Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    bedankt, nu die Alfeim maar eens afronden want die is knap lastig
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het prijzencircus gaat door: Gamespot review.

    EDIT: Welk level ben je nu Syke? Bevalt de game nog steeds?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben nu in level 6 of 7

    dat level dat je tegen zo'n sexpoes vecht die er eerst zo uit ziet als Bayonetta

    Ik vind de game alleen maar vetter worden, maar ook steeds lastiger. Kwa tijd en combo's zit ik vaak goed maar ik wordt te vaak geraakt. Ook heb ik de laatste Alfeim niet gehaald, die dat je 5 torture attacks moet doen en moet vechten tegen 3 grote engelen, dan vliegende mantass, dan vuur en bliksem vijanden en tot slot vuur en bliksem honden.

    Maar het is echt een super spel. Ik wissel dit spel af met Darksiders
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die alfheim is inderdaad de moeilijkste, Bij de eerste 3 engelen moet je veel dodgen en taunten, en op elke een torture attack doen. Vervolgens kan je kan je de andere vijanden heel snel dood maken en ondertussen krijg je genoeg magic voor nog 2 torture attacks. Ik haalde op den duur het level met 26 seconden over.
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat lukt me wel, maar Blaze and Glory en die 2 honden maken me altijd dood aangezien je zo weinig geraakt mag worden
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dodgen, dodgen en dodgen, op den duur ken je al hun moves wel uit je hoofd en weet je precies wanneer je moet dodgen.
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net die Alfeim gehaald met nog 1:11 op de klol
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ga morgen ook eindelijk aan de game beginnen.
    Wil er nu echt ff tijd voor maken:b:


    Bayonetta Launch Trailer
    Tofffe trailer..
    Lekker deuntje ook;)
    [GT]60564[/GT]

    Console Comparison
    [GT]60560[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    die laatste vergelijking is niet zo goed. Het grootste verschil zit er ook in dat tijdens filmpjes de PS3 versie vaak pauzeert en een aantal seconden moet laden. Moet zeggen dat de PS3 versie er ook wat flets uitziet. 360 heeft diepere kleuren.

    Moet wel zeggen dat Bayonetta lastiger is dan DMC 4
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lukt het dodgen niet beter met betreffende artifact die ook automatisch witchtime voor je activeert? Anders is er ook nog een artifact waarmee je aanvallen letterlijk kunt blokkeren.

    De framerate is op de PS3 ook een stuk lager, al zie je dat niet zo goed op dat GT filmpje.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die activeert pas wanneer je geraakt word, heeft geen zin in alfheims aangezien je maar een paar keer geraakt kan worden. Het artifact waarmee je aanvallen kan blokken is wel goed maar je moet echt precies op het moment voordat je geraakt wordt de stick richting de vijand bewegen, lukt me nog niet altijd en dodge daarom ook liever wanneer ik niet zeker weet dat ik kan dodgen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het dodgen werkt echt super prettig in deze game. Ik vond dat blokkeren ook heel moeilijk, maar soms (meestal toevallig) lukte het wel.

    Een andere tip is gewoon veel in beweging te blijven, dus niet altijd meteen in een rechte lijn aanvallen. Ik heb veel gevechten gewonnen door aan te vallen en dan terug te trekken en omtrekkende bewegingen te maken, eventueel met backup van guns.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Andere (betere) tip is om vijanden (wil niet met elke) in de lucht te houden, andere vijanden kunnen je zo niet raken. Als je aanvalt en je stopt met slaan reset je combo meter, beste is om vijanden blijven te raken voor een hogere score(en dus meer ringen)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind het in de lucht houden niet altijd even handig, vooral als je er achteraan vliegt. Sommige tegenstanders kunnen je namelijk gemakkelijk uit de lucht slaan of "happen" zoals die griffioenen.

    Wat voor mij ook goed werkte was steeds maar een paar aanvallen te doen, daarna naar achter te dodgen (de vijand slaat nu in de lucht) en dan weer te engagen, beginnend met een charge attack, opgevolgd door een paar slagen of een korte combo. Rinse and repeat. Vecht vooral niet te lang door, want veel tegenstanders kunnen je combo doorbreken. Mobiliteit werkte bij mij wel goed.

    Ik denk dat het Y, Y, Y, B, B, B (opgevolgd door wat jij wilt) was... je vloert nu kleinere tegenstanders met een floorswipe twee keer, waarna je de combo finished met een weave attack. Komt hard aan en tegenstanders die op de grond liggen kunnen ook door een scala aan andere moves worden gemold terwijl ze zich niet kunnen verdedigen. Werkt prima bij die angelic whores.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ddgen werkt goed maar niet bij die honden. Ik vertrouw die honden echt voor geen meter, pas als ik Witch time heb durf ik ze all out aan te vallen. En als je allen dodged wordt je combo niet echt indrukwekkend en je score ook niet.
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem dat de Kazuya attack :p
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Juist wel, tenminste als je onder dodgen witch time verstaat. Door witch time wordt je magic sneller opgebouwd en verdien je meer punten. Juist door geraakt te worden verlies je weer magic en je opgebouwde combo string. Dus dodgen, witch time of in ieder geval niet geraakt worden (je kunt altijd je combo gaande houden door met "X" te blijven schieten), gecombineerd met afwisselende aanvallen (niet all-out) zorgen voor de meesten punten.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  20. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW Review: Bayonetta :thumbs:

    Ik wilde Bayonetta bij Gamehubs bestellen. Helaas is Bayonetta niet meer in de voorraad en moet tot 16 januari wachten :mad:
     

Deel Deze Pagina