Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Was weer een Interessante NFL week zeg.
    Erg benieuwd naar de wildcard wedstrijden van komend weekend.

Weet niet of er hier meer fans van "The U" zijn maar ook voor niet fans kan het een best interessante show zijn.
    Espn 30 for 30 "The U"

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ga ik wel eens bekijken. Interessante week mag je wel zeggen, alhoewel dat ik sommige wedstrijden liever anders had zien uitdraaien.

[gb]EA sports working on NFL training game[/gb]
    Gerucht

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sja.. weet niet wat ik ervan moet denken..

Betrap mezelf er trouwens wel op nu om de 5 min nfl.com te checken om te zien welke coaches waarheen gaan en blijven. ben erg benieuwd of shanahan idd bij de 'skins terecht komt en of Chower dit jaar weer gaat coachen.

BTW:
    Nieuwe sound fx

Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  4. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shanahan inderdaad naar de skins voor 5 jaar!! miss kan hij er wat van maken na het teleurstellende jaar!

verder rams 1ste round pick bij de 2010 draft dit jaar! licht me even in over de top picks want ik volg college ball nauwelijks die tebow is toch een safety??

5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nee Tebow is een van de beste college QBs ooit (althans, allemaal records gebroken).
    Volgens mij staat ie in mock drafts op plek 5 ed.

Ik hoorde de commentator tijdens de Florida game over m praten dat hij het wel heel moeilijk kon krijgen in de NFL.
    Wel 1 van de beste college QBs ooit, maar hij neemt volgens hem teveel tijd in beslag om te gooien.
    Dan zou hij opeens een compleet nieuwe manier van gooien moeten aanleren en welk team dat aandurft en of hij dat kan is dan de vraag.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heel even offtopic misschien, maar welke NFL sites/blogs zijn trouwens jullie favoriet(en)?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is statistisch gezien misschien de beste QB ooit(weet ik niet zeker btw), maar daar houdt het ook bij op. Hij zat gewoon bij een superb team met super veel tallent om m heen. Ook het systeem waarin hij speelde stelde hem in staat zulke stats op te zetten.
    Begrijp me niet verkeerd, het is een verdomd goede QB alleen hij zal het erg zwaar gaan krijgen in de nfl.
    Puur omdat hij dan tegenover spelers komt te staan die van hetzelfde kaliber zijn als hijzelf, zo niet beter.

Zelfde verhaal als 2/3 jaar terug met Reggie Bush. Dat was DE hb die de nfl wel ff zou laten zien hoe je HB speelde, omdat hij in college zo verdomd goed was.
    Verschil ik college was alleen dat hij altijd de snelste, meest atletische speler op het veld was. Toen kwam ie in de NFL en speelde ie ineens tegenover LB's die sneller, sterker behendiger etc zijn. Ja dat is wel ff andere koek als NCAA
    Ik check dagelijks nfl.com en espn.com/nfl

Verder volg ik heel wat nfl journalisten op twitter waardoor je ook heel snel achter allerlei nieuwtjes komt.
    Adam Schefter_O_

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    American Football begint mij ook steeds meer te boeien. Ik denk dat ik binnenkort eens Madden 10 afhaal en zorg dat ik eens wat live wedstrijden kan kijken. Weet iemand hoe je aan bijvoorbeeld ESPN komt?

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Door het sport1 pakket te nemen bij je digitale tv maatschapij.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Edit: Laat maar. :+

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Thnx beide, maar die wedstrijden worden zeker niet live uitgezonden in dat geval? Zaterdag avond is het vaak Bundesliga en Zondag avond is toch vaak Spaans & Engels voetbal?

Ik ben een tijdje lid geweest omdat ik ook een tennisfan ben, maar heb geen American Football gezien zo ver ik me herinderen kan.

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is een aparte zender.

Ik zit bij Ziggo en dan is het gewoon een kanaal in je digitale tv pakket (kanaal 412 - ESPN America).

Bij andere providers (UPC??) zit het in een pakket bij Sport1 en moet je dus extra betalen om ESPN America te kunnen ontvangen.

Het is dus geen Sport1 kanaal, maar een apart kanaal met heel veel live Amerikaanse sporten.

Heel veel live:

Football
    Baseball
    Hockey
    College Football

In een normale week heb je wat betreft NFL Football een live game op donderdag (niet altijd), 3 live games achter elkaar elke zondag en 1 live game elke maandag.

Voor de rest van de week worden dan ook games herhaald en worden ook andere games in zijn geheel uitgezonden die tegelijkertijd gespeeld werden met games die wel live zijn uitgezonden.

http://www.espnamerica.com/

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond de BCS bowl. Heb het gevoel dat het echt een hele vette pot gaat worden!

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet morgen pas 's middags beginnen, dus ik ga weer live kijken!
    :thumbs:

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb weer eens pech. Zou bij een maatje gaan kijken omdat ik dit hele schooljaar pas om 12:10 begon op vrijdag, maar juist morgen hebben we een verplichte gastles om 08:308)

Maar om niet al teveel ot te gaan:+

Zijn er al mensen die al aan de madden moments zijn begonnen?

Ben zelf vanmiddag begonnen en heb nu net het 3e setje unlocked.
    Zitten een paar lastige bij zeg damn..
    Vind het wel een leuke game mod. Je speelt zo met teams die je zelf nooit zou kiezen.
    In sommige gevallen is dat positief, maar in andere gevallen ook negatief.

Zo had ik vanmiddag die game van de Raiders @ Bills. en jij moet met nog 2 min op de clock zien te scoren met de bills.
    Met elk ander team zij dat appeltje eitje voor me zijn, maar met dit pleuris team niet zeg mijn god!

Edit: In het hoofd menu staat nu ook dat legends ofzo, wat je nu gratis kan downloaden.
    Gedownload en nu aan het spelen. Erg leuke toevoeging moet ik zeggen.
    Je krijgt een stel kaarten(in het begin ruk) die spelers/coaches/stadiums/playbooks etc voorstellen.
    Daarmee speel je dan een gewoon potje football en als je wint krijg je extra coins, met die coins kan je nieuwe kaarten kopen.

Ik zie mezelf heir nog wel heel veel tijd in steken moet ik zeggen.

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewooon bommen proberen op T.O. :D hij vangt er vast wel 1 tje

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja niet dus, want die prutser van een QB gooit niet verder dan 20 yards.(heb m ondertussen al wel al gehaald hoor)

18. Evilminister

Evilminister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil er binnenkort ook aan beginnen, zijn er al wat fansites en fora waar ik me redelijk goed kan inlezen over tactiek en hoe het spel te spelen want ben redelijk nieuw op het gebied van NFL (paar wedstrijden gezien)?

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je vragen hebt, brand hier maar los!

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel die nfl legend mode wel leuk concept is, issie in het begin te frustrerend. Valt gewoon echt niet te spelen met zo'n pruts team op all madden. Fumble na Fumble, INT na INT. had net zelfs in één game 18 drops door m'n WR's.

En nieuwe spelers kan je alleen kopen door veel games te spelen en winnen. Alleen zelfs van een team als de Bucs, of Browns is moeilijk te winnen.
    denk dat ik gewoon op pro of all pro ga spelen totdat ik een wat beter team heb staan.

Deel Deze Pagina