant noch wal... jij zegt daarmee 'eens een struisvogel, altijd een struisvogel'. Sure ik wist dat het erg was, sterker nog ik eet al jaren alleen maar biologisch vlees (vanaf het moment dat ik een vast contract kreeg).

    en wat medicijnen betreft kan ik er idd verdomd weinig aan doen. Maar wat betreft cosmetica(mijn vrouw) en andere producten kopen we alles proefdiervrij.

    Daarnaast zijn AL onze zuivelproducten biologisch.

    Ik ben juist in beweging gekomen. Beetje lame om mij dan vervolgens hypocriet te noemen imo. ;)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    WTF 2010 WORDT ECHT AWESOME!!!

    24 Season 8 - 17 januari begint t feest al! \o/
    Prince of Persia - moet ik heen.
    Inception - regisseur van The Dark Kight en dicaprio.
    Toy Story 3
    Iron Man 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina