Gewoon een guest profiel maken. Je oude profiel blijft dan gewoon bestaan, zou niet best zijn als die opeens pleite zou zijn.
ja maar ik vind het niet nodig om een nieuwe te kopen.En als je dan met je eigen controller speelt dan kan je hem halen?
Zou jij dan alleen voor een game/achievement geld willen verspillen? Ik namelijk niet. Ik zou de headset kopen als je meer redenen hebt, zoals als je dagelijks communiceert met mensen op je Friend List. Ofzo. xD
Ja maar daar heb ik geen behoefte aan.Ik wil namelijk gewoon spelen en niet kletsen onder het spelen.Maar ja dat is mijn mening.Maar als je met je eigen 2de controller ook die spec ops kunt halen,vind ik het geen probleem.Zal het is een keer proberen.
0 = geen ster 1= 1 ster etc etc Alpha The Pit 3 Sniper Fi 3 O Cristo Redentor 2 Evasion 3 Suspension 3 Bravo Overwatch 3 Body Count 3 Bomb Squad 1 Race 3 Big Brother 0 Charlie Hidden 0 Breach & Clear 3 Time Trail 3 Homeland Security 0 Snatch & Grab 1 Delta Wardriving 0 Wreckage 3 Acceptable Losses 0 Terminal 3 Estate Takedown 0 voeg me toe voor special ops erwin van hulst met headset please!
Ik ben op zoek naar mensen die een aantal Spec-Ops missies willen doen. (laatste serie bijvoorbeeld) Ik wil er van af zijn, dus er zo snel mogelijk doorheen knallen. Dus ik ben wel op zoek naar een skilled persoon die weet waar hij mee bezig is.
Laatste serie? Bonbridge toch ... YouTube even voor de makkelijke oplossing. Die kan je zelfs in je eentje doen. Althans, die laatste 2. Ik heb 69 sterren, duurde even maar heb ze wel.
Bonbridge, invite me de volgende keer maar even. Heb zelf al wel wat gehaald, moet nog 4 missies op 3 sterren...
Ik wil best helpen met zo'n beetje alle missies (liefst geen snatch and grab en wetwork want die kan je beter alleen doen)
Iemand die zin heeft om morgen een hoop Spec Ops-missies te doen? Ben van 11 uur 's morgens tot 5 uur 's middags beschikbaar. Heb er trouwens wel een aantal op de PS3 gedaan dus ben wel bekend met de missies.
Ik eerlijk gezegd ook nog, kzit wel aan charlie, maar heb altijd net genoeg.. Dus als iemand wil, voeg me toe, me headset is momenteel wel kapot, maar ga dan een nieuwe kopen binnenkort.
Moi? Ik hoef alleen wetwork nog (heb ook al in m'n eentje geprobeert maar ga de hele tijd dood op dat stuk met die thermals) op veteran.