[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Held. :lol:
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb net eens voor de grap toch maar even de Intervention gepakt en moet zeggen dat die helemaal niet zo veel slechter is als de Barret. Vind het zelfs erg leuk om ermee te spelen en het eerst potje scoorde ik meteen 45-3 8). Omdat ik ze allebei vet vind en de laatste tijd graag sniper, zijn nu 4 van de 7 classes die ik heb sniperclasses. Waarom had ik eerst het idee dat ik met 5 en 6 te veel classes te kort kwam en nu heb ik er 7 en zit ik van: wat moet ik ermee :9.

    En ik heb de MP5K mastery gehaald en daarmee heb ik nu alle Sub-Machine guns mastery *). Mooie titel er weer bij :cool:. Ook de 1000 kills met de Scar-H bereikt, dus leuk embleempje er weer bij.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is officieel, de lag in deze game is gewoon niet normaal.

    Ik sta PAL achter iemand, haal de trekker over van mijn Shotgun en ... niks. Hij draait zich doodleuk om en knifed me :mad:
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat zou ook wel die 14 (!) assists van jou in 2 potjes verklaren van vanmiddag 8) Maar 's avonds is het vaak echt geen doen, erg zonde...
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogal, 14 assists. Dood gingen ze niet. Jammer genoeg heel de dag last van gehad. Toen besloten om maar, i.p.v rushen, even lekker terug te hangen. Resultaat? 1 Nuke, 2x AC130 en 2 Chopper Gunners ... ja
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    had dat gisteren, potje karachi domination. Niemand ging dood 8) had 8 assists halverwege het potje en maar 3 kills. gewoon dat ik achter iemand sta, die gast vol pomp hij zich omdraait en me neerknalt 8) gewoon 5x meegemaakt dat potje, werd helemaal gek. Toen maar geleaved, voelde me echt machteloos.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En hoe doe je dat?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Door je poorten open te zetten.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516

    Maar alleen met joinen merk je dat het makkelijker gaat. In de game zelf maakt het verder weinig uit of je NAT open of moderate is.
     
  9. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn NAT staat ook op open, lag heb ik niet gek veel last van.
    Ik zit in mijn eentje heel snel in een match, maar met een party van, zeg, 4-5 mensen duurt het soms wel tot 1 minuut, was dit ook zo bij CoD4 of 5? Want ik heb alleen de hele oude gespeeld, tot CoD4.
     
  10. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    had gisteren avond lag, iedereen warpde door het level heen en totaal niet speelbaar._0/
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jezus, soms heb je echt domme teammates. Gaan ze met z'n alle dicht bij elkaar blijven staan als iemand zo'n predator missile afvoert. En dan niet een keer, maar echt de hele tijd. Of alleen maar snipers als teammates met domination. En dan allemaal in die bunker blijven zitten in Afghan en schijt aan hebben dat alles wordt overgenomen. :emo:
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Camping Carl -.-

    Moeten je tegenstanders en vooral e host dat ook nog hebben ;)
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    soo 1 minuut, lucky bastard, ik zit bijna elke dag in een party van 6 en wij moeten soms wel 10 minuten wachten.

    ik zag paar pagina's terug iemand die zei dat de master en veteran challenges na pretige blijven. wat bedoelt hij daarmee??

    ik zit nu met me barret over de 1000 kills en ben level 60 eerste prestige. wilde mijn golden skulls title hebben, maar om dat in die 10 levels te halen voor ik in tweede prestige ga :mad:. dus dan moet ik of niet in prestige gaan of opnieuw beginnen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb regelmatig dat we met een party van 6 een lobby in gaan en dat er maar 4 ofzo inkomen :mad:
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Had ergens gelezen dat mensen met NAT op moderate of strict sowieso nooit host kunnen zijn. Je bent wel gewoon een aap als NAT niet open staat :+.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die van mij staat niet open, maar heb er echt nooit last van. Eigenlijk nooit lag met de CoD games.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vriend van mij heeft NAT op strict en wordt 1/2 host....iedereen heeft dan lag maar host migrate nooit!! Zo heeft hij al meerdere Nukes gehaald.

    Onmogelijk. Of je weet niet wat lag is of je weet niet hoe het er uit ziet. Nu ruim 1000 potjes gespeeld waarvan 0 zonder lag...
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, en die andere twee worden als twee nietsvemoedende puppies in een tijgerkooi in een andere lobby gegooid. heel hiderlijk.

    en uiteraard staat mijn NAT op open, dus ik host vaak, maar als er leden zijn die hem dan niet op open hebben staan dan krijg je toch gezeik
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nee echt, ik heb heel weinig last van lag. Geen bullet lag of andere shit. Soms begint de match wel eens te spacen en dan moet je even wachten tot het verholpen is, maar dat is het dan.

    Maar ik speel ook niet heel veel online. Ben nog maar level 44 dacht ik. :cool:
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de lag krijg je voornamelijk als je in een party zit. in me eentje heb ik er ook weinig last van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina