Films van afgelopen dagen:
Bolt - 8 / 10
Echt een hele leuke animatiefilm. Je voelt echt mee met die hond Ook zitten er veel bekende stemmen in. John Travolta spreekt bijvoorbeeld de stem van Bolt in.
Caprica - 6 / 10
Een film die zich in de (nabije?) toekomst afspeelt op de planeet Caprica, de heel veel op een mooie versie van Aarde lijkt. Het gaat over een vader die zijn overleden kind weer tot leven probeert te brengen door haar 'Avatar' met al haar herinneringen etc in een robotlichaam te plaatsen. Hij loopt wel af met een enorme cliffhanger en nu ben ik wel echt benieuwd, maar de eerste helft van de film was niet echt spannend ofzo. Het was trouwens wel een Pilot. Maar meestal duren die toch geen 1,5u? Dat is toch altijd alleen voor tv-series? Er spelen ook 0 bekende acteurs in mee, wat het ook al minder leuk maakt om naar te kijken, zeker als het verhaal niet echt spetterend is de hele film lang.
Pulp Fiction - 9 / 10
Fucking vette film! Vet verhaal, met rare tijdwendingen en verschillende verhalen van personen die in elkaar overlopen in een onverwachte tijdlijn. Leuk ook dat Quentin Tarantino (de regisseur) zelf ook een rol speelt in de film (Jimmie, degene bij wie ze aan kwamen zetten met dat lijk in de auto). Geen 10 / 10 omdat er een aantal slome / saaie stukjes in zaten waaronder die niet-date in dat restaurant. Er zitten ook veel bekende, goede acteurs in: John Travolta, Samuel L. Jackson, Bruce Willis.
Staten Island - 7 / 10
Leuke Amerikaanse maffiafilm met leuke, maar onverwachte / verwarrende tijdwendingen. Toch is het niet echt spetterend met actie of overladen met goed verhaal dus af en toe is het ff wat langdradig en daarom krijgt ie maar een 7.
Surrogates - 9 / 10
Fucking vette film! Voor het verhaal kijk je maar op Wikipedia, maar het is gegarandeerd 1,5 (of 2 uur of hoe lang ie ook duurt) uur kijkplezier! Je zit op het puntje van je stoel de gehele film. Ook weer een knap staaltje acteerwerk van Bruce Willis. Hij krijgt alleen geen 10 omdat ik gewoon geen 10'en geef Misschien zou The Shawshenk Redemption nog wel in aanmerking komen, maar ik ben over het algemeen nooit zo van de hoge punten geven. Maar goed dat ik geen leraar wordt
En nu ga ik Ice Age 3 kijken
Laatst bewerkt: 7 jan 2010