Als we niet aan de 8 mensen komen voor dit toernooitje, kunnen we altijd nog een poule spelen! 3 punten voor winst zonder verloren ronde, 2 punten voor winst met verloren ronde(s), 1 punt voor gelijkspel, 0 voor de loser!
Schrijf me ook maar in maar ik kan niet eerder beginnen dan 15 januari <- info extra info: ik kan maar 2 moves
Dat soort berichten zijn altijd wel geweldig om te krijgen. Edit: @Melk: Hoe krijg jij het voor elkaar SF4 als eerste en als 2e gespeelde game te krijgen (bij je GT)
haha De achievements van xbox360 staan los van Games for Windows Live. Dus de PC spellen haal je aparte achievements. Aangezien ik sf4 voor 360 & xbox heb, krijg ik 2 keer apart achievements
Ik doe ook wel mee, maar verwacht niet echt een revolutionaire prestatie neer te zetten, is kijken of ik Xjunk ook nog over kan halen, mijn stats: Gamertag: Reflex Spawn Character: Cammy Kzal het ook nog ff op www.teamreflex.com posten, wellicht is er meer animo
Haha, wat heb je hem geantwoord? Boze mensen berichtjes terugsturen is namelijk ontzettend grappig (hoewel ik zelf tegenover spammende blanka's ook wel op het punt heb gestaan om er één te sturen, maar ja als je ervan verliest is het je eigen schuld he?)
Geen bericht gewoon gelijk een game invite, waarna hij toen het 10-0 stond voor mij maar wegging. Maar volgens mij was het ook 1 van zijn eerste potjes.
Ik heb heb misschien nog wat geïnteresseerde, ik heb aangegeven dat ze nog een paar dagen voor inschrijving hebben.
!!!!!!!!!!!!!!!!!kijk eerste post daar staan de matches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Door de losers brackets ligt iedereen er niet meteen uit en kan het toernooitje iets langer duren.
Nukem, ik heb je toegevoegd aan mijn friends list (of in ieder geval een request gestuurd ervoor) Laat maar even weten of je weer Live hebt en wanneer je zou kunnen. Voor mij is het weekend vaak moeilijk, maar morgenavond of maandagavond moet wel lukken. Als je me tussentijds online ziet gewoon meteen inviten dan pakken we die 5 minuutje SF4 even.
Net m'n match tegen Dee gespeeld. Shit wat was dat een close call! Ik had pas geleden nog een paar friendlies tegen m gespeeld. Hier won hij zon beetje alle vega-dhalsim matches behalve de laatste. Dus ik was wel benieuwd hoe DE match dit weekend zou gaan verlopen. Omdat vega en dhalsim allebei wel van een beetje ruimte houden en beide vaak ook redelijk verdedigend spelen is het voor beide een vervelende matchup. Onze 5 ronden match had dan ook 2 rondes die beslist werden door de timer! De laatste ronde(5e, het was 2-2) was echt belachelijk spannend. Het ging behoorlijk gelijk op, af en toe wat foutjes aan beide kanten, en we speelden heel erg safe. Toen er nog 5 seconden op de timer stond hadden we allebei bijna geen hp meer, Dee had een centimeter meer hp en zou dus in 5 secs gaan winnen. Toen kwam er nog een kleine schermutseling rond de laatste seconde waarin ik op het laatste moment nog een random ducking Hpunch door vega zijn verdediging kreeg. Deze ko'de hem niet, maar zorgde ervoor dat ik net een halve centimeter meer leven over had en daarna was de tijd gelijk op! GG's Dee!