Hoi!
Omdat ik wat krap bij kas zit doe ik de meeste van mijn xbox360 games weg. Ook zal ik mijn PSP verkopen (deze hoeft echter niet weg) met een paar games erbij, de PSP is in top-conditie en heb ik nog maar weinig aangeraakt, heb hem in een opwelling gekocht in de vakantie omdat het te mooi weer was om te gamen binnen en dit een uitkomst bood. Mijn Gamecube gaat ook in de verkoop voor een zacht prijsje, wil even kijken of hier nog interesse voor is, ook heb ik een paar games erbij. Edit: Ook een paar PS2 games gaan weg.
Xbox 360 games:
Forza Motorsport 2
Fifa 09
Street Fighter IV
Saints Row
Fallout 3
Mirrors Edge VERKOCHT
Lost Odyssey (JAP versie, in mooi hoesje maar game en alles is gewoon in het engels) VERKOCHT
Pro Evolution Soccer 6
Ghost Recon: Advanced Warfighter (Spotprijs)
Dead or Alive 4 (mag ook weg)
Soul Calibur IV
Dragon Age: Origins Zo goed als verkocht.
Shadowrun (Spotprijs)
Enchanted Arms Zo goed als verkocht.
Project Gotham Racing 3 (Spotprijs)
Halo 2 (Eerste Xbox) (Spotprijs)
Eternal Sonata VERKOCHT
Gears of War
Call of Duty: World At War
Mass Effect VERKOCHT
Halo 3
UFC: Undisputed 2009 (Xbox360 Classic)
Grand Theft Auto 4 Zo goed als verkocht.
Playstation Portable:
Console PSP 3000, met doosje en alles erop en eraan. VERKOCHT
PSP games ook verkocht.
Gamecube:
Console Gamecube, in doos, 1 controller bijgeleverd.
The Legend of Zelda: The Wind Waker
Urbz: Sims in the City (Spotprijs)
Tales of Symphonia
Playstation 2, allemaal voor een spotprijsje (heb er veel en veel meer maar kan ze even niet vinden, zal ze later posten).
Wellicht verkoop ik mijn Hori Arcade Stick Ex2 ook nog. Bieden kan altijd.
Spotprijs: hoeft echt niet voor een goed bod weg, mag al weg als je een paar euro boven de verzendkosten gaat zitten.
Vrijwel altijd geldt dat de verzendkosten voor jou zijn, mits we erover eens kunnen worden natuurlijk. Nogmaals, ik zit in kleine geldnood, dus over alles kan gehandeld worden, wil nog wel eens gek doen.
Alleen serieus bieden alstublieft, aan onzinnige replies hebben wij beide niet zo veel aan. Foto's moet je even aanvragen. Alle games zijn in goede conditie. Ik heb een tijd geleden ook al veel gehandeld, alle keren zonder problemen.
Thanks,
Zer0
/Mod Topictitel aangepast conform de [xbazar]stijlregels[/xbazar]. Deze zijn verplicht te volgen. Let je hier voortaan op?
Laatst bewerkt: 7 jan 2010