O kom aan zeg. Rookbommetjes mee, hidden blades en vlammen met die kar. Je hebt ze echt zo binnen. Heb er zelf 23/24 nu.
Nope, hoeft niet, als je ze moet verzamelen om te kunnen verder te gaan in het verhaal dan staan ze allemaal op je map, of je de viewpoint nu al hebt of niet!
Serieus? Hm dan kijk ik weer verkeerd. Vind je t gek met een non-HD tv, zie geen bout van dat spel. edit: bullshit dus. Ik moet toch eerst de viewpoints doen voordat ik wat op mn map te zien krijg..
Doe dat. Het is altijd leuk om een viewpoint te beklimmen en er daarna als een meester assassin vanaf te leapen. Er zijn niet veel codex pages, dus je zou ze zo binnen moeten hebben. Als je dat nou gewoon deed als er steeds 1 vrij kwam na een missie, had je er nu geen last meer van. Vond het juist leuk om ze te verzamelen, ook omdat je extra levens krijgt en er best een boeiend verhaal instaat
nee elviroi heeft gelijk. ze staan gewoon op de map. Niet echt een grote moeite..heb ze nu allemaal. Edit: uitgespeeld. Het is alsof Ubisoft me de woorden in me mond legt: What the fuck?! snap er echt geen ene bout van.
Jep. Maak een account aan op Ubi.com. Start dan AC2 op en voordat je ergens op drukt, staat er in het main menu rechts onder in de hoek 'Uplay'. Log in met je Ubi account, en kies je Rewards. Altair outfit/theme zijn beide erg leuk. Je kan ook een speciale Auditore tombe unlocken dicht bij je villa, daar is alleen niks aan. Succes
Ok, bedankt! Maar moet ik eerst is Xbox LIVE krijgen en het lukt me niet om hem met het internet te laten verbinden.
Vandaag bezig geweest met veren zoeken, moet nog 2 districten in Venetië. (18 veren) Ook nog 2 glyphs en 10 killen zonder gehit te worden. Haal ik allemaal morgen wel. Wat een geweldig spel trouwens, zelfs veren zoeken vind ik leuk
Inderdaad ik moest er toen ook nog 2 als je het spel speelt pak je die dingen automatisch al mee, omdat je dan upgrades kan krijgen van Leonardo. Beetje stom om die gedurende game niet op te pakken.
Veren zoeken is ook best leuk ja. Tip voor die 10 man zonder gehit te worden, zoek 10-13 man op geef ze 1 klap en ren dan weg tot je genoeg mannetjes hebt, gebruik dan een rookbom en assasinate ze allemaal
Kijk, dat krijg je er dus van als je de extras niet doet. Misschien verduidelijkt dit videootje (die je door alle glyphs krijgt) het wat? Spoiler voor mensen die de game niet uit hebben! Spoiler
Net even een achtervolgingsmissie afgerond. Heb een hekel aan achtervolgen en sluipen, vooral als die mannetjes met kratten in de weg staan. Heb nu ook eindelijk alle schilderijen. Game blijft echt uber, zoveel beter dan deel I.