Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wil net zeggen. Ik vond CoD5 minstens net zo leuk als CoD4.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb minder : "WHAT THE FUCK... hoe kan dat"-momenten gehad in COD5 dan in MW2. World at War was online gewoon stukken leuker.

Mensen die een hekel hebben aan Treyarch gaan gewoon mee in de main-stream bullshit die sommige internet hippies ophangen. Want nee, met de huidige COD:MW2 is niks mis. Geen glitches en alles werkt perfect .. Yeah right.

Want, wat is er nu mis met Treyarch? Juist, vrij weinig.

Infinity Ward, COD4. Beloftes? 2~3 map-packs.
    COD4 werd overspoeld met cheaters, glitchers. Hier is de eerste 2 maanden wat aan gedaan. Daarna, klaar. Nog één half-gaar map-pack gehad en dat was het. Stil rondom COD4 en Infinity Ward. Nu met MW2 klagen mensen over de wapens. Kijk hoeveel klachten met 1887's modellen, mensen werden hier door geowned. Gepatched ... hell, deze werd eerder gefixed dan de Javelin :+

Treyarch, COD5 : World at War. Beloftes? Naar de community luisteren, map-packs.
    COD5 in het begin vol met glitches. Treyarch introduceerd hot-fixes. Tijdens het spelen word je gedisconnect, download je een patch en glitch was weg. Dit heeft één maand geduurd en online was het genieten. Klachten werden behandeld. Tot en met vorig jaar oktober ( 2009 ) nog ondersteuning met de release van een Map Pack 3 :) Daarna was het klaar, ook officieel aangegeven door Treyarch.

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, herzie mijn mening enigzins, maar als ik aan CoD denk wil ik gewoon Infinity Ward. Maar goed, wist niet zo veel over Treyarch dus sorry.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Andersom juist.
    IW wou de naam CoD niet eens meer, maar toen ze zagen dat het spel anders veel minder verkocht zou worden hadden ze het maar bij CoD gelaten.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Helemaal gelijk heb je _O_ Een dikke 10 voor Treyarch.

Hoop dat ze met de nieuwe CoD een andere weg inslaan, dus geen perks en shit maar het toch wel houden bij het verleden.

Kut IW zijn alleen maar uit op geld. Heel veel beloftes maar weinig zijn waargemaakt ( Local matchmaking, Meer maps dan CoD4 terwijl het evenveel zijn etc etc.. ) Denk dat ik MW2 heel weinig ga spelen nadat Battlefield: Bad Company 2 is uitgekomen. Dat speel ik denk tot Treyarch met hun masterpiece gaat komen :)

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, ik prijs Treyarch de hemel niet in. Want ook COD5 had de nodige problemen.

Perks moeten er ZEKER in blijven, alleen wat meer variatie. Hoe ze dat gaan doen zullen we z.s.m gaan zien.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten. Zowel Infinity Ward als Treyarch zijn goede studio's, dat is gewoon een feit. Op het ene gebied is IW beter, op het andere gebied Treyarch. Maar aangezine IW weinig te maken heeft met COD7 kunnen we deze discussie beter stoppen en verder praten over COD7 en Treyarch.

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Cod5 ging het meer om de objective/kills want je had geen 20 verschillende killstreak rewards. Nu speelt men veel meer om de kills om die reward te halen.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze verder bouwen op wat Modern Warfare 2 heeft neergezet, dus meer perks, meer killstreaks en meer upgrades op je wapen.
    En dan een nog uitgebreidere multiplayer dan Modern Warfare 2 *)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    _0/

11. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Inderdaad _0/
    Als ze willen dat nog meer mensen het NIET gaan spelen moeten ze dat vooral doen.
    MW2 multiplayer zuigt gewoon tov. deel 5.
    Ik hoop back to basics, lekker zoals 1 en 2

..... kut wie zat er ook al weer te zeiken over dit topic :eek:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Persoonlijke smaak? Vraag me af wat Treyarch ooit heeft toegevoegd aan de serie? CoD3 was niet zo goed(slechtse Call of Duty ooit toen der tijd) en voor CoD5 hadden ze veel hulp van Infinity. Dat MW2 toevallig erg slecht is wilt toch niet zeggen dat Treyarch automatisch veel beter is dan Infinity?

Mijn persoonlijke voorkeur voor Call of Duty games:

CoD2>CoD1>>>>>CoD4>CoD3>CoD5>MW2

Laatst bewerkt: 9 jan 2010
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Treyarch is beter met COD5 dan IW met MW2. Inderdaad, persoonlijke smaak. Maar zoveel mensen zijn het met me eens...

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ehh, er is nog geen "Call of Duty deel acht: nog geen naam" topic, dus dan maar hier:
    http://tweakers.net/nieuws/64835/volgende-project-infinity-ward-niet-modern-warfare-3.html

Ik zeg, Vietnam :cool:

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Call of Duty: Vietnam Announced
    You're never too young to have a Vietnam flashback!

Posted by zigs00 on 07 January 10 at 22:08
    Setting their sights halfway between World War II and, uh... the Modern War... Activision today confirmed the rumours for the setting of the 7th game in the Call of Duty series: Vietnam (the title of the game, however, is yet to be confirmed).

In keeping with tradition, the developers of the odd-numbered-year's release will be Call of Duty 3 and Call of Duty: World at War helmers Treyarch, and currently pencilled in for a November 2010 release. Pencilled sure, but pressed down quite hard. Left an imprint on the paper. The sort of pencilling that you'd struggle to erase completely.

Actvision announced that the game will be set during the late '60s Vietnam War, taking particular influence from films like Apocalypse Now and Platoon, adding, "Activision believes that it can own Christmas 2010, just as it has in the last two years."

Personally, I'm very glad for a change in direction, World War II-set games have been done time and time again to near perfection, so I am definitely ready to embrace this change and the bold decision to cover ground so immaculately represented in the world of cinema, but scarcely seen in our world of gaming. Two thumbs up, Treyarch!

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De Multiplayer levels zijn ook al gereleased jongens!

Jungle 1
    Jungle 2
    Jungle 3
    Jungle 4
    Jungle 5
    Deep Jungle 1
    Deep Jungle 2 ...

Enfin, vet dat het eindelijk TOCH Vietnam is! Laat maar komen! Ben alleen benieuwd hoe ze de levels gaan doen zonder dat teveel word.

17. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht voordat ik ga juichen dat het Vietnam War is toch op een officiële bevestiging. Hoewel het wel erg vet is. Ook erg vervelend dat Game nieuws-sites alles zo verdraaien..

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0

Klinkt wel duidelijk. Ben zeer benieuwd.

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    was toch al bekend ?

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, eigenlijk wel, maar het is nog niet officieel bevestigd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina