[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt toch al geannuleerd zeg je? 8)

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt! Maar bij Paypal is het wel weg zegmaar... Daar had ik het geld eerst opgezet en nu is het daar weg... Wanneer is dat weer terug bedoel ik dus eigenlijk :9

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    42 voor de LE... heb de normale al....*twijfel*

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja heb ik van iemand overgekocht hoor :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zodra Axelmusic dat terugstort. Er wordt wel €1,- door PayPal in rekening gebracht zodra je het weer terugboekt naar je eigen rekening.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nja dat boeit me niet zo heel veel eigenlijk :9 Oke, heb Axelmusic al gemaild hoe dit precies zit. Hij is al wel geannuleerd in ieder geval. Hopelijk morgen al binnen :D

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nu is het gedeelte dat nog op mijn paypal stond weer op paypal teruggestort. Het gedeelte dat eerst nog van mijn bankrekening stond is, door axelmusic, ook al terug. Toch heeft paypal het vandaag van mijn rekening gehaald en bij paypal staat het 'tijdelijk geblokkeerd'. (Informatie over tijdelijk blokkeren: De reden voor deze tijdelijke blokkering is een afwijzing, annulering of terugbetaling van uw machtiging of bankbetaling.Het bedrag van deze betaling kan pas worden vrijgegeven nadat het is ontvangen van uw bankrekening. Dit duurt meestal 4-6 werkdagen.)

Wanneer zou ik het kunnen verwachten?

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Na 4 tot 6 werkdagen? :p

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Oja... Jemig... Soms denk ik wel eens: hoe heb ik toch ooit het gymnasium gehaald..

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zullen we weer OT gaan :) spel komt vanzelf en anders zijn er andere topic voor.

Ik kom wereld 3-2 maar niet door, wel als ik mezelf laat oproepen maar anders lukt het gewoon niet. Op naar de wiki

Zit vast bij die maneaters....irritante wezens en die smalle brug helpt ook niet mee

Ben dus maar verder gegaan in wereld 4-1 en dat is echt een breeze. Na 3x dood gaan in de wereld zelf had ik de eindbaas in 1x te pakken. Mooie wereld trouwens! Samen met wereld 1 veruit mijn favoriet.

2 vraagjes:
    er missen twee npc's in de Nexus! De npc die er altijd al zit en dan bij de eerste archstone is ineens weg en de ridder die je in wereld 1-1 of wereld 1-2? bevrijd is ook weg. Zat bovenop die balk. How come?

En wat moet ik met al die hardstones etc? Heb echt stapels van die zooi en dan ook echt veel maar bij de Smith heb ik persé hardstone nodig om te upgraden en dat heb ik weer niet <_<

Verder maak ik toch regelmatig dankbaar gebruik van de wiki. Niet voor strategieen maar vooral voor wapens, upgrades en dingen die ik gemist heb nadat ik een wereld heb uitgespeeld :)

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em :D

Nu rustig aan beginnen vanavond :) Heb er zin in :D

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wow eerste Vanguard en hoppa: de eerste keer dood...

Edit: Ow, dat hoorde :9 :D

Edit 2: Oew lekker moeilijk zeg! Kun je nou echt helemaal nergens 'saven' in zo'n wereld buiten de Nexus? Hoe groot zijn ze ongeveer?? Wanneer wordt er dan wél gesaved?

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  13. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van vele positieve reacties en lovende reviews heb ik twee weken geleden besloten deze game ook maar uit Canada te sleuren;

Demon's Souls?

De raakvlakken met games als Oblivion/Morrowind en Diablo, inclusief een originele online multiplayer en een degelijke moeilijkheidsgraad, stonden aan de basis van mijn interesse. En nu ik de game de afgelopen twee weken non-stop in mijn PS3 heb zitten kan ik niets anders dan beweren dat het mijn verwachtingen zwaar, maar dan ook zwaar heeft overtroffen.

"Boletaria"
    Qua verhaal heeft de game misschien weinig om het lijf maar de makers van Demon's Souls hebben die insteek ook nooit gehad. Het draait om de sfeer en de gameplay, en die onderdelen zijn vrijwel tot in perfectie uitgewerkt. Iedere "World" in Boletaria heeft weer een geheel eigen "feel" en opbouw, iedere nieuwe vijand vereist dat je als speler voorzichtig zijn/haar zwakheden boven water haalt en sommige eindbazen drijven je tot het uiterste van je kunnen.

You Died
    De "trial en error" gameplay is een fundamenteel onderdeel in de game, en ook dit is weer perfect uitgewerkt. Op het eerste gezicht zal het vele gamers afschrikken, na het "You Died" scherm word je namelijk gewoon weer naar het begin van de betreffende wereld gezet. Maar nooit raak je gefrustreerd, omdat de fouten voortkomen uit de speler zelf en niet uit de game. Overmoedigheid wordt zeer snel de kop ingedrukt door Demon's Souls, terwijl voorzichtigheid en toewijding zal worden beloond. Ook het feit dat je shortcuts unlocked naarmate je gestaag vordert in de levels draagt bij aan de draagbaarheid van de "Old School" inslag van de game.

The Black Phantom D3mon666 has invaded!
    Verder is het Online gedeelte verfrissend en geniaal. Het "message" systeem, het "Bloodstain systeem", het "summon" systeem en het "invade" systeem zijn allemaal briljant uitgewerkt.

I've got a feeling
    Nog nooit heb ik zoveel voldoening kunnen halen uit een singleplayer game. Regelmatig betrapte ik mijzelf erop dat ik bij het behalen van een Demon Soul, het terugvinden van mijn verloren souls of het behalen van een uniek wapen een bescheiden vreugdekreet slaakte. Nog nooit ben ik zo trots geweest op mijn behaalde Trophies.

Stats d.d. 12 januari 2010
    Dat de game verslavend is mag blijken uit mijn speeltijd van deze twee weken. De teller staat op een "kleine" 35 uur met een Knight van level 79. Iedere Boss heb ik zonder hulp van andere spelers opgeruimd. Ben nog niet klaar met de game maar ben vooral aan het focussen op het grinden van mijn personage en het behalen van mijn ideale set-up. World 5 staat nog in zijn geheel open, maar de werelden 2 en 4 heb ik compleet uitgespeeld. In wereld 1 ben ik bij 1-3 en in wereld 3 heb ik net de "Maneaters" de vergetelheid ingeslagen.

Q&hopelijkA
    Nu de vraag of hier mensen actief zijn rond mijn Soullevel? Ik ben namelijk op zoek naar Chunks of Bladestone, al uren aan het zoeken met mijn Large Sword of Searching in world 4 maar helaas geen resultaat. Mensen die nog hulp nodig hebben bij de wat moeilijkere eindbazen of gewoon wat willen grinden/farmen kunnen mij ook toevoegen.

PSN: MrSoulSleeper

Het is een lang verhaal geworden terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was, maar het is letterlijk jaren geleden dat ik bij een game de tijd compleet vergeet. En dat is wat mij betreft het grootste compliment dat Demon's Souls kan krijgen. Verder is het geen poging tot een matige review maar gewoon een impressie van mijn beleving.

I'm freakin hooked!

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je zien hoe lang je al bezig bent met de game?

15. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Loading menu.

@Kevf;
    heb je toevallig Yurt uit 3-1 bevrijd? Die maakt namelijk steeds meer NPC's in de Nexus af, als je hem laat leven that is. Maak hem dus asap af.

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    En hoe zet je zo'n berichtje op de grond neer voor andere spelers?

17. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Middels select kom je in het message menu, hiermee kun je ook andere messages raten.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Sorry voor mijn vragen :9

Oeps, ging net iemand aanvallen die Soul-rating had van 30... Daar gingen mijn souls... Nu moet ik ze alleen ophalen voor zijn neus... Lol :9

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goed verhaal SoulSleeper X! :thumbs:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

eeeh wtf..... hoe moet je daar nou weer achterkomen? Hier baal ik best van, ben ook al een verkoper kwijt. Zit hij op een bepaalde plek in de Nexus? Morgen direct afmaken.

Ergens wel grappig gevonden maar zelf was ik er NIET achter gekomen. Ik ben zelf level 67 nu oid met 38 uur spelen.

Maneaters net verslagen en wereld 2 en 4 ook helemaal uitgespeeld. Ben precies net zo ver als jij

@ Peter: in de nexus liggen op de begaande grond erg veel messages. Lees die door voor tips! Verder sowieso daar veel rondkijken en evt de wiki gebruiken

http://demonssouls.wikidot.com/

Deel Deze Pagina