[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het is wel jammer dat ze de killstreak reward genaamd 'Little Bird' 2:43 WEG hebben gehaald. En paar andere voices 3:40 eruit hebben gehaald.

    Hoor ze!

     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds een uurtje ook een rocket class gemaakt.

    Scar-H Noobtube
    AT-4HS

    Scavenger Pro
    Danger Close Pro
    Commando Pro

    Heb nu al 108 kills met Danger Close. Soms verneukt het wel je K/D, maarja, de multikills zijn echt geniaal
     
  3. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, wel vet. jammer inderdaan.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Shit, wat is de ACR fijn. _O_
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    heb de Multi-rpg III challenge gehaald, 50 multikills met rocket, Krijg je hiyena emblem, STOER! kan het je zekerste aanraden, als je de rpg7 heb gehaald.
    Gebruik-

    Riotshild,
    RPG
    Scavenger Pro
    Danger Close Pro
    Commando Pro

    En dan is het gewoon lachen geblazen, heel leuk om je zelf telkens met 30 kills en 10 deaths te zien ofzo, met je rocket en riot. Misschien wel irritant.

    het relaxte van de rpg7 is dat ie gewoon richting je tegenstander vliegt, alsof ie warmte aantrekt, soms maakt ie wellis een kwartslag richting zo een raampje binnen waar een enemy zat, met z'n companen, weer multikill:)
    Kill/death ratio gaat wel omlaag, maarja, wat geeft dat
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    K/D gaat omlaag als je telkens 30/10 haalt? Jou k/d ligt hoger dan 3?

    Pro.
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe killstreak, 41!:D
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dit bedoel ik dus, weer een heel topic dat alleen maar gaat over de kill/ death ratio. Is dit waar de modern warfare games uiteindelijk naar toe gaan. In domination merk je ook al dat weinig mensen voor de objectives gaan.

    I know ik klaag enzo, maar ik vind het jammer dat het populairste online schietspel zo'n soort spel is. Zo jammer dat UT3 niet goed ondersteund werd, mods, (retro)maps etc, dit spel geeft mij voldoening. Met je team winnen, bovenaan de lijst staan, gewoon battles waarbij beide spelers bunny hoppen etc. Ben je het beste in dodgen en snel schieten, inschatten waar de tegenstander is, dan heb je je kills!

    Niet zoals in MW2, kan je 't beste camperen dan heb je je kill...
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Speel gewoon met een groep mensen die je kent. In je eentje kun je het beste TDM of zo doen. Want echt, ego teams kunnen mij zo agressief maken.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De laatste paar dagen heb ik last van lag, ook duurt vrij lang voordat die een game vindt.
    Heeft iemand anders hier ook last van ?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iedereen die MW2 speelt :) Het spel kent gewoon enorm veel lag. Soms heb je dat het een hele dag goed gaat en dat je geen enkel potje met lag tegenkomt, maar andere dagen heeft elk potje een slechte verbinding. Als je met een party matchmaking in gaat dan kan het zoeken erg lang duren. Wanneer je alleen zoekt dan duurt het meestal maar een paar seconden maar vooral in een grote party kan het erg lang duren.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, of dan komt de helft in een lobby/game en de helft weer niet :x.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Heb ook regelmatig lag.. Ik weet niet, maar het leuke begint er wat van af te raken...
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ als je het hier al erg vind, probeer dan maar geen Gears of War 2.. Daar is het helemaal ernstig. Ik vind de lag bij MW2 juist meevallen, van al mijn speel uren had ik misschien bij één procent van m'n uren last van lag :b:
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de lag erg word en er komt geen Host Migration doe ik meteen Leave Game :+
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die van mij wel en een paar andere uit mn FL ook. Ik heb soms mindere potjes met een kd van 2.0 en soms potjes van 45-1 8). Heeeel langzaam naar de 4.0 nu:+
     
  17. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk vrijwel nooit lag.. op een enkele pot na.. maar dan ga ik eruit en zoek ik een nieuwe match! Sowieso helpt het veel als je eigen NAT op OPEN staat ;)
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Indeed, het is ook echt niet moeilijk, het is dat ik nou aan het kloten ben om wat embleempjes en challenges te halen, en puur voor de fun speel, anders was hij een stuk hoger, en niet zo dik gezakt als nu.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond het al vreemd dat de jouwe zo snel zakte. Had ik ook een tijdje terug, wilde perse zon rits challenges halen.
     
  20. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Was jij niet gestopt met dit spel ^^ ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina