[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben weer eens verder gegaan met seizoen 3, begint nu echt super vet te worden :)

2. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Gister seizoen 3 afgekeken, echt vet. Vanavond aan seizoen 4 beginnen. Wel jammer, zocht even op Wikipedia wanneer seizoen 5 zou beginnen (duurt nog lang!) en toen zag ik volgens mij een erg grote spoiler m.b.t. seizoen 4.

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Heb seizoen 4 al achter de kiezen dus post anders even in een spoiler de spoiler :cool: Seizoen 4 is echt insane vet maar (het is tenslotte dexter) er zijn meerdere spoilermomenten en miss is het niet zo erg als het lijkt :+

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb ze ook allemaal gezien & kijk vol verwachting uit naar het verre 26 September 2k10 voor seizoen 5! Maar wat ik wel juist zag op wikipedia is;
    Iemand deze al gezien?

Edit: Ah blijkbaar had BigKabuto ze al vermeld, zelfs nog op deze pagina. :)

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Cool! Ikke checken en thnx :+

6. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Sure :)
    Zag de naam Rita in een zin staan het woord 'death' stond er ook bij, ik hoop dat ik het fout heb gelezen ofzo O-)

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Doet bij mij iig geen belletje rinkelen.

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Beter, niet meer op WP kijken tot ik S4 heb afgekeken.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    WinterBase NIET lezen!!

Doet jou geen belletje rinkelen?? Heb je seizoen wel helemaal gezien? Of wil je gewoon aardig doen naar WinterBase toe ;)?

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat 2e :+

Ik had het trouwens zelf ook gelezen voordat ik seizoen 4 keek, maar het deed op zich niet veel af aan de beleving.. en vond het ook niet bepaald jammer dat ze eindelijk weg was, irritant kreng.

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    WinterBase nog steeds niet lezen :+! Bovenstaand ook niet ;)!

Ik wist juist helemaal van niks, omdat ik de afleveringen meteen die avond keek zodra ik ze gedownload had (1 avond later dus dan de VS)! Dus voor mij kwam het einde echt als een shock! Zat echt te kijken van WTF....:eek:!?! Vind het opzich wel jammer dat ze weg is, zo irritant vond ik haar niet, komt maybe ook omdat ik de boeken heb gelezen en dus een iets ander beeld van Rita heb!

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Even offtopic iets over die boeken, zijn ze het lezen waard? Ok, dat is persoonlijk, maar gaan ze meer over de psychologische kant van Dexter, of leest het eerder weg als een intelligente thriller?
    Is het boek even subtiel en charismatisch als de serie in jouw ogen?

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Drie keer ja ;)! Heb de eerste drie boeken uit en ben nou in het vierde boek bezig (boek vijf verschijnt ergens dit jaar) en vond/vind ze allemaal erg leuk om te lezen! Het eerste boek is grotendeels hetzelfde als seizoen 1 (logisch want door dat boek is de serie ontstaan), maar vanaf boek twee gaat t een hele andere kant op! In de boeken wordt ook wel iets dieper in gegaan op de psychologische kant van Dexter, oftewel zijn Dark Passenger ;)! Opzich wel erg leuk om dus te lezen, want het is weer allemaal extra achtergrond info! En de boeken zijn zeker net zo subtiel en charismatisch als de serie, ik zit meerdere keren met een big smile te lezen wegens Dexters droge humor :)! Het eerste boek is trouwens ook al in het Nederlands verschenen en ik ga er van uit dat de volgende ook zullen volgen, dus je kunt ook in het Nederlands beginnen! Maakt het je niks uit om in het Engels te lezen (zoals ik), dan raad ik je aan om de Omnibus te kopen! Dan heb je de eerste drie boeken voor de prijs van 2 ;)!
    Merk wel dat Dexter nou ook wat populairder in Nederland is, doordat het op NL3 uitgezonden wordt (seizoen 2 start binnenkort dacht ik), werd laatst in de trein namelijk aangesproken toen ik zat te lezen; "Is dat van die serie op tv?" :9!

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat is de titel van het eerste boek dat nu ook in het Nederlands is? :)

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Darkly Dreaming Dexter

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Maar dan dus in t Nederlands, iets van 'Dexter's Duistere Dromen'! Auteur is Jeff Lindsay!

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks for the info en ook de link, ik zit er aan te denken om die omnibus te bestellen!

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Doen! Als je net als ik grote fan van de serie bent, dan zijn de boeken erg leuk om te lezen!

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Motherfuck..... Net seizoen 4 klaar. Ik heb volgens mij nog nooit zo overduidelijk met stomheid geslagen uit m'n kop gekeken. Vreselijk.

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu bij disc 2, wil snel door kijken omdat ik benieuwd ben maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik daarna moet wachten tot september :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina