[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Nee het heft niet de range van je silencer op, omdat je met de silencer geen range verliest. Hoe groter de afstand, hoe minder kracht je kogels hebben en met een silencer neemt het verlies in kracht sneller toe. Heb dit ergens gelezen, maar weet niet meer precies waar. Je kan een wapen en attachments beter niet op de stats beoordelen, want dan kom je bedrogen uit. Gewoon alles veel gebruiken leert je beter wat wel en niet werkt.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dan verlies je dus wel range met de silencer

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij komen ze uiteindelijk nog even ver, maar doen ze dan het minimale aan schade mogelijk. Er is gewoon een minimum punt aan schade die het wapen doet en je komt daar sneller wanneer je een silencer gebruikt.

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zit het zo:

Wapen1 zonder silencer schiet over een afstand van 100 meter 1 kogel en is dodelijk. Wapen2 schiet met silencer over een afstand van 100 meter 1 kogel en is dodelijk.
    Nu verdubbelen we de afstand. Wapen1 zonder silencer schiet over een afstand van 200 meter 1 kogel en is dodelijk. Wapen2 schiet met silencer over een afstand van 200 meter 1 kogel en is NIET dodelijk. Dus met een silencer heb je meer kogels nodig om iemand te whacken dan een wapen zonder silencer op een grote afstand, capiche?

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dat noem ik een verlies in range ;) Dus dat nadeel blijft bij de Silencer en wordt niet opgeheven door de ACOG, die balkjes zijn misleiden dus ;)

6. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je wapens het best kunt testen in plaats van op die balkjes te letten.

Er is altijd meer info dan het speel aangeeft over wapens. Bijvoorbeeld het besproken effect van silencers, maar ook accuracy verlies met je acog (zwaardere gun door je scope, richt moeilijker, dus meer issues met recoil) en wat ik persoonlijk vind, dat die 50knal veel beter schiet dan die intervention, ook al zou die volgens de stats beter zijn.

Zo was het in CoD4 bijvoorbeeld ook al zo dat een AK47 zonder equipment meer damage deed dan 1 met een red dot.
    Nergens terug te vinden, maar was wel zo.
    En ik vermoed dat dat soort dingen ook weer in de nieuwe CoD zitten.

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, irritant eigenlijk, ik zou wel een lijstje met dat soort "wetten" willen hebben om beter keuzes te kunnen maken, want nu baseer ik het op de info die gegeven wordt.

Ik vond het trouwens ook al raar dat de AK47, het laatste wapen dat je unlocked, vrij lage stats had. Sowieso gek dat dat wapen nog zo geliefd en goed is, het is 60 jaar oud, als je die programma's op Discovery ziet met al die nieuwe wapens verwacht je wel eens een beetje vernieuwing.

Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  8. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Die feiten komen uiteindelijk wel eens los, maar dat duurt meestal even.
    Uiteindelijk belanden ze wel op het internet in topics als deze, dat gebeurde met CoD4 ook. (dan kon men eindelijk onderbouwd de discussie aangaan over de M4A1 vs G36c)

Hoe dat met die AK zit in dit deel, heb ik geen idee van, heb er nog niet echt mee gespeeld. Vind het wel erg raar dat je hem pas op 70 unlocked, aangezien ik het wel een "stoer" wapen vind, en als ik op 70 zit toch op t punt kom dat ik gewoon prestige ipv nog eens verder ga met die gun.
    :'-(

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien moeten we een topic maken waar we in de beginpost een lijstje maken met dat soort wetten ;)

Maar goed, silencer heeft dus duidelijk een nadeel qua kracht op langere afstanden.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn inderdaad heel wat onduidelijkheden o.w.v. die 'stat bars' bij de wapens, onder andere;

1. FMJ doet geen extra damage, het vermindert enkel het damage verlies dat je kogels normaal ondervinden als je in/door objecten schiet.
    2. Silencers verminderen de damage over de range, ze verkorten dus de afstand waarbij eenzelfde kogel een bepaalde #damage doet. Echter bij snipers is de damage-over-range maximaal, waardoor silencers de base damage verminderen.
    3. ACOG scopes verhogen je range niet. Ze verhogen, logischerwijs, hoever je kan inzoomen. De kogels van niet-shotguns in MW2 worden verondersteld van een oneindig bereik te hebben, hun damage vermindert natuurlijk wel erg over die afstand (uitgezonderd sniper rifles). Deze damage vermindering wordt niet opgeheven of verminderd door een ACOG scope.
    4. Etc...

Trouwens voor de echte statwhores nog wel een leuke interactieve flash chart; http://img10.imageshack.us/img10/9347/v1charte.swf.

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Goed Dial! En laat de aanvullingen maar komen ;) Alleen die link werkt niet.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    link werkt hier wel gewoon hoor

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Dan kom ik bij jou :p

Hier doet ie het ondertussen ook, maar begrijp ik het goed dat het geen flikker uitmaakt of je iemand in zn kleine teen raakt of in zn hart?

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hier werkt die ook al, maar die is nog neit compleet of wel?

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Bij de AR's heeft zo'n silencer best wel snel invloed en aangezien op korte afstand sowieso al wat minder zijn dan smg's zijn ze dan minder geschikt voor close combat, maar goed, met silencer heb je toch ook een andere speelstijl wss.

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Jawel het lichaam is ingedeeld in bepaalde hitzones, zie ook de chart bovenaan, zoals head, stomache, lower and upper extremeties & main body.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maar daar staat allemaal 1.0x bij en alleen bij hoofd 1.4x

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Hm mijn (test)ervaring ging enkel uit van de sniper rifles dus nam ik aan dat hetzelfde zou gelden voor de andere wapens. Nu ook in die chart zijn ze inderdaad aangepast voor sniper rifles zodat de verschillende zones daar verschillende damage multipliers hebben i.t.t. bij ARs. Ik neem aan dat dit zo ook klopt dan, maar ik ga het wel eens uittesten.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil dat mesje bij een handgun, hoeveel kills moet je met de magnum hebben en hoeveel bij de USP? Iets van 75 of 100 toch? Ik had eerst overal de Magnum, maar nu overal de USP, vanwege de accuracy (behalve ergens Thumper) en heb er net 2 kills meegemaakt op Afghan.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kun je gewoon bij de challenges zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina