[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Kan ook makkelijk (behalve die 3 in 1 dan. :p), als je een beetje loopt als je voor het eerst spawnt, kan je gelijk mensen uit de raam zien springen als je inzoomt met de sniper. Daarom begin ik ook meestal met de Sniper op Highrise. :p
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, zo heb ik hem ook gehaald. :)
    Maar alsnog vind ik het netjes :+
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    - Hij heeft normaal unlimited ammo maar stopt met werken na een vastgelegde tijd als hij niet wordt vernietigd.
    - Ja, alvast met een Semtex is 1 'sticky' genoeg. Maar gewone granaten & noobtubes zouden ook moeten werken. Weet wel niet of 1 genoeg is.
    - Ja
    - Medium ver
    - Ja afhankelijk van de hoek & range neem ik aan. Maar dat valt goed mee, bv. op Highrise kan ie vanop het dak heel wat van de map raken.
     
  4. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Sentry gun blijft anderhalve minuut staan, als niemand hem van te voren kapot maakt.. Heeft unlimited ammo, bereik weet ik niet.. Kniven is een directe kill, noobtubes /granaten/ stopping power pro doen het ook goed..

    Volgens mij heeft die toch een hoek van 45 graden zowel beneden en naar boven.. Ik heb al meer dan 300 kills met dat ding op veteran.. Het is in sommige maps zoals Highrise, Subbase.. een ideaal wapen..
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sentry Guns kunnen wel kapot door kogels, noobtubes, granaten en ook javelins en andere wapens (zelfs throwing knifes doen schade, had er daarmee een keer eentje gemold op Skidrow :cool:). Bereik is gelimiteerd, maar ik weet niet tot hoever en de hoogte waarop je hem zet maakt volgens mij niet uit, tenzij je hem buiten bereik zet van de vijand. Had er een keer één gezet op Highrise op die eerste verdieping, maar die maakte nauwelijks kills terwijl die er heel lang stond =(.

    Edit://

    Shit, was te laat :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik had er één keer echt 15 kills oid mee op Sub Base. Had hem daar in de buurt van B geplaatst en het enemy team bleef maar rushen naar B :D.

    Ik vraag me trouwens af of iemand die Airdrop Inbound Challenge heeft? Want 1000 packages blijft heel veel, en volgens mij word die ook gereset als je gaat prestigen :9
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hij faalt niet, kijk maar.

    [yt]icJOjKwn_7Y[/yt]

    Zo hoort dat ding blijkbaar te gaan...
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    haha je ziet ook echt al die gasten een stap naar achteren doen hè :lol: ( niet zo vreemd natuurlijk, maar toch komisch )
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag iets van 25 potjes gewonnen en maar 1 verloren. Had 3 potjes achter elkaar een CG maar 3 keer was het potje net voorbij. Aardig frustrerend want ik moet er nog maar 14 kills mee voor de 1000 :mad:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo gehaald toch. Als ik 5-7-11 gebruikt heb ik iedere game wel een CG. Zelf speel ik nu alleen voor de challenges. Bijna alles gehaald nu in 1e ronde.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja normaal gesproken is het zo gehaald. Maar als je met een goed team speelt tegen een slecht team, zoals bij ons het geval was, dan is het wat lastiger om meer kills te halen. Ik heb nu 4-7-11, dus ik moet in 1 keer een streak van 7 halen en dan heb ik de chopper meestal wel. Maja, het halen ervan was geen probleem alleen was ik steeds net iets te laat en stond het elke keer al 7200+ als ik hem had. Het blijft daarnaast ook vervelend dat die chopper op Scrapyard er een eeuwigheid over doet, dat ding komt van een halve KM aanvliegen...
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik al 3x met een nuke gehad. 2x was de ronde net afgelopen en 1x zette iemand hem net voor mijn neus in.
     
  13. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    De tijd dat hij komt aanvliegen telt niet mee van de 40sec dat die actief is.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, maar wel van de tijd dat het potje duurt ;).
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, en daar doelde ik ook op.
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben sinds kort eventjes met de fal maar dat is ook een krachtig ding!? :eek:
    Als je een beetje snel die trigger over kan halen zeker een aanrader :D

    En ik heb het idee dat ik in sommige potjes gewoon zware kut connectie heb terwijl er staat dat het 3/4 bar moet zijn.. Beetje jammer..
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De Fal is zeker een fijn wapen. Standaard Fal met Stopping Power is echt heel sterk. Gek genoeg zie je niet vaak dat mensen ermee spelen
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde altijd met de g3 in call of duty 4. Ik dacht dat de FAL bijna het zelfde was. Maar ik vind hem een stuk minder fijn. Weet ook niet waarom:confused:. Eigenlijk ben ik alleen maar goed met de scar-H en de ACR. En de intervention natuurlijk.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.494
    Leuk Bevonden:
    5.107
    Als je met de Javelin schiet moet je niet bijna onder de Harrier gaan staan, want dan schiet je er bijna altijd mis mee.
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien ga ik die dan ook maar eens proberen. Speelde in Cod5 echt vaak met de Gewher .43 en een andere rifle.

    Maar de gameplay is inderdaad verandert, in Cod5 kwam ik alleen tijdens Ground War campers tegen als het ergens druk aan toeging, maar dat is dan ook logisch want je gaat niet als een kip zonder kop een kamer inrennen waar je 99.9% meteen doodgaat.

    De game focust zich teveel op de killstreaks, ik merk het zelf ook. Ik heb op dit moment Care Package - Sentry Gun - Emergency Airdrop ingesteld staan (verander ik gebaseerd op de gametype die ik speel) en zodra ik bijvoorbeeld 3 kills heb doe ik het meteen ietsjes rustiger, en zodra ik die 4e kill heb ga ik echt heel sloom bezig zijn om zo die 5e kill te maken. Daarna blijf ik meestal rond dezelfde plek campen zonder mezelf teveel te laten zien want dan ben je toch aanzienlijk dicht bij die 8 kills = EMA.

    Ik heb btw m'n Famas gedropt voor de Scar-h. Die speelt veel lekkerder imo.
    Ik speel altijd Ground War of Demolition.
    Ik varier tussen deze killstreak rewards
    Care Package - Sentry Gun - Emergency Airdrop.
    Care Package - Predator - Harrier
    Predator - Harrier - CG/AC130

    Sentry Gun is af en toe enorm handig tijdens Demolition op sommige maps.
    Haal nu wel minder vaak een AC130/CG dan voor prestige omdat ik nu veel vaker speel met een Assault Rifle icm Spas-12 shotgun.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina