[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het belangrijkste is vooral: heb plezier. ;)

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Accuracy hangt het natuurlijk ook heel erg af van het wapen dat je gebruikt. Volgens mij als je alleen maar met sniper speelt is het zo mogelijk een accuracy van 50 % te krijgen, daarintegen als je veel met submachine/lmg speelt is het al moeilijk om hem boven de 20 % te houden.

Edit: Vergeten te quote, verwijst naar waar MM / Cookie het over hadden vorige pagina

Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet niet naar die balkjes kijken. Inprincipe kun je net zo ver schieten. Je kogels doen alleen minder schade.

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Accuracy zegt helemaal niks, want ik schiet continu in de lucht voor de lol of schiet nog ff na op iemand als die zat te camperen en ik kill hem ofzo :9

5. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die kogels zijn toch gratis, waarom dan niet gewoon wegschieten :p

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    UMP45 + Silencer
    Perk 1:
    Marathon Pro
    Perk 2:
    Lightweight Pro
    Perk 3:
    Commando Pro

Vind ik echt een hele fijne class om mee te spelen ;).

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je als secondary? USP + Tactical Knife?

8. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe precies het zelfde, ook als bv. bij demolition het potje bijna klaar is en de tegenstander kan niet meer winnen, schiet ik gewoon m'n hele magazijn de muur/lucht in.

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Dial: Ik heb nog lang geen 3000 kills hoor! ;) 1334 en ik moet 530 kills inhalen, maar dan moet ik wel betere resultaten gaan halen, 15-4, 21-8 is echt een utopie, ik ben maar een enkele keer daar in de buurt gekomen.

Ik ga wel proberen wat tactischer en behoudener te spelen en wat te experimenteren met dingen waardoor je minder goed gevonden kan worden zoals silencer en ninja etc.

Tactisch gezien en qua ervaring loop ik wat achter op sommigen denk ik omdat ik nooit zoveel shooters gespeeld heb, helemaal niet op de console. Medal of Honour Spearhead en Gears of War 1 heb ik redelijk wat tijd online gespeeld, maar meer ook niet. Ben een echte averagegamer :p Heb wel redelijk wat gegamed, maar niet heel veel. Dus daar kan ik nog wel genoeg in leren ja, hoe je door een map loopt en je opstelt en zo. Vooral het richten gaat nog te vaak net mis. Als je me wilt toevoegen om tips te geven of gewoon online te spelen is dat prima ;)

Ik heb als ik meer rush idd vaak dat ik iemand kill en zelf ook gekilld wordt, ook omdat ik vaak meerdere tegenstanders tegelijk tegenkom. Ik haal niet zo vaak meer kills dan deaths, ik haal wel eens veel kills, 15-20, maar dan ook ongeveer zoveel deaths. Ook heb ik vaak dat ik met een teammaat meeloop, dat hij ergens heen loopt, ik denk dan dat dat afgedekt is en dan wordt ik toch vanaf daar geraakt omdat die teammaat als een kip zonder kop rondloopt :confused: Ik verlies ook wel wat rechtstreekse duels, maar win ze ook wel, stopping power kan helpen, maar ik merk toch ook vaak dat ik net niet helemaal goed richt, misschien een kwestie van oefenen.

Die killstreak moet ik inderdaad niet te hoog zetten, ik kan wel ee nbeetje experimenteren met UAV - Care Package - Predator, maar ik wil uiteindelijk proberen PRedator - Harrier - Chopper Gunner te doen. Ik heb 1 keertje 11-0 gespeeld en had toen Chopper Gunner, maar toen was de match afgelopen omdat ons team veel beter was en we aan de puntenlimiet zaten :'-(

Nou ja, ik moet in ieder geval gewoon veel oefenen denk ik en proberen mn spel te analyseren en verbeteren etc, uitzoeken welke speelstijl bij mij past en dan wat meer focussen daarop ipv alles door elkaar ook wat betreft al die verschillende wapens die ik gebruik. En idd niet balen van rotpotjes van ojee, mn k/d ratio, gewoon plezier erin hebben is t belangrijkst ;) Bedankt voor je bericht in ieder geval! Is wel weer inspirerend ;)

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb mn SCAR-H class nu aangepast naar:

SCAR-H met Silencer
    G18
    Claymore
    2x Flashbang

Scavenger
    Cold Blooded
    Ninja

Kill streak heb ik nog niet aangepast.

2 potjes gespeeld, eerste 5-4 (door afwachtender spelen ook weinig kills, maar ook wel veel kills net afgepakt of voor me weggehaald) tweede ging 9-5 dus op zich niet slecht, ik dacht niet echt lange kill streaks, wapen voelt wel wat minder krachtig, vooral meer close combat confrontaties, maar richten en schieten op grote afstand ging niet slecht, zelfs headshot op grote afstand. Ben nu level 37 en heb ACOG vrijgespeeld voor SCAR, gaat de range ook meteen weer omhoog :p

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je weet dat de range niet werkelijk hoger wordt toch?

Edit://

Oow, had je nou alweer een dubbelpost!:eek::+

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een accuracy van 27 % :cool:

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je range wordt hoger in de zin dat je verder kan inzoomen, niet het bereik van je kogels, maar ik dacht dat dit wel het verlies in range van je silencer ophief, of niet?

Ja, sorry, force of habit ;) En anders werd dat andere bericht wel erg lang.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Is een claymore echt zo handig? :+ Ik gebruik altijd grenades, die zijn geweldig handig :cool:

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Claymores zijn wel handig hoor. Zet ze bij achter een deuropening waar veel mensen langs komen en gegarandeerd een kill. Ik gebruik ze op mijn 'voorzichtige' sniper class en mijn classes met scavenger.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En je hebt genoeg malloten, zoals ik, die nooit verwachten dat er één ligt en er continu in blijven lopen.

17. impulse_SneaKy

impulse_SneaKy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het probleem :mad: Ik vind het wel erg jammer dat "bomb squad" zelfde perk is als ninja (dead silence)

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Egads, ik heb zomaar eindelijk een wapen gevonden waarop ACOG een beetje werkt voor mij. De ACR; in 1 potje thermal geünlocked en een score van 47-9(Pavelow ftw!).

19. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf voorkeur naar wapens met goede accuracy, zoals m4a1, famas, 50knal.
    en dan met stopping power en scavenger en claymore. dan een beetje voorzichtig spelen en je hebt altijd een goede score. zelf de highest kill/death ratio accolade al over 300 keer
    de killstreak wissel ik vaak af maar ik ga nu voor uav harrier ac130(chopper werd saai na 1000 kills.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Iemand een antwoord?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina