Neej, doe ik ook niet meer
Ik speel vaak met UMP, P90, TAR, SCAR een van de LMG's, ik wissel misschien te veel, gebruik geen stealth dingen als silencer, ninja, cold blooded, speel vrij rush-achtig, gebruik vaak bling voor rds/hs en bv rapid fire ofzo of marathon, stopping power pro of hardline, commando pro, haal weinig hoge killstreaks, soms goede potjes, soms slechte, niet vaak (veel) meer kills dan deaths, k/d is 0,71. Ik merk toch vaak dat ik met richten er net naast zit ofzo, ben linkshandig, dus de controller is voor mij niet ideaal, abxy knoppen kan ik alleen gebruiken als ik met mn vinger van de loop/move stick ga en mn richt trigger zit aan dezelfde kant als mn aimstick. kill streak rewards is nu care package - hind - chopper gunner dacht ik, of predator -hind - chopper gunner, weet ik niet meer. maar kill streaks hoger dan 4 - 5 zijn zeldzaam, ach ja, hier heb ik wss gewoon geen talent voor, of te weinig ervaring ofzo
Ik ben level 36 geen prestige
@Dial: Bedankt voor je tips
Mss heb je nog wat concrete tips op mijn genoemde speelstijl? mn k/d zal moeilijk op te krikken zijn denk ik, heeft natuurlijk nu al een basis van 36 levels
Klik om te vergroten...