[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeie mensen kappen met vergelijken anders maak daar maar een topic over. Hier gewoon over Darksiders praten en dus niet over andere games en of vergelijken met andere games !!

2. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Review tweakers van 8 januari:

Een indrukwekkende game. Het ziet er prima uit. Prima stemacteurs, waarbij vooral de stem van War erg goed is. Darksiders is een pure actiegame, die grotendeels gebaseerd is op het stramien dat is uitgezet door games als Tomb Raider, Prince of Persia en Devil May Cry.

Genoeg te verkennen.

De puzzels zijn misschien wat minder moeilijk dan in Zelda, de actie misschien wat minder heftig dan in God of War en de combo's die je kunt maken zijn misschien wat minder uitgebreid dan in Devil May Cry, de mix van ingrediƫnten maakt het spel echter uniek en zeer de moeite waard, aangezien de balans tussen beide ingrediƫnten prima is.

Pluspunten
    + Mooi uiterlijk en goede animaties
    + Goeie stemmen
    + Goede balans tussen actie en puzzelen

Minpunten
    - Minder combo's mogelijk dan in concurrerende games
    - Puzzels lijken wel erg veel op die van Zelda (is dat een minpunt ?)

Cijfer: 9

Waar ik het zeker mee eens ben:

De game is mooi en afwisselend en verdient een groot publiek.

Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  3. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0

anybody? ik zit me op te vreten omdat ik niet verder kan :x

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Geen idee welke kamer je bedoeld, ik heb in die hele tempel nooit langer dan 5minuten vast gezeten dus misschien moet je toch wat beter kijken, kan ook zijn dat je een stuk moet backtracken. Je zegt dat er water IN de kamer is gekomen, dat water moet toch ergens wegkomen? waarschijnlijk staat er nu ergens een kamer droog.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    NICE!

Net Assassin's Creed 2 uitgespeeld, en Darksiders lag in de brievenbus. Ik verwachtte dat TNT langs mijn deur zou komen omdat dat vorige keer ook het geval was. Maar dat kwam puur omdat het toen om de special edition van ACII ging, een doos die niet in de brievenbus past. Maar dit is de normale versie van DS, en die pastte er prima in. Zodirect beginnen :p

6. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0

ja dat water is door een soort van grot met tralies gekomen dus ik kan daar niet door heen. ik weet ook zeker dat ik terug iets moet doen maar kan t gewoon niet vinden :D ik denk te moeilijk geloof ik

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Eerder te simpel ;) Volgens mij moet je een heel stuk backtracken naar het begin waar een treinstel staat.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch vind ik hem in het begin zelf ook vrij normaal, niet mega indrukwekkend ofzo, gewoon in orde. Dus de mensen die daar kritiek op hadden geef ik wel gelijk, maar verder speelt ie heerlijk weg, en eigenlijk gaat het alleen maar daarom. Die screentearing is idd wel erg aanwezig, op een 127cm scherm zie je dat ook behoorlijk, ah well.

Maar slowdown is het absoluut niet, ik draai die camera nu de hele tijd rond en het is super soepel, het is puur die screentearing.

9. James Pond

James Pond Guest

Patch komt er al aan he ^^ hij is al klaar moet alleen nog ff getest worden door MS.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Good good, maar ach weet je, ik stoor me er eigenlijk niet aan. De gameplay is gewoon lekker soepel en het is echt FUN vooral, zit nog maar net in de game en geniet er nu al van, dat is een goed teken :thumbs:.

Ik keek net even tussen de opties en daar gelijk die code ingevoerd, ik moet een bepaald iemand bezoeken omdat wapen te bemachtigen. Maar dat komt natuurlijk allemaal later pas.

11. James Pond

James Pond Guest

12. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan? het is net na het stuk waar zo'n beest dat treinstel door de muur heen trekt. dan moet je zelf een treinstel ervoor duwen en dan kan je doorlopen,

daarna kom je in een ruimte waarin je dat object vind waarmee je alle schatten in de tempel op de kaart kan zien, hierna zet je een hendel om zodat je door een lange tunnel kan zwemmen en dan ben je in die ruimte, het is gewoon buiten tussen een hoop rotswanden en als je binnenkomt zoomt hij in op de verte waar die groene beesten vliegen. .

13. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je 1 hint je moet ergens onder water gaan en dan via daar naar boven klimmen ;). Moeilijk te snappen maar als je hem eenmaal gevonden hebt weet je wat ik bedoel. Btw deze verklap ik niet omdat je hier echt een uur over kunt doen en dingen in games uit zoeken blijft het leukst ;)

14. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja maar geloof me ik zit hier al meer dan een uur op, als ik eenmaal in die ruimte ben kan je er ook niet meer uit, dat is het irritante eraan, het water staat maar halverwege en ik kan geen kan t op, maar ik ga s kijken, bedankt voor de hint iig _O_

15. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol je bent mn held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha vind hem gewoon binnen 30 sec door je hint,, aaaargh wat n frustraties eindelijk!!!!

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Ja je moet gewoon naar die groene beesten toe, als het goed is moet je die ruimte onder water zetten (ik kan niet meer zien in mijn spel hoe) en dan kan je naar het gedeelte waar die groene beesten zijn. Daarachter loopt een tunnel met water en als je daar in springt ben je bij de eindbaas.... snap niet hoe je daar vast kan zitten. Heb je die gauntlet al die ijsmuren kan kapot maken?

EDIT: zie dat je het al hebt opgelost.

17. abuserkadayf

abuserkadayf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zit nu ook met dat treinstel shit :D

ik heb wel de map kunnen bemachtigen, majah wat nu ? blijf hele tijd in de zelfde ruimte hangen :D hahah..

(water liep weg 2 treinsporen, nadat ik de rechter had verschoven kon ik bij de treasure chest waar de map in zat ..en nu ?)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu net Shadowflight gekregen, moet zeggen dat er een goeie combinatie zit tussen combat en platformen/exploren. Zo nu en dan wat klimmen, zwemmen, dan beesten slachten. Erg nice, en ik dacht even dat het bij die moves bleef die je gelijk hebt in het begin maar dat is gelukkig niet zo.

Trouwens...dit is niet echt een spoiler....in Scalding Gallow, daar kun je bij twee van die parkeergarages omhoog. Alleen links is gemakkelijk toegankelijk, rechts kom je niet echt gemakkelijk, ook niet met die Shadowflight...iemand een idee? Aan die kant is ook een gek rood ding...van vuur lijkt het. Maar hoe kom ik er?

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kom je later pas, heb je eerst een item voor nodig.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zooooo wat zijn die groene monsters fucking irritant zeg, zodra ze je raken ben je echt in no-time je levens kwijt. Echt uitkijken met die gasten. Gebruiken jullie trouwens ook regelmatig de block functie? Ik echt nooit..hij lijkt wel niet nodig te zijn...nog.

Deel Deze Pagina