Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Die vergelijking slaat nergens op.

Check MW2. De meeste gamemodes die gespeelt worden zijn toch wel TDM/Ground War, verder heb je nog Demolition, Sabotage, CTF en ook nog wat 3rd person gametypes. Ik vind het gewoon nep dat er maar 3 gamemodes inzitten, want na een tijdje krijg je genoeg van steeds hetzelfde doen en wil je wel eens wat anders proberen. Dat gaat een beetje moeilijk als er maar 4 gamemodes inzitten. Hoe moeilijk is het om er een CTF gametype in te gooien?

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat heel veel modes van MW2 hier totaal niet zouden werken vanwege de veel grotere maps en voertuigen. CTF vind is sowieso stom als het 16vs16 randoms zijn. Misschien zou het met 4v4 op een kleinere map zonder voertuigen wel kunnen maar dan zal iedereen het weer een cliche vinden en jatwerk.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Rush en Conquest hadden imo al genoeg geweest. Heb op BF 2142 na alle BF games vrij veel gespeeld, en heb eerlijk gezegd nog nooit behoefte gehad aan een nieuwe speelmode. Ik juich het alleen maar toe dat ze hun eigen weg blijven gaan i.p.v. dat ze er een CoD multiplayer kloon van proberen te maken.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    We hebben weer een gevalletje Koelkast hier zie ik al. Toch wel jammer altijd. Ik twijfel nog of ik hem ga halen. Ik hoor iedereen er wel steeds over maar zelf ben ik meer iemand van de snelle/close combat shooter en dat is dit niet. Ik heb eigenlijk weinig zin om, zoals bij 1943, een eeuwigheid rond te moeten lopen/rijden/vliegen om eens wat vijanden tegen te komen. 4 modi vind ik zelf ook wat weinig, tegenwoordig heeft elke shooter er een stuk meer en dan is het jammer dat het bij deze wat beperkt is. Ik wacht het nog maar af, er komen dit jaar redelijk wat spellen uit. Alleen is het op shooter gebied helaas wat beperkt dus misschien dat deze hier nog in huis komt.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het aantal gamemodi vind ik inderdaad een beetje aan de karige kant maar als ik kijk naar BF1943 en hoe ik op een sd tv met maar 3 maps het prima naar me zin heb maak ik me weinig zorgen. Denk ook niet dat het veel zin heeft om MW2 te kopiƫren, want zonder voertuigen en zelfde modi kom je er wel heel dichtbij.
    Als ze de gameplay maar goed krijgen en vooral het spawnen zelf minder frustrend maken als in vorige delen.

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien komt het omdat de 4 modes die er nu zijn, zo'n beetje alle eigenschappen van de modes van Call of Duty bevatten? Behalve het 3d dan, maar dan ga je maar GoW 2 of MW2 spelen. Dat is Battlefield nu eenmaal niet.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Prima zo die 4 gamemodes imo.
    Groundwar staat toch zowat gelijk aan Conquest, o.a beide 3/5 vlaggen in de game. Het enigste grote verschil is dat Groundwar werkt met score (200 bij COD) en Conquest werkt met een soort van healthbalk.

-edit- wat Voltreffer zei, die verwoord het perfect

Rush word door mij het meest gespeeld, want ik vond Gold Rush namelijk geweldig bij BC1 :thumbs:

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  8. Arend94

Arend94 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt zo gruwelijk! Dit is pas echte oorlog!

9. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Toch mensen die het wel snappen_O_

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal mee eens. Ongekende MP straks ook. Hoop echt dat er reviewers zijn die dit gaan vergelijken met COD 6 MW 2. :cool:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat zou dat voor zin hebben? :9
    Je gaat BIA:HH toch ook niet met COD:WaW vergelijken? Beide WWII maar voor de rest totaal anders. Appels vs peren vergelijking imo.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Appels en peren zijn juist zo lekker. :+

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gasten help me ff

Tijdje terug alweer dat ik BFBC1 speelde, daar had je, iirc, altijd dat radar aan en als je imand raakte dat kreeg die een rood driehoekje boven zijn hoofd ... Correct?

En heb ik nu goed begrepen dat er in BFBC2 een soort Hardcore mode komt waarbij de HUD zo'n beetje clean is, dus zonder radar en zonder rood-icoontje-when-hit?

(dus een beetje als hardcore in MW2)

Ik vind een clean hud altijd wel fijn(er) want ik wordt maar afgeleid door al dat extra gedoe op mijn scherm.

tia

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me heel tof hoor, vooral die squad gamemodes ben ik erg benieuwd naar! Kan niet wachten tot ie uitkomt, is er ook al bekend of die squad TDM in de demo zal zitten?

15. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0

Was dat Operation Flashpoint 2 met een hardcore mode:{ ?

16. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige info over HC modes ->

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ziet er vet uit, maar waarschijnlijk zal ik die niet zoveel spelen. Ben niet zo'n Hardcore iemand. :+

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Precies wat ik wilde weten. Thx.

(vraag me nu wel weer af hoe dat zit met die sniper, die had toch zo'n detector die die kon gooien, dat je alle vijanden op de radar zag ... nou, als je geen radar hebt, hoe gaat dat dan? Of misschien a la MW2 HC bij UAV dat radar tijdelijk aangaat? we zullen zien)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij was dat de Recon, een aparte klasse:b: Geloof ik...

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet u hier de ultieme Modern Warfare 2 killer. Dit blaast die statische shooter zo hard omver. Kan niet wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina