Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar dat is juist de kutste developer? 8)
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Que?

    Ik weet niet hoor, maar WaW werd door de COD Community beter ontvangen dan MW2. Een BETA, openlijk uitkomen voor fouten in de mappen, hotfixes introduceren ... noem maar op.

    Kutste developer. Zeker, met 3 map-packs ... laat IW dat maar eens doen. Krijg je weer 4 bout mappen met een Franse naam :+
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    De meningen, na het uitbrengen van MW2, verschillen hierover:+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Treyarch is sowieso alles behalve een kutdeveloper. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik MW2 veel speel..want ik speel de game amper, hij valt mij erg tegen. COD5 speelde ik dan ook amper online, echter was de zombie mode geweldig.
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het in Vietnam is ga ik misschien dit jaar weer een call of duty kopen.
     
  6. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0

    Treyarch deed toch een aantal dingen beter wat ze nu weer hebben laten vallen in Mw2.
    Zoals only local zetten zodat je een fatsoenlijk potje vind met goede connectie.
    En dan niet te vergeten als iemand joint van je vriendenlijst dat hij ook je team alpha charlie etc kan kiezen om de volgende ronden bij jouw in het team te zitten.
    Dit zijn de punten die ik echt mis en niet te vergeten dat ze best snel waren met de glitches fixen.en ja de een houd van 2de wereldoorlog de ander niet.
    Even aanzien wat ze weer gaan uitbrengen tegen die tijd ben ik toch wel weer klaar met Mw2
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die multiplayer van Call of Duty 3 en 5 anders ontzettend saai, terwijl ik met Modern Warfare 2 nog altijd bezig ben.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Report – Treyarch’s Vietnam Call of Duty out in November

    Treyarch’s Call of Duty game is set for a release in November this year, with Activision keen on the studio to have it out “before the gifting season”, CVG’s rumouring.

    A “senior UK trade source” told the site that the publisher has the game scheduled to arrive in the same period as World at War and Infinity Ward’s Modern Warfare 2. Big shock there.

    “Activision believes that it can own Christmas again, just as it has in the last two years.

    “Development is on course – and Treyarch have been told the game must be ready to hit shelves before the gifting season,” the site’s source said.

    The source also said that the rumours of the game being in Vietnam with a story influenced by movies such as Platoon and Apocalypse Now were correct.

    Earlier today, insiders told us that the COD coming after Treyarch’s won’t be developed by Infinity Ward.

    Development on that is expected to be handled by Acti upstart Sledgehammer Games, which is managed by ex-Visceral heads Glen Schofield and Michael Condrey, said sources.

     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mijn god het is gewoon een race op verkopen geworden met deze franchise. Meer dan ooit! Kwaliteit en vernieuwing wordt ingeruild voor marketing. Hallo FIFA. Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk de tijd nemen voor een game en met een nieuw concept komen inplaats van een 1.5 versie. :'-(
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dus het is nu 100% zeker in Vietnam?

    @AVHAHA

    Nah, de beste. :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de 'bron' zegt gewoon dat het klopt. Het is pas 100% zeker als Acti of Teryarch het officieel bevestigd. Die bron kan net zo goed liegen. :+

    Al denk ik dat het gewoon klopt...
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    How about a little mood music boys :cool:

    Zou tof zijn als het zoals in de films zou zijn met allemaal helikopters en die muziek erbij _O_
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Battlefield Vietnam had ook een toffe soundtrack! :thumbs:
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]bX7V6FAoTLc[/yt]

    :cool:

    1. Creedence Clearwater Revival - "Fortunate Son" (opening theme)-As a reference to Platoon (film) and Forrest Gump.
    2. Edwin Starr - "War"
    3. Martha Reeves and the Vandellas - "Nowhere to Run"-As a reference to Good Morning, Vietnam.
    4. The Troggs - "Wild Thing"
    5. Rare Earth - "Get Ready"
    6. Canned Heat - "On the Road Again"-As a reference to Tour of Duty (TV series).
    7. The Guess Who - "Shakin' All Over"
    8. Count Five - "Psychotic Reaction"
    9. Deep Purple - "Hush"
    10. The Kinks - "All Day And All Of The Night"
    11. The Kinks - "You Really Got Me"
    12. The Box Tops - "The Letter"
    13. Jefferson Airplane - "Somebody to Love"
    14. Bobby Fuller Four - "I Fought the Law"
    15. Budapest Symphony Orchestra - "The Ride of the Valkyries"-As a reference to Apocalypse Now.
    16. The Trashmen - "Surfin' Bird"-As a reference to Full Metal Jacket.
    17. Jefferson Airplane - "White Rabbit" (Menu theme, instrumental remix)-As a reference to Platoon (film).

    Zaten inderdaad wel toffe tracks tussen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    War! Heerlijk nummer inderdaad. 'I fought the Law' ook trouwens (ken ze beide omdat Bruce ze gecoverd heeft :+).

    [​IMG]

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me nog de goede oude dagen herinneren dat ik mijn voertuig Nowhere to Run afspeelde, looper de loop.

    Maar van mij hoeven er geen speelbare voertuigen in de multiplayer van Call of Duty te zitten.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    3 developers voor COD.

    Treyarch, Infinity Ward en nog één als ik dat bericht op de vorige pagina mag geloven. Nice, ben benieuwd!

    Ik hoop persoonlijk op een Battlefield Vietnam gevoel. Waarin je met een helikopter het hele slagveld kon laten genieten van de muziek die jij draaide. Was gewoon vet :) Een nieuwere engine zou ook fijn zijn ... enfin. Als je kijkt naar de huidige graphics van Crysis, Battlefield BC:2 en noem zo maar op ... dan kan COD ( in mijn ogen ) niet achter blijven.
     
  18. thelklutsen

    thelklutsen Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar niet dat die engine bij Treyarch weg moet komen. Die nemen gewoon de engine van IW over en dus van MW2. Neemt niet weg dat het wss gewoon een erg tof spel gaat worden. Vooral dat Story Telling spreekt me wel aan. Dat is namelijk nog nooit het geval geweest in een CoD, ben benieuwd of dat deze keer anders zal zijn.

    Vietnam is een geweldige setting die te weinig is gebruikt. Naast Battlefield kan ik niet een goede Vietnam- game kiezen. Overigens hoop ik wel dat het niet weer zo'n typisch Amerikanen-zijn-de-helden game wordt, want dat was gewoon niet zo. En omdat je als speler in een game wel graag een doel succesvol wilt bereiken, zou het echt tof zijn dat de Vietcong ook speelbaar zal zijn. Dit zal wel niet het geval zijn, maar vooruit.

    In de multiplayer hoop ik sowieso niet op voertuigen, maar als killstreak zou het wellicht mogelijk zijn om voor korte periode met een helikopter over de map te vliegen en dan gewoon achter een machinegeweer plaats te nemen (dus wel te doden bent door anderen). Verder niet te moeilijk doen met die killstreaks, want die verpestten MW2 imo. 5/6 killstreaks is genoeg, al zou ik de standaard 3 ook prima vinden. Agent Orange en Napalm is wel nodig though.
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, Infinity Ward moet CoD uitbrengen, niet Treyarch..
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waarom Treyarch niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina