[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    eergister star ocean na heeeeeeeeeeeeeel wat uurtjes uitgespeeld... damn wat een geweldige game.. ik voel nu wel een leegte :D

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoeveel uur? ^^

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zal wel niet zoveel zijn als TotalSOLO. Overigens heeft hij waarschijnlijk de gewone eindbaas verslagen. Voor de laatste optional baas moet je inderdaad wel 200+ zijn.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    GVD, had ik vandaag de game uitgespeeld, valt op het laatst mijn tv uit en doe ik me tv weer aan start mijn xbox opnieuw op. 8)
    Kon ik de eindbaas overnieuw verslaan. Kutzooi 8)

*edit: Ik wil een vervolg :mad:

Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zou sowieso 2 characters op lvl 255 willen en de andere 2 op 200.

Overigens zit er een soort exploit in de game waardoor je in 2 uurtjes van 170 naar 255 kan (Mits je 50% battletrophies hebt voor die character). Sowieso is levelen niet moeilijk meer nadat je de game uitgespeeld hebt en in de Cave of Seven Stars terecht komt.

Ik had de EQ verslagen na circa 110 uur spelen.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ben vandaag aan het spel begonnen. Eerste indruk is niet slecht maar ook niet geweldig. Stemmen ben ik niet weg van. Vind met name de stem van Edge totaal niet bij het personage passen. Ook vind ik de snelheid erg laag. Ik ben al meer dan 4 uur bezig en heb pas 1 (field) dungeon gedaan. Ben nu net terug op die basis en mijn schip waar je de Eldarians ontmoet.

Combat is wel vet alleen heb je te weinig MP vind ik.

Dit zal wel goed komen neem ik aan verder in het spel en het vechten krijgt dan hoop ik ook meer diepgang.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nog een vraag. als je in hry menu bent dan zie je onderin 3 gegevens.

Links de tijd, rechts je geld.

Wat is dat middelste?

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij zijn dat de aantal battles die je gehad hebt ;)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ok thanx, ik zal eens gaan opletten na een battle

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap na een tijdje spelen (ben nu in control tower van Cardianon ship) niet waarom iedereen dit zo'n geweldig spel vind in dit topic.

De characters zijn redelijk saai, maar daar kijk ik nog overheen. Maar de dungeons lijken eeuwig te duren en de combat is nou niet bepaald spectaculair.

Met button mashen kom je een heel eind. Enigste wat je kunt is aanvallen en af en toe RT of LT drukken voor een special. Per character heb je ook weinig special abilities.

Daarnaast heb je wel het blindside systeem maar het spel is zo makkelijk (ik speel op normal, hoogste wat ik kon kiezen) dat blind side alleen tijd kost en geen voordeel levert.

Het is geen slecht spel en ik zal wel doorspelen maar het haalt nooit de kwaliteit an Tales of Versperia of Lost Odyssey

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Juist vooral het stuk na het Cardonian Mothership is geweldig _O_

Is overigens iemand nog bezig met deze game, en dan bedoel ik voor TotalSOLO? :p Heb je hem al 1000/1000? ;)

Ik ga binnenkort maar eens verder met de game en zal dan eindelijk het laatste stuk gaan doen (die overige 600 uur :+).

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wou je laatst al een berichtje sturen hoe slecht het eigenlijk was dat je hem nog niet hebt uitgespeeld ModderEter! TotalSOLO heeft de Hope opgegeven zo te zien.

Ik denk dat ik binnenkort op zoek ga naar Tales of Vesperia, dat schijnt ook een aanrader te zijn?

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zie sig, ik heb de moed geenzins opgegeven. Maar enige variatie in games vind ik wel lekker. Sommige spellen doe ik wel drie jaar over, maar wel in fases. En Star Ocean ga ik zeker mee verder. Ik leef zonder de druk van vrienden die vinden dat je een spel binnen een bepaalde tijd uit moet spelen :+.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Over Tales Of Versperia: Geen idee. Ik ben nog altijd aan het wachten op een mooie aanbieding van die game (20 euro zou ideaal zijn).

En ja, ik vind het ook slecht, maar ik wordt gek van al die funeral bouquets en het discswappen. :+

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Deze game ligt nu stof te verzamelen. Misschien dat ik hem na Divinity II weer oppak. Ik weet nog wel de strijd tussen ToV en SO xD.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    TOV is velen malen beter

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, deze heb ik nog steeds liggen... Ik ben niet verder gekomen dan de battle tutorial. Toen haakte ik al af. Ik twijfel nog of ik hem in de verkoop moet doen, of ooit nog een poging zal wagen....

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gadver, ik wou hem ooit hebben. €13 is niks. :eek: Even nog filmpjes kijken.

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat ik de meeste tijd verspilt heb aan deze game in 2009! Voor €13,- is hij zeker de moeite waard, echter moet je de game wel even de kans geven. De eerste uren komt hij wat traag op gang en sommige cutscenes duren bijna een uur zonder een al te grote meerwaarde te hebben, maar al met al is het toch heeel epic allemaal.

Als je hem uitgespeeld hebt heb je ook een aantal supervette post-game dungeons die eigenlijk iedereen zou moeten willen spelen! (En waar je bij vrijwel elke game extra had moeten voor betalen in de vorm van DLC, want het zijn echt super extra's).

Deel Deze Pagina