Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja je kunt niet altijd met een dubbeltje op de eerste rij zitten.. Je zou toch ergens water bij de wijn moeten doen.. Want zo kom je er niet.. Ik heb mijn ervaringen al gepost verder kan ik je niet helpen.. Misschien iets meer inlezen op forums, maar let wel dat zijn ook meningen van 1 iemand..
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bah, wat kut, mijn sharkoon ligt ook al 1.5 maand ergens bij een reparatiecentrum. :mad:
    Draadbreuk komt, van wat ik hoor, heel vaak voor bij de sharkoon. Helaas.
    Alleen was bij mij de mic kapot, en aangezien ik toch wel vaak met vrienden speel is dat wel belangrijk. Oh, well, hij komt ooit wel is terug. :)

    @Averagegamer

    Al die headsets van 100 euro verschillen niet zo in een prijs.
    Ik zou zeggen kijk nog even wat reviews op YT bijvoorbeeld, en ga voor degene waarvan jij denkt (na het kijken van de reviews) dat ie wel goed is. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  3. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter 30 euro meer betalen voor bijvoorbeeld een Turtle Beach of Astro dan zoals hierboven gezegd is voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Kwaliteitsverschil tussen Astro/Turtle en de rest is vrij groot zeker qua dolby etc.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar??
     
  5. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie handtekening ;) Daar dus :)
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    sweet! ik wil de x41!
    Ik zal mijn tritton AXPro met exclusive call of duty 4 vinyl over het hele headset maar eens te koop zetten dan binnenkort:9
    Dus als iemand nog een tritton axpro zoekt, let me know!

    (reden dat ik de axpro weg doe is niet vanwege kwaliteit maar omdat ik draadloos wil!)
     
  7. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je wel rekening moet houden met mogelijke nadelen van draadloos. heb veel gelezen over achtergrondruis als je in de ruimte veel andere draadloze verbindingen hebt (netwerk, draadloze verbinding met je 360, telefoon, etc) en dat als de batterijen half leeg zijn dat mensen al snel irritante geluiden horen. altijd een opgeladen setje AA's in de buurt hebben dus als midden in een match ineens je headphones beginnen te kraken ;)
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kun je die X41 ook gebruiken als je film/tv gaat kijken??
     
  9. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,

    zie product pagina heeft uiteraard de TOSlink ingang voor de audio, maar heeft volgens mij ook een gewone rood en wit ingang voor stereo audio. waarschijnlijk wordt die audio ook nog enigszins gepimpt door de dolby controller.

    oow en deze gast heeft het er ook nog even over op 5min12
    http://www.youtube.com/watch?v=NP8ZTVqZ0_k
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  10. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker kan dat :)
     
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het enigste wat in de buurt hangt is een draadloos netwerk.
    Ik heb ook geen plasma dus daar stoort hij niet mee (alhoewel ik heb gehoord dat de X41 daar geen last meer van heeft)
    En een opgeladen setje AA's heb ik altijd bij de hand op me kamer:9
    Ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan gelukkig 8)

    Je hebt TOSlink in en uit, dus je zou bijv. kunnen door linken naar je surround systeem als deze geen digital out heeft en je hebt 2 stereo tulp aansluitingen.
    voor de rest aan de voorkant nog een stereo jack aansluiting voor een extra koptelefoon.
    ik denk niet dat hij nog surround probeert te maken van dat stereo geluid maar who knows.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zit al ver boven mn budget, ik gebruik het wss alleen voor gamen, 100 euro vind ik eigenlijk genoeg, 150 is de max, hij moet makkelijk te gebruiken zijn, en voor het geld zo goed mogelijke audio hebben waarmee ik voordeel heb in de game tov nu omdat ik dan goed voetstappen hoor en ook kan plaatsen waar mensen lopen. Welke zou je dan aanraden als de Turtle beach x41 en Astro A40 te duur zijn?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  13. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Turtle en Astro zijn 25 euro meer als je budget en oke het kost wat meer maar het verschil ga je zeker merken. Ook zijn ze te gebruiken voor meerdere toepassingen. Ikzelf werk alleen met high-end spul niets daaronder helaas.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb je linkje dan? Want ik kan die Astro nergens vinden in Nederland en die andere voor 200 euro. En zijn ze makkelijk in het gebruik qua instellen etc voor een leek als ik? :p
     
  15. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Nvm
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    voor de astro ben je 250 euro kwijt, wil je hem. Instellen is peanuts. Dat is echt zo fijn tov bv xtatic.
    als je even( 3-5dgn) wacht kan ik je een persoonlijk user-review over de tritton ax720 geven. Deze is voor 149,- te koop. Dus scheelt 100 euro met de astro.

    Of je kijkt op marktplaats, bazaar, tweakers voor een 2de handsje. Checkt deze eerst een jaar of zo en ondertussen doorsparen. Als het puur voor het game-geluid is, kan ik je sharkkoon x-tatic (is tritton) wel aanraden. Surround, dts en wellicht <100,-

    hier nog een review over de a40 (duidelijke)
    [yt]R1TXZi3ASY0[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  17. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog een xtatic 5.1 headset liggen.
    Heb hem compleet liggen met amp kasie toslink kabeltje mic enz enz
    Kan geen foto plaatsen van de headset zal nog ff zoeken naar een linkje.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Die Sharkoon Xtatic 5.1 heeft per oor 4 boxjes. Ik dacht te lezen dat dat mindere kwaliteit geeft?

     
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen een andere tactiek, om surround sound te laten horen.. Je hebt nog steeds 5.1 geluid, mits de instellingen goed staan... Op vandaag de dag worden de 2 speakers aangestuurd door speciale drivers, dat maakt het ook allemaal wat duurder..

    Mocht je 5.1 geluid willen ervaren en niet teveel geld uit geven waarom niet voor een 2dehands setje, zoals die Morunia hiet aanbiedt??
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet je trouwens ook nog wat aan de instellingen aanpassen dan bij de X-Tatic?
    En zoja, hoe?
     

Deel Deze Pagina