[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt de vorige films toch wel gezien mag ik hopen? Dit is niet een reeks waar je zomaar het 3e kunt gaan kijken.
    Theoretisch gezien kan het maar extreem af te raden voor de ervaring.
     
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is toch seizoen 7?????
     
  3. Crit

    Crit Guest

    Avatar pas nog gezien en het is een erg goede film. De omgevingen in de wereld Pandora zijn werkelijk prachtig en elk wezen is stuk voor stuk goed verzonnen die daar leeft. Meesterwerkje!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2010
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Howl's Moving Castle

    Erg mooi, een erg raar verhaal maar Mr. Miyazaki heeft er een lust voor het oog van weten te maken :) Topfilm!

    8
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook gewoon een kutstreek, ik heb op DVD ook eerst alle 3 theatricals gekocht en daarna de extended's maar daar ga ik niet nog eens intrappen.

    Download deze wel als HD rip en als de extended eindelijk uitkomt koop ik wel een mooie verzamelbox, dan heb ik maar 3 keer voor dezelfde film betaald (+ nog de keren in de bioscoop uiteraard) :+
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Visitor Q: 8/10
    Ichi The Killer: 8/10
    Happiness Of The Katakuris: 9/10
    Universal Soldier Regeneration: 8/10
    Thirst: 10/10
    Lake Mungo: 8/10
    Goemon: 10/10
    Crows Zero: 8/10
    Crows Zero 2: 7/10
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een raar vraagje tussen over bioscopen:
    Ik wil morgen naar Avatar 3D gaan (Rembrandt in Utrecht). Kan je de kaartjes eigenlijk de hele dag door halen? (Ik wil ze rond 12:15 ophalen)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    ja ik ken alles al, die theatrical versies al 10000x gezien maar ik wil nog eens die extended ervaren..dan ook maar deel 1 en 2 erbij kopen denk ik.
    Maar wel jammer, ik heb niet zo'n box die tegenwoordig vet afgeprijsd zijn per 3, maar ik heb zo'n kartonnen hoes met mount doom erop, zo'n exclusieve die niet meer te koop zijn van the return of the king.
    deze dus:

    http://2.bp.blogspot.com/_rIMhiWQ-Ymw/SqNaBLb4R3I/AAAAAAAACyM/zZFG2gSyL-4/s400/The+Lord+of+the+Rings+Trilogy.Extended+Edition.HDRip.x264.jpg

    die zie ik nergens meer.
    En die boxen (http://www.dagknaller.nl/upl_images/products/20070720_300.jpg)
    wel nog.
    Om the return of the king nou weer opnieuw te kopen in zo'n vorm..en mn ouders hebben alle 3 de delen al, maar dan theatrical uitgaves met een bonus dvd.

    8, 7 is al een jaar uit.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zet mezelf op een LOTR stop tot de extended blu-rays uit zijn. Tot die tijd ga ik niks ervan zien.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat heb ik ook. Toch wil ik nog de andere 2 giftsets hebben. Ik heb ooit die van Return Of The King opgepikt voor een prikkie bij bol.com:

    [​IMG]

    Heb die van The Two Towers gevonden voor iets meer dan 2 tientjes, maar die van Fellowship (de beste imo) is onmogelijk te vinden voor een mooi prijsje. :mad:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het ook een beetje lame om vrijwel iedereen struisvogels te noemen terwijl je wel zo hypocriet bent om eventueel medicijnen te slikken (ik neem aan dat je ze niet weigert als je ze nodig hebt) waarvan je niet weet hoe ze getest zijn en de kans groot is dat er talloze knaagdieren voor hebben moeten lijden in laboratoria. Iedereen is wel een struisvogel op bepaalde punten in de wereld. Ik kan het alleen niet uitstaan als mensen denken dat ze beter of bewuster (op één punt, meestal) bezig zijn dan anderen en dan vervolgens andere verwijten dat ze niet hetzelfde doen. Jij bent ook een struisvogel als het aankomt op de walvisvaart en het doodknuppelen van zeehondjes en het winnen van ivoor door de jacht op olifanten, want je doet er geen flikker aan.

    Who cares? Je kunt niet alle problemen van de wereld bevechten in je eentje. Als je poogt om dat op bepaalde punten wel te doen vind ik dat buitengewoon nobel maar het stuit me enorm tegen de borst om je eigen goedheid af te zetten tegen de rest van de 'struisvogels'. Daar lag de kern van m'n reactie: je bent hypocriet omdat je anderen uitmaakt voor struisvogels terwijl je zelf op zoveel punten passief toekijkt.
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond Kiss Kiss, Bang Bang gezien. Ik vond hem wel vermakelijk, maar niet bijzonder goed (ik vind de 7,9 op imdb toch vrij hoog, eigenlijk) of zo. De humor is wel leuk en daardoor onderscheidt deze films zich wel van andere films waar het zelfde soort actie in zit (lees: slechte films).
     
  13. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ooh ik dacht dat je het op de tv bedoelde :eek:
     
  14. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week The Damned United en Cass gezien, 2 hele goede britse films over voetbal

    The Damned United is een biografie van de legendarische Engelse manager Brian Clough, die vele successen behaalde met Derby County voordat hij naar Leeds United ging. Bij Leeds United werd hij achter na 44 duels alweer ontslagen. Deze film vertelt delen van het verhaal over zijn tijd bij Derby County en Leeds.
    Zeer sterk acterende Michael Sheen en een puik verhaal. 7,5/10

    Cass is het waargebeurde verhaal over de donkere Cass Pennant die een beruchte hooligan is geweest van West Ham United en leider van de firm ICF. Verwacht geen Green Street Hooligans, maar een aantal knokscenes maar vooral een boeiend verhaal over zijn leven en de struggles als donkere tussen veelal blanke hooligans. 8/10

    Kent er iemand nog meer Britse films over voetbal?
    Ik heb Hooligans, Football Factory en Rise of the Footsoldier al gezien...

    Thnx alvast
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan kan je The Firm misschien kijken. Zelf nog niet gezien, maar is van dezelfde maker van The Football Factory. Is dit jaar uitgekomen.

    http://www.imdb.com/title/tt1313113/ helaas een zeer lage rating.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    wow met dat beeldje ook idd. Mja da's dezelfde versie opzich. Mja dan heb je dat ook idd. Ik kijk nog wel even.
    Topgear360, ja 7 wordt binnenkort (deze maand nog) uitgezonden op RTL5. Ik zou zeggen kijken mensen!
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister A Perfect Getaway er maar ingedaan.

    Had de film al een tijdje liggen, maar het is er tot gister niet van gekomen om te kijken.
    Toffe film, beetje standaard killers on the island verhaaltje, maargoed.
    Erg mooi en tof gefilmd, heel kleurrijk en een paar leuke plot-twists.

    Ook de diverse verwondingen kwamen erg lekker in beeld.
    Stilletto in been, nice! Zelfde stilletto daarna in een handje, NICE!
    En vervolgens nog met een bijzonder lomp mes een handje bijna doormidden. Erg tof allemaal. Mooi in beeld gebracht.

    Vanavond maar eens zien of ik Halloween II of Zombieland kan gaan kijken. :)
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Pandorum gekeken. Erg goede film moet ik zeggen! Lekker spannend en angstig op sommige momenten. Voor de rest gewoon een goed verhaal...

    8/10
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    dude waar ik normaliter je compleet kan vinden in je beargumentatie sla je nu echt compleet de plank mis. Ik maak me op ALLE vlakken zorgen om dierenleed en doe daar ook op ALLE vlakken aan waar ik dat kan. Yep ik ben lid van Greenpeace, yep ik ben lid van WNF, ja ik eet geen vlees, ja we hebben geen cosmetica wat op dieren getest is etc. En ja ik slik medicijnen wat misschien op dieren is getest.

    wil jij zeggen dat dat laatste punt er voor zorgt dat ik op ALLE andere net zo goed niks kan doen? 8)

    Mijn struisvogelvergelijking sloeg daarnaast ook nog eens op het eten van vlees (weet wat je eet) en liet al je andere punten grotendeels buiten beschouwing.

    Daarnaast zorgt de bio-industrie voor veruit het meeste leed en daarnaast ook nog eens voor de meeste co2 vervuiling op deze aardbol. Als ik dan toch iets onder de aandacht wil brengen kan ik dat het beste doen.

    voor de mensen die niet meer weten waar het over gaat. Het gaat (ging?) over de film:

    www.earthlings.com
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Een struisvogel-biefstukje kan anders best lekker zijn hoor :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina