[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je moet doen met Akimbo SubMachineGuns is linker en rechter trigger afzonderlijk gebruiken! Doe je veel langer met je kogels, natuurlijk kan je ook beide triggers inhouden, maar dan moet je wel echt goed aimen, anders krijg je dat spray effect ;)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Accuracy zegt nog niet zoveel :): Speel vaak met Cookie (ook bijna 25% dacht ik), en sta altijd wel gelijk met scores. Laat ik maar niet beginnen met mijn eigen accuracy, dit ligt beneden NAP volgens mij 8) Heerlijk die scheefheid.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Accuracy zegt wel wat over hoe goed je kunt mikken.
    Mijne is 15 of 16% ofzo, maar daar heb ik m'n redenen voor. :+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die 15% van jou is inderdaad niet heel hoog O-)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik ben vooral scheef als ik achter iemand stiekem aanloop. Dan schiet ik scheef, horen ze het, draaien zich om en knallen me neer. :cool:

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je zou maar op de helikopters van je eigen team gaan schieten. _O_

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, met zo'n raketdinges jongen! Dan scheld ik de game verrot omdat er geen raket uit komt terwijl mijn mic aanstaat en dan zie ik dat het van mijn eigen team is.

Ik ben goed, rambo enzo. :cool:

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    nou ik vind het ook 3x niks, gister ook een paar keer akimbo "geleend" maar ik vind het een groot nadeel dat je niet meer accuraat kan schieten.

hierbij mijn meestgebruike class:

Primary: UMP45 + silencer
    Secondary: Thumper of RPG
    Perk 1: Marathon Pro
    Perk 2: Stopping power Pro
    Perk 3: Ninja Pro
    Equipment: C4
    Equipment: 2x Stun Grenade

Daarnaast heb ik er nog 5, waaronder noob-tube (AR+tube+thumper+danger close Pro), anti-air, en nog 3 classes met een M16.

en binnenkort krijg ik de ak47 O-)

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe unlock je die dan? ;)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Level 70 worden :)

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over de AK74, die dus niet in het spel zit:+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zucht, had het moeten weten aangezien je hier continu op een paar typfouten wordt gepakt :emo:

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zeker weten? Das dan weer een voordeel, maar als ik zie hoeveel range ik kwijt raak in dat balkje dan denk ik altijd meteen, weg ermee :p

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je bent gewoon jaloers :eek:

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, ik hen een accuracy van 11.8, ook een tijdje met Akimbo UMP's gespeeld en met LMG's, niet echt goed voor je accuracy, en speel nooit met snipers ed. Omg, ik ben echt fucking slecht in deze game als ik al die shit van jullie lees zeg:D Wat doe ik fout?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    In ieder geval geen Akimbo meer gebruiken, wat ziet dat er dom uit 8)

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Eerst en vooral niet zomaar alles geloven wat je hoort, dat geldt niet specifiek hier maar meestal gewoon overal (op het internet). En ten tweede vraagt het vooral tijd om echt de mappen (goed!) te leren kennen, je vijand te kunnen inschatten, en vooral zelfkritisch blijven en naar je killcams kijken.
    Waarom heeft ie je daar toen kunnen pakken? Zat je te lang stil? Rushte je zomaar 'in the open'? Had je dat kunnen vermijden/dat duel kunnen winnen met een ander wapen?
    Durf veranderen van tactiek/setup om iets nieuws te proberen, er even in te volharden om te kijken of het al dan niet iets voor jou is (niet iedereen is een even goede sniper, maar daarom kan ie nog wel even goede/betere speler zijn), kijk/lees wat anderen doen & verder vraagt het gewoon tijd. Na talloze uren ontwikkel je dan toch je eigen speelstijl variant die goed bij jou past, en dan is het tijd om die proberen bij te schaven tot je fier kan zijn op je K/D (bijna) elke game opnieuw.

Consistency.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Neej, doe ik ook niet meer ;)

Ik speel vaak met UMP, P90, TAR, SCAR een van de LMG's, ik wissel misschien te veel, gebruik geen stealth dingen als silencer, ninja, cold blooded, speel vrij rush-achtig, gebruik vaak bling voor rds/hs en bv rapid fire ofzo of marathon, stopping power pro of hardline, commando pro, haal weinig hoge killstreaks, soms goede potjes, soms slechte, niet vaak (veel) meer kills dan deaths, k/d is 0,71. Ik merk toch vaak dat ik met richten er net naast zit ofzo, ben linkshandig, dus de controller is voor mij niet ideaal, abxy knoppen kan ik alleen gebruiken als ik met mn vinger van de loop/move stick ga en mn richt trigger zit aan dezelfde kant als mn aimstick. kill streak rewards is nu care package - hind - chopper gunner dacht ik, of predator -hind - chopper gunner, weet ik niet meer. maar kill streaks hoger dan 4 - 5 zijn zeldzaam, ach ja, hier heb ik wss gewoon geen talent voor, of te weinig ervaring ofzo :p Ik ben level 36 geen prestige ;)

@Dial: Bedankt voor je tips ;) Mss heb je nog wat concrete tips op mijn genoemde speelstijl? mn k/d zal moeilijk op te krikken zijn denk ik, heeft natuurlijk nu al een basis van 36 levels :p

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hoeveel kills moet je inhalen? Ik heb zo'n 800-900 kills ingehaald in ongeveer 7 dagen.

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je K/D valt sowieso nog op te krikken, misschien trager maar dat boeit toch niet op zich. Op jouw level heb je waarschijnlijk nog misschien geen, of rond de, 3000 kills? Als je dan begint met consistent 15-4, 21-8,... games te halen (wat echt helemaal niet zo indrukwekkend is of een ver-van-mn-bed-show moet zijn) krik je die nog altijd snel naar boven.

In elk geval kan ik weinig concrete dingen zeggen van je speelstijl, dat is sowieso moeilijk, en al helemaal omdat zo'n rush-setup een van de enige is die ik amper speel. (Enige uitzondering was Skidrow, daar kun je echt gekke dingen doen met akimbo SMGs als je de afstanden maar wat kan inschatten & blijft bewegen.)

Dat is volgens mij wel het belangrijkst bij elke SMG, afstanden kunnen inschatten, blijven bewegen, al loop je maar terug een rondje door een gebouw, en je rugdekking in de gaten houden. Niet door constant achteruit te kijken, want dat is op voorhand een verloren zaak, maar gewoon door het parcours dat je volgt doorheen het level. Dat is iets dat je leert uit ervaring, over schootergames in het algemeen heen.
    Je positie relatief ten opzichte van allerlei (dekking)objecten in je omgeving, maar ook ten opzichte van anderen op de map. Dat werkt ook niet altijd, maar als je een beetje de 'flow of the battle' in het oog houdt, al is het maar door op te merken waar je teammates wel, of juist niet, worden gedood, kan je echt gemakkelijk door een omtrekkende beweging te maken (again, mapkennis) wat volk verrassen! Dat hoeft niet meteen 4-5 kills op te leveren, 2 is al genoeg. Maar ondertussen kan je je terugtrekken, en langs een andere kant gaan.
    Al die props op je wapen zijn dan eigenlijk allemaal nog maar bijzaak. Vind je het vervelend dat je dikwijls iemand tegenkomt op verdere afstand die je wel had kunnen hebben met een ander wapen? Switchen naar AR build, of desnoods lens veranderen op je SMG. Als je ergens iemand verrast, word je op jouw beurt dikwijls snel nadien gedood door z'n teammaat vlakbij die ineens naar jou loopt? (killcam) Veel kans dat je positie is verraden o.w.v. radar, overweeg eens Ninja/Silencer. Verlies je teveel duels? Gebruik eens een ander wapen/stopping power. Etc.

Dat zijn geen van alle tips die je ineens straks beter maken, maar die bestaan ook niet, zo gemakkelijk is het niet. (Tenzij je met iemand die weet wat hij doet desnoods in priv. matches wat zou kunnen spelen, dat helpt wel veel vind ik persoonlijk. Bv. enkel quickscopen met een sniper of iets dergelijks.) Zijn dat tips die jou beter maken in het beoordelen van jezelf? Hopelijk wel. Want dat is de manier waarop je uiteindelijk alleen kunt verbeteren.
    Je speelt nu rush-achtig, ik neem aan dat je dat dus leuk vindt. Je leert best om op sommige momenten eerder wat terughoudender te zijn, en op de juiste momenten, op de juiste plekken die snelheid te benutten om ergens achter hen te geraken waar ze je (nog) niet verwachten. Daar is niets fout mee.

Sterven rushers algemeen sneller dan de ghillie-suit bosjes-crawler? Ongetwijfeld! Is hun K/D slechter dan iemand met 'de standaard' ACR-M16 / SPAS-raffica AR setup? Zeker niet! Op voorwaarde dat je niet als een wilde gek schietend de map oversteekt, wat nogal wordt geassocieerd met rushen. Maar op zo'n manier kan natuurlijk niemand een deftig resultaat halen, gelijk welk wapen/perks hij heeft.

(En dan nog een ding over killstreaks, niet te veel druk over maken. De "Pro's" mogen dan misschien harrier-chopper gunner-nuke hebben, dat is daarom niet het beste. Je moet in dat geval soms ook 15 games wachten vooraleer eens een nuke te kunnen inzetten. Jij moet misschien nu 15 games wachten vooraleer je eens een pavelow of cg haalt, dan moet je (nog) geen nuke instellen. Als je nu nog maar kleinere streaks haalt, waarom niet UAV-Care package-predator/harrier? Je kan dikwijls je UAV boven halen om te kijken waar ze nu juist zitten & je haalt nog eens wat goeds uit een package + de gemakkelijke EXP van de xUAV challenges. Nuke/CG/AC130 verdwijnen niet uit je assortiment, maar alles op z'n tijd!)

Wow, dit is echt wel een beetje teveel tekst. Maar ik herken mezelf vroeger wel wat in jou en daarmee even zo'n uitgebreide uitleg:) Graag veel info over welke setup nu beter is, wat nu een betere methode zou zijn om dit of dat te doen, hoe je beter wordt in multiplayer. Uiteindelijk leer/lees je heel wat nuttige dingen op sites, maar niets is zo goed als gewoon logisch verstand gebruiken, jezelf (blijven) afvragen "ow had ik dat niet kunnen vermijden", en ervaring op te bouwen online! Plezier hebben, het je niet aantrekken als je eens wat rotpotjes hebt, en veel uren in het spel steken. En uiteindelijk kan je na verloop van tijd gewoon mee met de betere (misschien wel beste)!

Edit: Eenmaal gepost lijkt het nog meer :eek: Ik zal dus de conclusie voor je even in bold zetten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina