[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is dan wel heel beroerd hoor, dan is er wat mis bij jou waarschijnlijk. Ik kan ook gewoon de hele dag gamen en dan maar in 3 potjes oid lag krijgen. Verkeerde host kan altijd gekozen worden, het systeem werkt niet echt slim hierin. Maar echt, ik heb ook niet zoveel last van lag.
     
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Open/Strict zorgt toch niet voor lag, maar bepaalt gewoon of je naar mensen kan connecten dacht ik?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Moderate, maar heb bijna geen last van lag.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je nat op open is natuurlijk het beste :) ook een kleine moeite dit voor elkaar te krijgen.

    xbox 360 vast ip adres geven en de nodige poorten opzetten in je router of wanneer je router het ondersteund je xbox voor de router te zetten (ip adres) zodat alle poorten open staan.

    Wanneer je moderate/strict hebt zul je echt wel problemen krijgen met connecten met sommige mensen etc Wat ik voorheen had toen die op moderate zat kon ik ongeveer paar minuten spelen in online games en werd ik er zomaar uit geknalt.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik merk alleen als ik last heb van lag wanneer ik een 2 bar connectie heb, dit is vaak het geval als een amerikaan host heeft. Ik ze ze teleporteren/schaatsen over het veld. Andere standaard lag momenten(of slechte hitboxes) heb ik véél vaker.

    De magische corner bullet, wanneer ik achter een massief blok ben gedoken/gebukt raakt de kogel alleen lucht, althans dat zie ik op de killcam. Nu krijgt diegene alsnog hitmarkers terwijl ik al achter het blok verscholen zit.

    Ik ga meestal met een standaard groep van 6 mensen online en 2 hebben strict of moderate, dit zijn tevens ook de mensen die wij verliezen bij het zoeken naar een game. Open/Moderate/Strict heeft naar mijn idee geen invloed op lag maar op dingen zoals joinen met mensen en praten.

    Ik ben eergister weer iemand van XBW tegengekomen, ik kom over het algemeen ontzettend veel nederlanders tegen in de lobbies dus er zullen ongetwijfeld wel een keer mensen van XBW bijzitten:+
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n nat ook op open en heb ook niet echt vaak lag , ben ook wel vaak de host moet ik zeggen.

    En Nederlanders kom ik met bosjes tegen , de NL clan:+
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Mij nat is ook open echter heb ik last dat heel mijn game wat achterloopt met de rest. Tijdens het spelen merk je het niet, maar alleen in de killcam. Wanneer ik iemand plotseling tegenkom en we schieten allebei, dan raak ik hem gewoon in mijn beeld. Als ik dan doodga en kijk in de killcam dan bleek dat ik geen kogel gelost had.
    Of wanneer ik om een hoekje probeer weg te rennen dan ben ik in mijn beeld al om het hoekje maar dan ga ik alsnog dood. In de killcam zie je dan dat ik niet eens het hoekje om ben gegaan.
    Of wanneer opeens iemand het hoekje om komt en wij beide probeeren te stabben dan zie ik toch echt in mijn beeld dat ik steek. Kijk ik in de killcam dan maakt mijn poppetje niet eens die steekbeweging.
    Kortom mijn handelingen lopen gewoon achter.

    Ervaren jullie dit ook?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik alleen als ik een verbinding heb van 2 blokjes.
    Maar zelfs dan heb ik het maar soms.

    Wel irritant als je dat hebt :mad:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen lag = 12 spelers met volle verbinding de hele match. Is dat niet het geval dan is er lag.
     
  10. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. hoe kan dat nou dan. gaat heel nederland dan tegelijk op internet of zo?
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, elk voorbeeld dat je noemt is een van de vele die constant voorkomen.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe IRRITANT is dit zeg .. dat Commando Pro, godverdomme.

    Vanaf 30 meter afstand komt er weer zo'n dolle pony op je afgestormd ... boem, dood.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, je maar je word er wel soms uitgekickt als je met een party speelt.
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Die opmerking was egt te stom voor woorden :D
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ga zo denk ik weer even online :+
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou en? Niet iedereen is zo perfect als jouw, echt waar.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    als jij

    Als je iemand anders verbetert moet je het zelf ook goed doen :+ ;)
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik had gister een care package + een sentry airdrop, zat er in die care package ook een sentry gun. Was op Highrise, had ik bij die helikopter eentje links gezet en eentje rechts, double firepower :D. En later toen ze aan de andere kant gingen spawnen had ik er dus eentje verplaatst, zo hield ik beide kanten onder schot :cool:
     
  19. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha those voices!!!! geniaal!
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Op Highrise moet je je sentry guns op die verticale glazenwasserkar (waar je op sprint als je het dak op moet) er een neerzetten. Daar komen zo veel mensen langs. Had gisteren iemand z'n care package met sentry gejat, daar neer gezet. Haalde er zeker 10 kills mee _O_.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina