Vraagje... jullie ervaren fifa virtual spelers weten dit vast wel... Kun je alle verdiensten op semi-pro halen? Krijg een aantal maar niet en heb er al heel wat uren er op zitten. Zoals 5x een 10 krijgen heb die al meerdere malen gehad op semi pro maar staat nog steeds 0/5 Moet deze verdienste op een hogere moeilijkheidsgraad?
Pfoe, die zou je gewoon moeten krijgen geloof ik, heb je het al eens op amateur/wereldklasse geprobeerd?
Heb je toevallig alle 10'en in manager mode of be a pro seasons gehaald? Zo ja, slaat hij waarschijnlijk de voortgang die je spelers maakt in deze mode niet meer op. Probeer het eens bij aftrap als dit het geval is
Thanks voor de reactie ik ga eens proberen deze te halen in normale be a pro matches. Niet career etc laat nog wel even weten of dit werkt.
Het is trouwens gelukt Thanks voor het advies met gewone quick be a pro matches gehaald. Half uurtje mee bezig geweest.
Top. Ik vind het trouwens nog steeds gaar dat we niet tegen katti enzo konden spelen. Ligt het aan iemands connectie van hun team? Want eerst konden we wel altijd tegen katti spelen, toen hij nog bij z'n eigen team zat.
Geen idee wij kunnen nu helaas niet spelen fabian is op vakantie wij willen graag paribus inviten echter is er niemand online die hem kan inviten in onze club.
Oh, wat een fantastische reactie, hoezo? Ga je anders controllers door het raam smijten. Je kan het ook normaal zeggen, hé? Maar dan niet.
Kvind het ook een beetje denigrerende opmerking, ten eerste kan het ook aan jullie liggen en ten tweede kan je dat ook op een andere manier posten en ten derde kan ik best begrijpen dat je geen tijd aan ons wil verspillen. (Misschien een beetje angst en spijt van je screenshot, hoe goed jullie zijn ?) alex, Hoogmoed komt voor de val.
Gezonde concurrentie niks mis mee toch? Elkaar branden etc... Gebeurd in de echte voetbal wereld toch ook? Louis van gaal, Mourinho etc
Jongens, zo bedoelde het ik het niet, maar ik bedoel dat ik geen zin heb om weer 30 minuten voor niets ga zitten in de match room.