heb sinds een week ook een PS3, maar moet zeggen dat op de blueray, stilte en de paar goede exclusive spellen na ik het een kutapparaat vind vergeleken met de 360. User interface ziet er gelikt uit maar is bagger. De store is om te huilen wat betreft makkelijk dingen zoeken, sorteren, etc. en ik keek mijn ogen uit toen ik de demo van bayonetta wilde spelen (ff vergelijken met de 360 versie). je download een demo en na een uur eindelijk gedownload te hebben moet hij eerst nog weer de boel installeren ipv click-n-go. gameupdates e.d. voor de PS3 zijn rampzalig omslachtig en langzaam. tis af en toe net alsof ik weer achter een oude pc zit wat dat betreft. je hebt veel minder het console gevoel dan op een 360. Controller van de PS was ik vroeger helemaal fan van, maar na 3 jaar de 360 gewend te zijn zou je het liefst je 360 controller voor je ps3 willen gebruiken. PS mn Wii begin ik niet eens over want die heb ik sinds zelda en mario galaxy niet meer aangeraakt PPS Uncharted 2 is wel een meesterlijk spel en ook Killzone 2 ben ik wel van onder de indruk.
Mijn enigste redenen om een PS3 te kopen zijn Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves, LittleBigPlanet en een beetje God of War 3. Dat lijken me echt meesterlijke spellen. Maar om daar nou €300,00 voor neer te leggen vind ik een beetje veel. Voorlopig houd ik het dus nog bij mijn Xbox 360 en mijn toekomstige pc met Games for Windows - LIVE. Misschien koop ik binnenkort nog wel een Wii.
Dat heb ik nou ook Ik zou de Playstation 3 kopen alleen voor Uncharted of Ratchet & Clank Maar het is te duur en ik heb er geen plek voor
Tja daar zit je dan met je draadloze controller. Zenden ze eigenlijk ook naar NL want NL staat er niet tussen bij Country's?
nou als je zo een oplaad kabel hebt hebt, dan kan je die gebruiken. mss kan je ergens op ebay oid opzoeken, als ze niet zouden leveren naar NL.
PS3 controller met Xbox360 indeling !! Rocketfish. http://www.bestbuy.com/site/Rocketf...121312&skuId=9443809&st=rocketfish&cp=1&lp=12
Voor welke console DOA5 uit komt maakt me niet uit, zolang die maar komt. Hopelijk kondigen ze hem dit jaar (een release dit jaar lijkt me wat te optisch). Christie Nu met die Tom.. euh... excentrieke, arrogante Japanner uit de weg, hebben ze ook vrij spel om de game multi-platform te maken. En als je kijkt naar NG Sigma (2) dan kan Team Ninja zeker over weg met de PS3 dus de kans op een belabberde PS3 port is vrij klein.
vanwaar het enthousiasme? Heb je de recensies die er onder staan wel gelezen? Ding is blijkbaar dikke ruk Ik ben onderhand wel gewend aan de ps3 controller en heb de hoop op een 360 varianti gewoon opgegeven, wel zo gemakkelijk
Ben helemaal niet enthousiast , vind de prijs al behoorlijk dikke ruk Er is zoveel vraag naar een PS3 met Xbox360 indeling , snap niet waarom Logitech hier niet naar luistert.
Noem de nog maar 30 op, ze kunnen me verder gewoon niet boeien. Metal Gear Solid misschien dan wel een beetje, maar de nieuwe komt toch naar de Xbox 360. :b:
Anders maak je een paar dagen voordat je ban verloopt een kloon account aan, GameKid360. Bij deze krijg je een permanente ban.